Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kauhea maha jo ja vasta 13+3

22.05.2007 |

Odotan toista ja kauhea maha jo pömpöttää, että äitiyshousuja taidan jo alkaa käyttämään ja viikkoja vasta kuitenkin tuo 13. Ei ekasta tässä vaiheessa noin vielä pömpännyt..

Onko muilla jo aika alussa ollut isoa mahaa?

Millaiseksi kasvaakaan, hui

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhihaa:

Odotan toista ja kauhea maha jo pömpöttää, että äitiyshousuja taidan jo alkaa käyttämään ja viikkoja vasta kuitenkin tuo 13. Ei ekasta tässä vaiheessa noin vielä pömpännyt..

Onko muilla jo aika alussa ollut isoa mahaa?

Millaiseksi kasvaakaan, hui

Mulla kasvoi kans toisessa raskaudessa maha paljon enemmän ja nopeemmassa vauhdissa kun ekaa odotin. Kai se on normaalia.

Vierailija
2/5 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt rv 16+4 ja maha on ku olis loppupuolella jo... Mun omat housut alko piukottaa jo rv12 ja kaikki huomas et oon raskaana. Ihan kiva ku on mahaa, tietää ainaki olevansa raskaana :) Töissä työkaverit piruilee, et on ainaki kolmoset tulossa ku maha on niin iso, mut ultrassa ainaki täti sano et yks siäl vaan on... Nautin isosta mahasta, jatkuva muistutus raskaudesta... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli myös esikoisessa ja nyt tässä toisessa (4km rv 6) raskaudessa rv 8 äitiyshousut jo jalassa. Esikoista odottaessa maha kasvoi vielä nopeammin kuin nyt. Anoppi sanoi kuukausi sitten että mahasta päätellen synnytän ainakin 10kg vauvan:)

Rv 18+5

Vierailija
4/5 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja äippähousut jo tovin olleet jalassa, aina vaan aikasemmin turpoo kauheeksi tuo maha, läskiä joo on lisäksi.

P-M rv 10+3

Vierailija
5/5 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, mullakin sama " vaiva" , vaikka vasta rv 8 !

Mulla on jo äitiyshousut, ei toivoakaan muusta.

Ekan lapsen pystyin kätkemään n.rv 16, toisen kanssa oli sama kuin nyt, eli pullahti jo viikolla 5 !

Mutta edellisessä raskaudessa ainakin, kiivaan kasvualun jälkeen tasoittui.