Miksi kaikki menee talveksi Thaimaahan tai Aurinkorannikolle eikä Kap Verdelle?
Miksi kaikki menee talveksi Thaimaahan tai Aurinkorannikolle eikä Kap Verdelle?
Sinne matkustaminen halvempaa, sopivan lähellä, eurot kelpaa, on lämmin muttei liikaa, on vähän väkeä ja tilaa, tyhjiä hiekkarantoja kilometreittäin, letkeä ja rento tunnelma. On kuin Karibia ilman ryysistä. Miks ei ole in?
Kommentit (53)
Kertokaa te jotka käytte Espanjassa talvisin että mikä siinä on se juttu - onhan sielläkin talvella kalseaa. Ei halpa paikka myöksään. Jos mulla olisi varaa lähtisin jonnekin oikeasti lämpimään (thaikku olis itsellekin liian kaukana) eli esim Gambia tai Egypti
Suorat lennot vievät perille kap verdeen noin kymmenessä tunnissa???
Mitä järkeä kun Teneriffalle lentää 6,5 tuntia ja se on oikeasti uso viihtyisä paikka jossa paljon tekja nähtävää. Verdellä pelkkä hotelli.
En mene Thaimaahan enkä Kanarialle. Enkä Kap Verdelle. Siellä on neegereitä ja ilmeisesti turistirysä sekin.
Kap verde sopii niille, jotka tykkää röhnöttää aurinkotuolissa koko loman ja syödä hotellin buffassa Siellä ei voi muuta kuin löhötä Muille ei ole tarjolla mitään
Vierailija kirjoitti:
Kap verde sopii niille, jotka tykkää röhnöttää aurinkotuolissa koko loman ja syödä hotellin buffassa Siellä ei voi muuta kuin löhötä Muille ei ole tarjolla mitään
Siellä on nuoria mustia hierojapoikia punaisille matameille.
Ehkä siksi, että mm. Aurinkomatkat ei tee matkoja Kap Verdeen. Suosin itse kotimaista matkanjärjestäjää silloin kun puhutaan tuhansia euroja maksavista matkoista.
Meressä on aivan valtavat aallot, ja hiekkaa joka paikka täynnä. Aurinko kyllä paistaa.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi surffaajien paratiisi, kun aina tuulee.
Vierailija kirjoitti:
aurinkorannikolla ja thaimaassa (ainakin pattaya/phuket) pärjää suomella ja saa muussia ja lihapullia ja hartwallin lonkeroa
Lonkero onkin mainio juttu, kun pitempään oleskelee ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa vaan löhöää kyllä Thaimaassa ja Espanjassakin.
Kap Verde kiinnosti niin kauan kuin tajusimme, että siellä on pääasiassa vain värilliisiä ja että olisi hyvä osata portugalia siellä!
En tiedä Kap Verdestä mitään, mutta Thaimaassa on aurinkoista ja halpaa.
Esim. golfmatka sinne tulee puolet halvemmaksi kuin vastaava reissu Espanjaan.
Thaimaassa ihmiset ovat ystävällisiä ja huumorintajuisia.
Löytyy paikallisia palveluja sekä länsimaalaisten omistuksessa olevia luksuspaikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä siksi, että mm. Aurinkomatkat ei tee matkoja Kap Verdeen. Suosin itse kotimaista matkanjärjestäjää silloin kun puhutaan tuhansia euroja maksavista matkoista.
Olen matkustanut paljon, enkä ikinä ole käyttänyt mitään matkanjärjestäjää.
Kap verden tietäjät hoi! Meinattiin just hetki sitten varata ensi talveksi Boavistalle matkaa mutta huomattiin että TUI tai mikään mukaan matkatoimisto ei enää järjestä matkoja sinne. mikähän siinä syynä, tietääkö joku?
Vierailija kirjoitti:
En mene Thaimaahan enkä Kanarialle. Enkä Kap Verdelle. Siellä on neegereitä ja ilmeisesti turistirysä sekin.
Eikö ne ole mulatteja siellä suurimmaksi osin?
Mä ihmettelen, että miten kukaan voi olla siellä pidempään, kun tuuli lennättää hiekan silmiin ja keuhkoihin???
Vierailija kirjoitti:
Kap verden tietäjät hoi! Meinattiin just hetki sitten varata ensi talveksi Boavistalle matkaa mutta huomattiin että TUI tai mikään mukaan matkatoimisto ei enää järjestä matkoja sinne. mikähän siinä syynä, tietääkö joku?
Jospa ei ole kysyntää riittävästi, että kannattaa firmoille. Verde ei kai missään vaiheessa ole ollut mikään massojen kohde ja lento kuitenkin suhteellisen pitkä.
Itse jossakin vaiheessa harkitsin mutta huomasin, että ei ole tarpeeksi kiinnostava verrattuna vaikkapa Thaimaahan.
Vierailija kirjoitti:
Näkyyhän noita matkoja olevan esimerkiksi Tuilla.
Ei ollut tylsä minulle,joka pidän hiekkarannoista ja merestä.