Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raitiovaunu tyhjennettiin matkustajista Helsingissä, koska teinit räkivät kuskin naamalle.

Vierailija
21.07.2026 |

Hirveä duuni, en suostuisi noihin hommiin. Voit saada vaikka puukosta ihan milloin tahansa.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012154093.html

Kommentit (134)

Vierailija
61/134 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat suurella työllä ja vaivalla rakentaneet tämän maan, vain jotta vähä-älyiset kehitysmaalaiset pääsevät sen sontimaan?

24 000 hakemusta perheenyhistämisestä migrissä ja yksi hakemus sisältää 5 - 6 ihmistä.

Menkööt kotimaihinsa niin saavat yhdistyä perheisiinsä. Ei täällä tartte yhdistellä.

Vierailija
62/134 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikaratikoissa seikkailee valitettavasti monenlaista sankaria, sen on saanut huomata ihan työmatkoillakin...mielellään sitä käyttäisi julkista liikennettä ja sitä kautta antaisi oman panoksen ympäristöystävällisyyden osalta, mutta viime vuosina on monenlainen häröily lisääntynyt ihan ihmisten aikaankin..itse en viitsi julkisia edes käyttää klo 19 jälkeen kun silloin häröilyaste on vielä pahempi. Vielä olen käyttänyt julkisia, mutta koko ajan sellainen fiilis että milloin alkaa työmatkat tuntuu liian ns. turvattomalta. Samat härdääjät toki metrossa ja busseissakin eli pk-seudun näkökulmasta kirjoitan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/134 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuteinit räkineet mamukuskin päälle. Sellainen kotikasvatus.

Tämä. Persut täällä keskustelee kuin tietäisivät, että asia on toisinpäin. Linkki lähteeseen, että kuski on kantasuomalainen ja räkijät jotain muuta? Stadilaisena näen, että kuskit on monesti mamutaustaisia.

Vierailija
64/134 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pikaratikoissa seikkailee valitettavasti monenlaista sankaria, sen on saanut huomata ihan työmatkoillakin...mielellään sitä käyttäisi julkista liikennettä ja sitä kautta antaisi oman panoksen ympäristöystävällisyyden osalta, mutta viime vuosina on monenlainen häröily lisääntynyt ihan ihmisten aikaankin..itse en viitsi julkisia edes käyttää klo 19 jälkeen kun silloin häröilyaste on vielä pahempi. Vielä olen käyttänyt julkisia, mutta koko ajan sellainen fiilis että milloin alkaa työmatkat tuntuu liian ns. turvattomalta. Samat härdääjät toki metrossa ja busseissakin eli pk-seudun näkökulmasta kirjoitan.

Ongelmata on liputta eli pummilla matkustamisesta tehty todella helppoa. Suurin osa näistä häiriköistä ei omista lippua ollenkaan.

Vierailija
65/134 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratikan valvontakameran kuva näkyviin: ”tunnistatko nämä pojat?” Poliisilta riskosyyte pahoinpitelystä. 

Ei tule kuvaa, kun ei haluta edes tunnistaa. Poliisi ei mitään syytettä voi nostaa. Muuten meni oikein. Mo. . . on . . .kaus, ei mulla muuta.

Vierailija
66/134 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oliko se pakko seuraaville viattomille matkustajille kostaa. Eikö olisi ollut aiheellista poistaa kaikki sylkäisyn hetkellä

Vierailija
67/134 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakarat kiinni, risua persiille, käytöskouluun suljetulle osastolle niin kauaksi aikaa notta oppii tavoille. Päänsilittelyjen aika on ohi.

Julkinen häpäisy olisi toimivin ratkaisu.

Ei muuta kuin tekijät torille jalkapuuhun ja ohikulkijat voisi 

käydä potkimassa ja räkimässä päälle. Sankollisen kustakin voisi

heittää naamalle.

Vierailija
68/134 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olis soittanu poliisit paikalle, niin olisi tullut poliisien tekemä lasu mukaan ja teinien perheiden olot tarkkailun alle

nehän kirmas paikalta pois pallonsa kanssa.

so? ratikoissakin on vaslvontakamerat

Vierailija
69/134 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oliko se pakko seuraaville viattomille matkustajille kostaa. Eikö olisi ollut aiheellista poistaa kaikki sylkäisyn hetkellä

Kuski ei voinut jatkaa ajoa räittynä, ymmärrettävää. 

