Voiko syödä HK lihapullia kuukauden.
Rahat on vähisssä ja lihapullat on euron joten pakko syödä halvasti kuukausi. Eikai siihen kuole jos syödä joka päivä lihapullia. Ei ole oikein muuta varaa ostaa kuukauden aikana. Laskuja en jätä maksamatta sen takia että saisi parempaa ruokaa. Olen joskus syönyt makaroonilaatikkoakin yli kuukauden joka päivä.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Mä syötän niitä HK lihapullia lemmikki variksille. Itse en söisi.
Teen ilmoituksen eläinrääkkäyksestä.
Vierailija kirjoitti:
HK:n lihapullissa rutisee välillä luunsirutkin. En viitsi edes ajatella mitä sinne jauhetaan.
Samaa skaa kuin pirkka jauheliha
Halvemmaksi tulee lihapulla-makaronilaatikko. Tai keitetyt makaronit ja lihapullat siihen selkaan.
No et sä siintä kupsahda.
Ota yhteys lähikirkkoosi ja kysy olisko heillä mahdollisuus auttaa mitenkään?
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran tykkäät että pitää olla juuri HK:n paskoja lihapullia, niin syö pois. Parempaakin ruokaa kyllä löytyisi samaan hintaan.
Kerro mitä saat eurolla 400g ja se sisältää paljon proteiinia, kuitua ja hyviä rasvoja?
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran tykkäät että pitää olla juuri HK:n paskoja lihapullia, niin syö pois. Parempaakin ruokaa kyllä löytyisi samaan hintaan.
Ei löydy
Vierailija kirjoitti:
No et sä siintä kupsahda.
Ota yhteys lähikirkkoosi ja kysy olisko heillä mahdollisuus auttaa mitenkään?
Ei voi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro mitä saat eurolla 400g ja se sisältää paljon proteiinia, kuitua ja hyviä rasvoja?
Ja melkein päivän kalorit yhdessä pussissa
Pelkät lihapullat on vähän yksipuolista, mutta pakastevihanneksia lisäksi auttaisi jo vähän.
Minä olen syönyt tämän vuoden käytännössä riisi-kauraa pakastevihanneksilla ja sika-nauta jauhelihalla. Välillä kanan jauhelihaa, pari kertaa kuussa kalapakasteita ja pakasteranskalaisia. Aamiaiseksi kaurapuuroa ja iltapalaksi sämpylöitä leikkeleellä.
Vähän alkaa väliin olla yksipuolista minullakin, mutta minkäs teen, kun rahat on kroonisesti vähissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä syötän niitä HK lihapullia lemmikki variksille. Itse en söisi.
Kyllä söisit jos muuta ei anneta
En ole keskitysleirillä. Oletko sinä?
Vierailija kirjoitti:
Pelkät lihapullat on vähän yksipuolista, mutta pakastevihanneksia lisäksi auttaisi jo vähän.
Minä olen syönyt tämän vuoden käytännössä riisi-kauraa pakastevihanneksilla ja sika-nauta jauhelihalla. Välillä kanan jauhelihaa, pari kertaa kuussa kalapakasteita ja pakasteranskalaisia. Aamiaiseksi kaurapuuroa ja iltapalaksi sämpylöitä leikkeleellä.
Vähän alkaa väliin olla yksipuolista minullakin, mutta minkäs teen, kun rahat on kroonisesti vähissä.
Joo sitö syödään mihin rahat riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä on sitten. Syö lihapullasi kun kerran maittaa.
HK:n lihapullissa rutisee välillä luunsirutkin. En viitsi edes ajatella mitä sinne jauhetaan.