Auton pölyt pois
Onko kuiva pölyhuiska hyvä ratkaisu tämmöiseen, vai pitäisikö kostealla liinalla pyyhkiä. Tarttuuko auton sisäpinnan pölyt yleensä kuivaan pölyhuiskaan ja talon pölyjen pyyhitään ne yleensä on tarkoitettu.
Kommentit (6)
Jos se pölyhuiska on staattinen, niin pitäisi lähteä pölyt pois autosta. Kostea luutu käy myös hyvin.
Paras mitä olen keksinyt on suhauttaa paineilmakompressori käyntiin ja kaikki ovet auki. Sillä irtolika liikkeelle. Sitten vielä imurointi mitä jäi jäljelle ja lopuksi nukkaamattomalla mikrokuituliinalla paikat sopivalla pesuaineella puhtaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Paras mitä olen keksinyt on suhauttaa paineilmakompressori käyntiin ja kaikki ovet auki. Sillä irtolika liikkeelle. Sitten vielä imurointi mitä jäi jäljelle ja lopuksi nukkaamattomalla mikrokuituliinalla paikat sopivalla pesuaineella puhtaaksi.
Ei kiitos, kompuroista tulee aina pieniä määriä öljyä.
Kaada penkeille bensaa ja tikku perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos, kompuroista tulee aina pieniä määriä öljyä.
Ei kai kukaan nyt kompuraa ilman veden ja öljyn erotinta käytä kuin raksalla
Lehtipuhaltimella.