Voiko syödä HK lihapullia kuukauden.
Rahat on vähisssä ja lihapullat on euron joten pakko syödä halvasti kuukausi. Eikai siihen kuole jos syödä joka päivä lihapullia. Ei ole oikein muuta varaa ostaa kuukauden aikana. Laskuja en jätä maksamatta sen takia että saisi parempaa ruokaa. Olen joskus syönyt makaroonilaatikkoakin yli kuukauden joka päivä.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Hyi, mikset osta kivikylän. HK on pelkkää lisäainetta ja siannahkaa.
Ei kuulu sulle.
En kyllä pystyisi noita lihapullia syömään. Ehkä pari kertaa. Pahimmasta päästä ruokaa mitä tiedän.
Suosittelen ilta-alessa käyntiä. Broileria, uunilenkkiä ja semmoista. Käy keräämässä mustikkaa.
Niin ne köyhät joutuu tekeen. Euron lihapullat ja hernekeitto purkki.
Vierailija kirjoitti:
Kalliita
Vierailija kirjoitti:
No kun hk maksaa euron ja kivikylä 3 euroa.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä pystyisi noita lihapullia syömään. Ehkä pari kertaa. Pahimmasta päästä ruokaa mitä tiedän.
Suosittelen ilta-alessa käyntiä. Broileria, uunilenkkiä ja semmoista. Käy keräämässä mustikkaa.
Ei käy. Syön lihapullat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun hk maksaa euron ja kivikylä 3 euroa.
20 eurolla saat myös pussillisen proteiinijauhetta, jossa on joku 30 annosta jos maulla ei kuitenkaan ole väliä. Ihan sellaista täysin lisäaineetonta. Puhdistamolta muistaakseni. Hinta alle euron per annos.
Ilta alessa ei ole juuri mitään ostettavaa eikä varsinkaan halpaa. Voi olla jotain lihaa joka menee vanhaksi ja silti maksaa 5 euroa. En voi ostaa 5 euroon lihaa joka päivä. Korkeintaa olis 2 euroa rahaa per päivä.
Vierailija kirjoitti:
En osta noita lihapullia, koska en saa niitä kurkusta alas.
Ei sinua kukaan käskenyt
Vierailija kirjoitti:
Mä syötän niitä HK lihapullia lemmikki variksille. Itse en söisi.
Kyllä söisit jos muuta ei anneta
Jos kerran tykkäät että pitää olla juuri HK:n paskoja lihapullia, niin syö pois. Parempaakin ruokaa kyllä löytyisi samaan hintaan.
Meitä ei juuri liikuta voiko vai ei. Anna mennä vaan.