65v ihminen käyttää hymiöitä ja emojia viesteissään
Aivan kuin olisi 15-vuotias. Missä henkinen kasvu?
Kommentit (66)
Ex poliisi Ella tehtaili rikosilmoituksia mm. munakoiso-hymiön lähettämisestä!
jos lähetän banaanihymiön niin tarkoittaako se seksuaalista ahdistelua ja on rikosilmoituksen paikka? entä anananaksen? entä jos lähetän kaksi banaania vastakkain onko se vittaus homouteen eli homoksi haukkumista? entä jos laitan sydämen hymiön sehän viittaa historiallisesti naisen kohtuun eli on seksuaalinen viittaus ja häirintää`? entä jos laitan puolikkaan omenan kuvan, se ei viittaakaan välipalaan vaan muistuttaa naisen vaginaa eli on viittaus lespouteen eli v i ha rikos?
ja sitten poliisi Ella vie sinut käräjille!
Vierailija kirjoitti:
Täällä yxi 65-vuotias 💪👋😇🙃
😂👏🏻👍🏻
No eihän niitä hymiöitä oikeasti käytä kuin vanhat ja keski-ikäiset. Nuoret ei niitä käytä samalla tavalla joka lauseen perään
Kuulostaa nuorekkaalta eli saattaa olla aika himokas.
Osoittaa sen, että naiset eivät aikuistu, eivätkä järkiinny oikeasti koskaan.
Vierailija kirjoitti:
No eihän niitä hymiöitä oikeasti käytä kuin vanhat ja keski-ikäiset. Nuoret ei niitä käytä samalla tavalla joka lauseen perään
Vilkases meidän teinien viestittelyä 🤦
Vakavasti puhuen, minä 69 vee saatan käyttää hymiötä tietyissä tilanteissa: joku tuttu ehdottaa esimerkiksi tapaamiselle jotain tiettyä ajankohtaa, tai kysyy jotain muuta sellaista, johon riittää yksisanainen vastaus, vaikkapa onko jokin asia ok. Jos vastaan kiireessä vaikkapa vain "sopii", voin laittaa sen hymiön ihan vain osoittamaan, että kaikki on kunnossa, vaikka olen niin lyhytsanainen.
Höh no ei kai sitä laissa sentään kielletä. Käyttäköön vaikka satavuotias.
Luin jostain että liiallinen hymijöiden käyttö liittyy narsismiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on varmaan joku joka on ollut nuorempana keksimässä ja kehittämässä niitä.
Ei ole. Siivoojana oli koko ikänsä.
Entäs sitten?
eräs 65 v mummo laittoi minulel viestin jossain homokeskusteluissa facebookissa, että "miksi rageet täällä aina homoista? ja ragee hymiön"
"rageet!" - mummot käyttää jo tuollaisia sanoja joita minäkään en käytä 1970 luvulla syntyneenä miehenä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KÄÄÄKKISTÄ!
TUPLAKÄÄK!
Tripla KÄÄK!
Onko niiden käytölle joku ikäraja? Ja mitä henkiseen kasvuun tulee, teistä kahdesta sinä olet se ikuinen kakara.
Kyllä mun 70 vuotiaat vanhemmatkin käyttää.
Ei se käyttänyt emojeita 15-vuotiaana. Sehän juuri on henkistä kasvua kun omaksuu uusia tapoja. Minun kasikkymppinen mummikin käyttää emojeita.
Haista sinä tosikko muumio paska!
Uutisryhmissä 80-luvulla käytettiin aikoinaan tunnetilan ilmaisemiseen. Ehkä on ollut opiskelija silloin?
Mä en käytä, mutta ensi vuonna täytän 65, pääsen eläkkeelle ja ehkä aion alkaa käyttämään 🤔