Vierailija
70/134 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä se on nykyään Oulunkylässä, tuossa täyteen rakennetussa raidelähiössä, jollaisia vihervasemmisto tänne kaipaa

-ogelilainen

Ja muuttuipa katukuva nopeasti täällä Ogelissakin! Meitä on mun rapussani enää 2 suomalaista. Muissa ovissa lukee jotain Ahmed, Sähläm ja Ähläm. Lisää saadaan varmasti pian, kun uusia taloja valmistuu. Me valkonaamat ollaan pian vähemmistöä. 

Asun hämeenlinnan asunnoilla ja olen ainoa suomalainen tässä rapussa

Abdullahit sun muut metelöi yötä päivää.

Osa kämpistä tyhjillään, kun ei kukaan järki-ihminen voi näiden alapuolella ainakaan asua.

Vierailija
71/134 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietyissä kulttuureissa päälle räkimistä esiintyy enemmän.

Se on se sama kulttuuri, missä kivitys on jokapäiväistä.

Ja he paasaavat kunnioituksesta, mutta eivät pas kaakaan kunnioita Suomalaisia.

Vierailija
72/134 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sompuja?

Vierailija
73/134 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä se on nykyään Oulunkylässä, tuossa täyteen rakennetussa raidelähiössä, jollaisia vihervasemmisto tänne kaipaa

-ogelilainen

Ja muuttuipa katukuva nopeasti täällä Ogelissakin! Meitä on mun rapussani enää 2 suomalaista. Muissa ovissa lukee jotain Ahmed, Sähläm ja Ähläm. Lisää saadaan varmasti pian, kun uusia taloja valmistuu. Me valkonaamat ollaan pian vähemmistöä. 

Osa kämpistä tyhjillään, kun ei kukaan järki-ihminen voi näiden alapuolella ainakaan asua.

Näitä haittoja on vielä pakko elättää omalla työllään.

Vierailija
74/134 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä myös nuoria naisia raitsikkakuskeina. Harmi jos naisen päälle syljetty! Nämä sylkijät pitää naisia alempiarvoisina.

Vierailija
75/134 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

70 luvulla kuski väänsi kyllä yhden rähinöitsijän solmuun ja mitään haloota tuosta mitään seurannut kun kuski oli ollut ennen painija.

Vierailija
76/134 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kerran jutun, jossa Balkkanin  suunnalta ollutta kuskia oli räjitty. Kuski oli pysäyttänyt kyydin, vetänyt räkijän ulos sivummalle ja antanut avokämmenellä, koko käden pituudella pojan korville kolme litsaria. Räkijä oli uhannut kertoa isälleen, kuski oli antanut neljännen paukun kylkiäisenä. Asiaan ei ollut tarvetta enää palata.

Vierailija
77/134 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun kuljin metrolla myöhään illalla itseni lisäksi vaunussa oli lähinnä vain näitä rikkauksia, jotka huusivat täyttä huutoa kaikkea sekavaa ja säntäilivät sinne tänne. Tajusin että olen ainoa tolkuissani oleva siinä vaunussa ja näillä tyypeillä ei varmasti ole työpaikkaa eikä tarvetta käyttäytyä, kun mitään ei ole koskaan vaadittu ja vihvas peittelee heidän rikoksiaankin minkä ehtii. Ei ollut mikään kiva fiilis, kun tajusi että näille nyt on ihan sama vaikka pahoinpidellä joku viihdykkeenä ja aina kulkevat laumoissa ettei niille mitään yksin mahda.

Vierailija
78/134 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä Synnyttää Yhtään lasta,! Jos niitä EI OSAA KASVATTAA, ja hoivata eikä rakastaa 

Ja Ennen kaikkea KULTAISET KÄYTÖSTAVAT NIITÄ PITÄÄ OSASTA OPETTAA!

Mitä on väärin ja mitkä on oikein!!

Kyllä jos eletään kuin sijat pellolla!. 

Sitä kasvaa kieroon ja ihmismieli vääristyy. 

Sitä pitää olla myös rajoja .

Vierailija
79/134 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ogelilainen

Näitä haittoja on vielä pakko elättää omalla työllään.

Ai että kun on ihana lähteä töihin -25 pakkasella aamuyöstä, jotta Loiseläjät saavat loisia ja lisääntyä meidän veronmaksajien piikkiin 😤

Vierailija
80/134 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä Synnyttää Yhtään lasta,! Jos niitä EI OSAA KASVATTAA, ja hoivata eikä rakastaa 

Ja Ennen kaikkea KULTAISET KÄYTÖSTAVAT NIITÄ PITÄÄ OSASTA OPETTAA!

Mitä on väärin ja mitkä on oikein!!

Kyllä jos eletään kuin sijat pellolla!. 

Sitä kasvaa kieroon ja ihmismieli vääristyy. 

Sitä pitää olla myös rajoja .

Kirjoita sama arabiaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme