Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi seksin saamiseen eteen nähdään niin paljon vaivaa?

Vierailija
21.07.2026 |

Jotkut ovat jopa valmiita esittämään vuosikausia arjessaan muuta kuin ovat saadakseen seksiä.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva sitten kuitenkaan on valmis oikeasti näkemään vaivaa seksin eteen. Suurin osa vain käyttää energiansa kiukutteluun ja valitukseen, kun toinen ihminen ei tee kuten itse haluaisi. Nähdään toinen ihminen vain oman tyydytyksen välineenä. Tämän kun toinen tajuaa, loppuu seksi siihen paikkaan. Koittakaa ymmärtää, että kukaan ei halua olla toiselle runkkausalusta.

Vierailija
42/46 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska seksi kuuluu miehen "peruselintarvikkeisiin". Pilluhan se on terveellä mielellä mielessä aina, vaikka jotain sijaistoimintoja muodon vuoksi välillä puuhastelisikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpa seksiä saisi Prismasta tai Citymarketista

Kyllä moni saakin. Mä olen saanut seksiä myös Alkosta ja Linnanmäeltä.

Vierailija
44/46 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autistit tosiaan kokevat elämän eri tavalla kuin muut.

Oon autistinainen ja tykkään seksistä. Paljon. Se on sensorisesti taivaallista.

Niin, myös useat muut naiset ovat sun miehen kullia tykänneet nussia ennen sua.

Eksää ei ehtinyt kyllä, kun oltiin teinejä. Nyt vaan toistaiseksi ikkunashoppailen, kun sanovat ettei kannata pitkän liiton jälkeen suoraan hypäyä pyörän selkään. Pitää osata olla yksinkin, vaikka seksistä tykkääkin.

Kuka sanoo, että pitää? No olinhan minäkin 30-vuotisen suhteen jälkeen 3 kuukautta yksin ja vietin poikamieselämää, joka oli kyllä aika kurjaa ja seksitöntä. Sitten onneksi ihana nainen Tinderistä nappasi minut omekseen. M53

Vierailija
45/46 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan nähnyt juuri vaivaa. Nuorena oli tunkua ja tiesin ettei ne osaa mitään. Keski-iässä siveys on tärkeä aihe.

Miten toi siveys liittyy normaali ihmisen seksielämään.  Seksihän on ihan normaalia ihmisen elämään sisältyvää toimintaa eikä normaali seksi ole mitenkään siveetöntä.  

Vierailija
46/46 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harva sitten kuitenkaan on valmis oikeasti näkemään vaivaa seksin eteen. Suurin osa vain käyttää energiansa kiukutteluun ja valitukseen, kun toinen ihminen ei tee kuten itse haluaisi. Nähdään toinen ihminen vain oman tyydytyksen välineenä. Tämän kun toinen tajuaa, loppuu seksi siihen paikkaan. Koittakaa ymmärtää, että kukaan ei halua olla toiselle runkkausalusta.

Kyllä minä nautin yhtä paljon siitä, että saan naiseni laukeamaan sormilla tai kielellä kuin nautin siitä omasta laukeamisestani. 

Jos kyseessä olisi samanlainen epäseksuaalinen teko kuin vaikkapa hartioiden hierominen, niin mielelläni antaisin myös klitorishierontaa sen puutteessa oleville naisille.