Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi parisuhteessa olevat kirjoittelee vauva palstalle?

Vierailija
22.07.2026 |

Luulis että on parempaakin tekemistä kun lukea tämän palstan sekopäiden juttuja. Vai onko parisuhde niin huono että ei tunnu missään tämän palstan juttujen taso.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vauvoja on juurikin parisuhteessa olevilla.

Vierailija
2/42 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tänne ylipäätään kirjoittelee kukaan ns. normaali? Itseltänihän löytyy koko sosioekonomisten poikkeamien värisuora (ikisinkku, lapseton, työtön, köyhä, nepsy, syrjäytynyt) joten mulla ei ole muutakaan tekemistä elämälläni, mutta normaalia elämää viettävät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei ole miehen kanssa kauheesti yhteisiä jutunaiheita eikä se oikeastaan koskaan kuuntele mitä sanon, ei ole kiinnostunut mun mielipiteistä, ei kerro omaa mielipidettään suuriin elämänvalintoihin jne. Siksi täällä sitten keskustelen muiden kanssa.

Vierailija
4/42 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ole mikään treffipalsta.

Vierailija
5/42 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalin käsitehän on itsessään sellainen tilastollinen harha, ettei mitään normaalia ole oikeasti olemassa.

Vierailija
6/42 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö parsuhtessa olevien puhua vain puolisolleen 24/7? 

Kyllä täällä ehtii viettämään vartin päivässä, eikä puoliso ehdi edes kaivata ;)

30v naimisissa

Vierailija
7/42 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta siitä huolimatta tätä kautta saa ihmeen paljon pillua. Parhaat deitti paikat on sellaisia, joita ihmiset eivät miellä deittipaikoiksi. M43

Vierailija
8/42 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä parisuhde liittyy asiaan? Luuletko, että oma elää loppuu siinä vaiheessa? Itse ainakin olen nykyisin paljon enemmän kotona kuin sinkkuaikoina ja sen lisäksi, että miehen vuorotyön takia olen paljon yksin myös vapaa-aikoina, jokainen tarvitsee aikaa myös itselleen. Minulle se on välillä tämä palstailu, mies saattaa samalla puuhailla kotona omia harrastuksiaan tai olla puhelimella tehden jotain muuta. 

Vierailija
9/42 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta siitä huolimatta tätä kautta saa ihmeen paljon pillua. Parhaat deitti paikat on sellaisia, joita ihmiset eivät miellä deittipaikoiksi. M43

Sä olet se joka lähestyy linkedinissä ja torissa, lopeta semmonen heti

Vierailija
10/42 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka sinä tapaamisen sovit? Anonyymillä palstalla ilman yhteystietoja.

Vierailija
11/42 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei ole miehen kanssa kauheesti yhteisiä jutunaiheita eikä se oikeastaan koskaan kuuntele mitä sanon, ei ole kiinnostunut mun mielipiteistä, ei kerro omaa mielipidettään suuriin elämänvalintoihin jne. Siksi täällä sitten keskustelen muiden kanssa.

No miksi olet sen kanssa. Kai niitä parempiakin miehiä on.

Vierailija
12/42 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset tuhlaa elämänsä turhanpäiväisiin asioihin kuten kirjoitteluun netissä. Menkää vaikka kalaan tai opetelkaa entisöimään huonekaluja.

Vierailija
13/42 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää kivasti uuteen päivään kun saa jonkun persun kimmastumaan aamukahvin lomassa.

Vierailija
14/42 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa kirjoittaista on naisvanhuksia jotka on jätetty, he usein valehtelevat olevansa parisuhteessa koska luulevat että siten kaakatuksensa saisi enemmän painoarvoa.

Vierailija
15/42 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn aina välillä pöyristymässä, ja jatkan sitten normaalia, hyvinvoivaa elämääni. 

Vierailija
16/42 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama homma mulla.

Vierailija
17/42 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuhlaat aikaasi tuollaiseen mieheen?

Vierailija
18/42 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama homma mulla.

Tuskin saatte.

Vierailija
19/42 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän ap:n kaltainen supernero kirjoittelee tänne tavallisten kuolevaisten palstalle?

Vierailija
20/42 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tältä palstalta saa melkein mitä vain paitsi rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi