Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hallituspuolueet äänestävät hallituksen luottamuksesta? Eihän tuossa ole mitään järkeä.

Vierailija
22.07.2026 |

Joo, minun mielestäni olen ihan luottamuksen arvoinen :))

Eikö tuo pitäisi mennä niin että ne muut äänestävät siitä luottavatko enää johonkin, eikä se luottamuksen kohde?  

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eduskunta äänestää hallituksen luottamuksesta. Myös hallituspuolueet ovat eduskunnan jäseniä.

Tiedän, mutta kun tuossa ei just ole mitään järkeä.  Voisi verrata suoraan siihen että kansa toimisi käräjäoikeuden tuomarina ja koska syytetty on kansaa myöskin, olisi hänellä silloin päätösvalta omasta tuomiostaan.

Suomen eduskuntasysteemi on viritetty tahallaan sellaiseksi, ettei minkäänlainen muutos tai puuttuminen hallituksen toimiin ole käytännössä mahdollinen. Haiskahtaa tarkoitukselliselta 4-vuotiselta diktatuurilta.

Samaa mieltä! Raivostuttaa kun nämä koijarit saavat tuhota Suomen eikä sille voi mitään kuin seurata sivusta. Orpon hallituksen tekemä tuho on valtava eikä sitä voi enää korjata. Jatkossa on niin paljon haasteita, johon pitäisi varautua, mutta tämä hallitus on vain repinyt ja tuhonnut eikä tehnyt mitään tulevaisuuden haasteiden eteen.  

Se tuho näkyy ilmeisesti vain niillä punaisilla laseilla, kun minä en näe mitään tuhoa. Päinvastoin, hyvää työtä. Tämä hallijuttu oli ylipäätään tyhmä. Hyvähän se olisi sellainen jättihalli, jonne saisi maailmanluokan tapahtumia. Garden ei sitä ollut ja ei saanut siksi edes yksityistä rahaa kokoon, joten valtiokin peruutti. Oikeassa maailmassa johtohenkilöitä ei valita huutoäänestyksellä kuten punakaartissa upseereja. 

Vierailija
22/22 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kansanedustuslaitos on unohtanut, keneltä se valta tulee. Puolueesta riippumatta. Nyt sitten aloitetaan hyvissä ajoin metaforinen vaalimakkaroiden paistaminen äänestäjille, kun on vaalit tulossa. Viime vaaleissa äänestin liberaaleja, vaikka tiesin, että niillä ei ole toivoakaan päästä eduskuntaan. Ei ole tarveeksi performatiivista näkyvyyttä.

N58

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi