Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko pikkumainen, vai onko oikeus loukkaantua (ystävän käytös)

Vierailija
21.07.2026 |

Olimme ystäväkolmikolla kauan suunniteluilla ja odotetuilla kesäfestareilla, jouden aikana yksi ystäväkolmikosta ilmoitti (siis ilmoitti, ei kysynyt) että käy illan aikana tindertreffeillä. Ja kävikin, viipyi n. 2 tuntia. 

Olenko pikkumainen, kun hiukan pahoitin mieleni tuosta? Emme tällä kolmikolla pääse usein viettämään aikaa, ja itse tietenkin odotin että meillä on pitkästä aikaa kiva tyttöjen laatuaika tiedossa. 

Kyseinen Tinder-match ei sijainnut toisella puolella Suomea, joten mikään "kun nyt satuttiin olemaan samalla paikkakunnalla" ei ollut kyseessä, plus ystäväni oli lomalla, on lapseton ym, joten myöskään nämä seikqt eivät olisi rajoittaneet treffien sopimista vaikka heti seuraavalle päivälle.

Ehkä vaan itse asetan ystävien kanssa sovitun laatuajan korkeammalle kuin mitä muut, vai mitä olette mieltä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on itse pitkässä parisuhteessa?

Vierailija
22/27 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina iloinen, kun sinkkuystävä löytää treffiseuraa. Närkästyisin, jos hän lähtisi koko yöksi jonkun ukon matkaan, mutta pari tuntia ei haittaa todellakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä oli yhteistä aikaa esim 8h, niin loukkaavaa. Jos taas monta päivää ja yhdestä päivästä lähti pari h, niin ei iso juttu. Näin näkisin minä. En kyllä joka tapauksessa olisi ärtynyt, etenkin kun se toinen kaveri oli siinä kuitenkin, mutta varmaan kuittailisin asiasta vielä joskus.

Vierailija
24/27 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, olitteko festareilla pe-su, vai 7 tuntia? Iso ero. Ei minusta niin paha, kun teitä on kolme kuitenkin, mutta ymmärrän että jos te muutkin toimisitte vastaavasti, niin olisihan se turha tulla kolmistaan, vaan voisitte mennä jokainen yksin ja moikkailla kun törmäilette.

Vierailija
25/27 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin ollut kahdestaan, olisin loukkaantunut. Voihan festareilla nähdä tuttuja ja muutenkin jäädä joksikin aikaa juttelemaan muidenkin kanssa. Outoa jos ei saisi näin tehdä

Vierailija
26/27 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä oli kolme ja jos olitte pitkään liikkeellä, esim yli 5h, ihan ok, eli kukaan ei jäänyt yksin, ja ehditte myös jutella yhdessä. Toki jos olitte liikkeellä vain tuon kaksi tuntia, loukkaantuisin tietysti. 

Vierailija
27/27 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena kaverin kanssa viikon Italiassa ja kaveri löysi ekana iltana lomaromanssin ja vietti koko viikon sen kanssa. Siitä loukkaannuin. Sinun tapauksessasi en olisi loukkaantunut, vaan utelias kuulemaan miten treffit meni