Kyllästyttää olla perus nätti. Aion alkaa seksikkääksi
Kiloja pois noin kymmenen, hiustenpidennykset, ripset, kynnet yms sekä vaatekaappi täysin uusiksi. Enemmän ihoa ja asennetta esiin. Ehkä pieniä kauneusoperaatioita ja kunnon meikki ammattilaisten opeilla. Täysraittius, puhdas ruokavalio ja liikunta arkeen.
Miesten huomio ei kiinnosta vaan se että olen vihdoinkin juuri sitä mitä haluan. Miksi tyytyä vain ihailemaan muita kun voi itse olla sitä?
Kommentit (24)
Minä toteutin tällaisen muutoksen, kun erosin ja aloitin muutenkin ns. uuden oman elämän. En kylläkään hankkinut mitään lisäkkeitä, vaan kasvatin oman pitkän tukan, siistit omat kynnet, ei meikkiä, mrnin kuntosalille. Ostin uusia naisellisia vaatteita, ei mitään paljastavia vaan tyylikkäitä. Opettelin liikkumaan hyväryhtisesti ja itsevarmasti. Ennen jännitin ihmisten keskuudessa ja kävelynikin oli jotenkin hermostunutta, olin sellainen seinäkukkanen, mutta opettelin rentoutumaan ja olemaan fyysisesti kotonani vieraissa paikoissa ja kävelemään rauhallisesti, rennosti ja hitaasti. Välillä vieläkin tulee sellainen olo, että onkohan vaikka tämä kahvila liian hieno minulle ja kuulunko tänne, mutta sitten muistutan itseäni, että ihan samalla oikeudella olen siellä kuin muutkin, ei tarvitse kyyristellä. Tämän seurauksena jopa kaksi miestä on pysäyttänyt kadulla ja kehunut tyylikkyyttäni ja kaupoissa myyjät tulevat kysymään, voivatko auttaa, kun ennen katselivat sivusta vähän ivallisen oloisina.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen päälleliimattu seksikkyys ei ole seksikästä. Esim. Erika Vikman ei ole seksikäs mutta joku kaupan kassaneiti voi olla superkuuma siinä työasussaan 👍
Päälleliimattu seksikkyys ei ole hyvä, mutta ehkä ap löytää projektissaan oikean seksikkyyden ja nsisellisuuden tunteen.
Minulla auttoi niinkin hassu juttu kuin yhden Youtuben videosarjan katsominen. Jos osaat englantia, niin sen nimi on Return to Elegance (tekijänä Elisa tai Eliza). Siitä mä imin sitä ihanaa naisellista tunnelmaa, enkä materialistisessa mielessä luksustuotteiden kulutusta.
Tuollainen päälleliimattu seksikkyys ei ole seksikästä. Esim. Erika Vikman ei ole seksikäs mutta joku kaupan kassaneiti voi olla superkuuma siinä työasussaan 👍