Argentiinan futisjoukkue on säälittävä
Jos et kestä häviötä, älä pelaa.
Rettelöiviä pikkupoikia.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasistikerho taas kokoontunut. Ap=pikku Aatu
Rasistit on yleensä kyllä Argentiinan puolella + argentiinalaiset itse ihan yberrasistisia.
Argentiina otti mielellään vastaan Hilllerin apumiehiä Saksan hävittyä 1945. Että sellainen maa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasistit on yleensä kyllä Argentiinan puolella + argentiinalaiset itse ihan yberrasistisia.
Kaikki pelaa taktiikkapeliä argentiinaa vastaan, kukaan ei pelaa jalkapalloa argentiinaa vastaan, argentiina tekee pelin ja ottelun vastustajia vastaan kaikki muut taktikoi argentiinaa vastaan
Se on ärsyttävää pelata jalkapalloa jos vastustaja ei tee peliä, nykypäivänä tuntuu että ihmisiltä on lähtenyt kyky pelata jalkapalloa
Presidentti Milei on saanut Argentiinan talouden kukoistamaan, ja tämäkös riepoo vihervassuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Argentiina otti mielellään vastaan Hilllerin apumiehiä Saksan hävittyä 1945. Että sellainen maa.
Kommenttisi tuntuu ihan siltä että rahoitat ukrainan ja venäjän välistä sotaa
Jos Espanja oli niin hirvittävän ylivoimainen, niin miksi se ei voittanut ottelua murskaluvuin jo varsinaisella peliajalla?
Voi olla että espanjalaiset vähän provosivat tahallaan kun kaikki tuntee nämä kuumakallet. Se ei tosin ollut tarpeen kun joukkueiden välinen tasoero oli näinkin suuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä minulla ei ole tietoa. Siitä minulla on tietoa apn kirjoituksen perusteella, että hän on oksettava rasisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Messin suvun sukunimikin oli vielä 1946 Messerschmitt.
Jos MM-kisojen toiseksi tullut joukkue on säälittävä, niin mikä sitten Suomen joukkue esimerkiksi on? Buahhhahhhaaaaa...
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko ikinä kuvitella samaa naisten pelin jälkeen? Just saying.
Kyllä, voi sitä käsilaukulla huitomista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki pelaa taktiikkapeliä argentiinaa vastaan, kukaan ei pelaa jalkapalloa argentiinaa vastaan, argentiina tekee pelin ja ottelun vastustajia vastaan kaikki muut taktikoi argentiinaa vastaan
Se on ärsyttävää pelata jalkapalloa jos vastustaja ei tee peliä, nykypäivänä tuntuu että ihmisiltä on lähtenyt kyky pelata jalkapalloa
Et kai katsonut Espanjan peliä. Argentiina ei pelannut muuta kuin potkupalloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä nosto ja pitää paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä minulla ei ole tietoa. Siitä minulla on tietoa apn kirjoituksen perusteella, että hän on oksettava rasisti.
Argentiina nyt vain on perseenhajuinen porukka. Aina ollut. Get over it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitenkä tämä sitten ilmenee? Vai joko ollaan siihen pisteeseen päästy, että edes ulkomaalaisten urheilijoiden suorituksia ei sovi kritisoida?
Argentiinan joukkueen käytös on häpeäksi koko maalle ja sen kansalaisille. Kyllä meni maku: tuollaisia kypsymättömiä miehiä!
Leandro Parendes, jestas mikä komistus! Vaikka ilkeä mies, no, toimis vaikka mallina missäpäin maailmaa tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Argentiinan joukkueen käytös on häpeäksi koko maalle ja sen kansalaisille. Kyllä meni maku: tuollaisia kypsymättömiä miehiä!
Varmaan noitten äijien suurin toive elämässä on joskus tulla naisten mielestä kypsiksi.
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko ikinä kuvitella samaa naisten pelin jälkeen? Just saying.
Voisin. Monesti nähnyt naisten repivän toisiaan hiuksista.
Se voittaa joka tekee sääntöjen puitteissa eniten maaleja.
Mussuttajien motiivit on muualla kuin urheilussa joten pysykää poissa.
Siellä onkin nyt Scalonilla mielenkiintoinen tehtävä edessä, kun koko joukkue on rakennettu Messin ympärille.