Kohdunsuu auki rv 29+
Tarvinneeko huolestua kun kohdunsuu on auki yhdelle sormelle rv 29+0. Odotan kolmatta lasta,eikä tietääkseni tässä vaiheessa ole ollut ennen auki vaan vasta joskus 35-36rv.
Onko joillakin kokemuksia tästä,lääkäri sanoi sen olevan normaalia mutta jotenkin jäin sitä pyörittelemään pienessä päässäni:)
Jos on joillakin ollut näin varhaisessa vaiheessa auki,onko mennyt laskettuun aikaan? Edellisessä minulla oli 3cm rv 36 auki ja meni laskettuun aikaan mut mitenhän tässä?:)
Kertoilkaa kokemuksia konkarit:) Kiitos-
=)Persikk@+lapsoset
Kommentit (2)
sama tilanne ja kohdun suu oli pehmeäkin, mutta yli mentiin päivällä. Ja se varmaan tarkoittaa ulkosuuta, jos olisi sisäsuu niin tilannehan olisi ihan toinen, näin minulle selitettiin. Ensi alkuun määräsivät lepoa kun minulla kyllä suppailikin(tosin suurin osa oli kivuttomia) Mutta 34 viikon kontrollin jälkeen annettiin lupa tulla koska vain, niin neitipä viihtyikin hyvin vaikka konttasin esikoisen kanssa lumihangessa =)
moonshine 18+0(saapas nähdä miten tällä kertaa menee)
rv 30 tuntui supisteluja ja lääkäri totesi kohdunsuun olevan sormelle auki (eka raskaus). Kävin äippäpolilla pariin kertaan sitten tarkastuksessa, mutta yliajalle mentiin silti =). Lapsonen syntyi vasta rv.40+3