Parhaat sali ihastustarinat - onko kukaan koskaan päässyt fantasioita pidemmälle?
Pakko myöntää, että mulla on yksi lihaskimppu jonka takia treenit venyvät välillä pelkäksi silmäpeliksi...treeni sujuu siinä sivussa joten kuten polvet notkuen, toisinaan taas saan lisäenergiaa hänen näkemisestään kun pakko keskittyä treeniin ettei hymy korvissa pääse paljatumaan...
Haaveilen aina siitä hetkestä kun se tulee mun eteen koko jykevällä kropallaan, katsoo suoraan syvälle silmiin ja sanoo suoraan: "Eiköhän jo riitä tämä kissa-hiiri-leikki?"
Mä vain katsoisin sitä vienosti hymyillen, nostaisin käden sen käsivarteen - siihen tiukkaan lihakseen - ja sillä sekunnilla se vetäisi mut tiukasti kiinni itseensä. Siinä seisottaisiin ja tuijotettaisiin toisiamme silmiin kun toinen turhautuu melkein käsiin. Katse käy huulilla...ja sitten me suudellaan - siinä keskellä salia kaikkien laitteiden ja peilien keskellä intohimoisesti just niin kuin olen kuvitellut. Maailma ympäriltä katoaa hetkeksi.
Mutta sitten mies vetäytyy hitusen verran taaksepäin hieman hämmentyneenä mutta hymyillen. Se katsoo salin toiseen päätyyn missä joku katsoo suu auki päätä pudistelleen ja toiset hymyilevät tälle näytökselle ;)
Mies kuiskaa matalla äänellä "'hei...me taidetaan olla täällä kaikkien edessä. Pitäisköhän meidän jatkaa tätä jossain muualla?' Ja tiedätte loput...