Miksi parisuhteessa olevat kirjoittelee vauva palstalle?
Luulis että on parempaakin tekemistä kun lukea tämän palstan sekopäiden juttuja. Vai onko parisuhde niin huono että ei tunnu missään tämän palstan juttujen taso.
Kommentit (42)
Miksi tänne ylipäätään kirjoittelee kukaan ns. normaali? Itseltänihän löytyy koko sosioekonomisten poikkeamien värisuora (ikisinkku, lapseton, työtön, köyhä, nepsy, syrjäytynyt) joten mulla ei ole muutakaan tekemistä elämälläni, mutta normaalia elämää viettävät?
Joo, ei ole miehen kanssa kauheesti yhteisiä jutunaiheita eikä se oikeastaan koskaan kuuntele mitä sanon, ei ole kiinnostunut mun mielipiteistä, ei kerro omaa mielipidettään suuriin elämänvalintoihin jne. Siksi täällä sitten keskustelen muiden kanssa.
Normaalin käsitehän on itsessään sellainen tilastollinen harha, ettei mitään normaalia ole oikeasti olemassa.
Pitäisikö parsuhtessa olevien puhua vain puolisolleen 24/7?
Kyllä täällä ehtii viettämään vartin päivässä, eikä puoliso ehdi edes kaivata ;)
30v naimisissa
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä ole mikään treffipalsta.
Mutta siitä huolimatta tätä kautta saa ihmeen paljon pillua. Parhaat deitti paikat on sellaisia, joita ihmiset eivät miellä deittipaikoiksi. M43
Miten ihmeessä parisuhde liittyy asiaan? Luuletko, että oma elää loppuu siinä vaiheessa? Itse ainakin olen nykyisin paljon enemmän kotona kuin sinkkuaikoina ja sen lisäksi, että miehen vuorotyön takia olen paljon yksin myös vapaa-aikoina, jokainen tarvitsee aikaa myös itselleen. Minulle se on välillä tämä palstailu, mies saattaa samalla puuhailla kotona omia harrastuksiaan tai olla puhelimella tehden jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta siitä huolimatta tätä kautta saa ihmeen paljon pillua. Parhaat deitti paikat on sellaisia, joita ihmiset eivät miellä deittipaikoiksi. M43
Sä olet se joka lähestyy linkedinissä ja torissa, lopeta semmonen heti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka sinä tapaamisen sovit? Anonyymillä palstalla ilman yhteystietoja.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei ole miehen kanssa kauheesti yhteisiä jutunaiheita eikä se oikeastaan koskaan kuuntele mitä sanon, ei ole kiinnostunut mun mielipiteistä, ei kerro omaa mielipidettään suuriin elämänvalintoihin jne. Siksi täällä sitten keskustelen muiden kanssa.
No miksi olet sen kanssa. Kai niitä parempiakin miehiä on.
Ihmiset tuhlaa elämänsä turhanpäiväisiin asioihin kuten kirjoitteluun netissä. Menkää vaikka kalaan tai opetelkaa entisöimään huonekaluja.
Herää kivasti uuteen päivään kun saa jonkun persun kimmastumaan aamukahvin lomassa.
Valtaosa kirjoittaista on naisvanhuksia jotka on jätetty, he usein valehtelevat olevansa parisuhteessa koska luulevat että siten kaakatuksensa saisi enemmän painoarvoa.
Minä käyn aina välillä pöyristymässä, ja jatkan sitten normaalia, hyvinvoivaa elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama homma mulla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuhlaat aikaasi tuollaiseen mieheen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama homma mulla.
Tuskin saatte.
Miksiköhän ap:n kaltainen supernero kirjoittelee tänne tavallisten kuolevaisten palstalle?
Tältä palstalta saa melkein mitä vain paitsi rahaa.
Yleensä vauvoja on juurikin parisuhteessa olevilla.