Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työkkäri ei ole nyt ottanut yhteyttä 4 kuukauteen

Vierailija
22.07.2026 |

Olen yleistuella ja työtön. 

Eikö noiden pitäis ottaa yhteyttä 3 kuukauden välein lain mukaan? 

Ei ole kuulunut 4 kuukauteen. Ei sillä että haittais. 

Muita samassa tilanteessa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole niin päivälleen tasan 3 kk. Nyt on kesäloma-aika, yhteydenotto tulee varmaan lomien päätyttyä. Minulle ainakin ohjaajani sanoi viimeksi soittaessaan (huhtikuussa) että soittaa seuraavan kerran lomien jälkeen elokuussa.

Vierailija
2/7 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijät on lomalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä voi tehdä valituksen ja sen jälkeen varmasti saa 3kk välein yhteydenottoja tai luultavasti paljonkin useammin.

Vierailija
4/7 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta eivät olleet kiinnostuneita reiluun vuoteen. Työttömyyskorvausta tuli säännöllisesti ja hain neljää paikkaa vaikka niitä ei voinut minnekään raportoida. Sain lopulta määräaikaisen työsopimuksen jolloin työkkärissä aktivoiduttiin. Ei voineet liian äkkiä katkaista tukea🙄 Ihan oikein tietenkin mutta silti. 

Olin tuolloin itse kolme tai neljä kertaa yhteydessä ja joka kerta sanottiin että viikon tai kahden sisällä ollaan yhteydessä. Eipä oltu. Tosin mulla ikää sen verran ettei kukaan varmaan odottanut mun töitä saavan. En minäkään.

Vierailija
5/7 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistukihakemukset ovat ruuhkautuneet, koska uusia työttömiä ja yleistuelle siirtyneitä on tullut niin paljon, niin kai ne muutkin asiat sitten ovat ruuhkautuneet. Kesälomat ja uusi yleistuki aiheuttaa ongelmia. Hallitus mokasi pahasti. Olisi pitänyt laittaa yleistuki ym. voimaan vasta syksyllä, kun lomat on lusittu.

Vierailija
6/7 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan mene kyselemään työkkäristä.

Kerran viikossa vilkaise omat tiedot onko tullut mitään uutta.

Vierailija
7/7 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat menettäneet toivonsa sinun suhteesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi