Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sulla ei olisi autoa käytössä eikä miehesi haluaisi lähteä käyttämään sua

Vierailija
21.07.2026 |

toisella paikkakunnalla, mitä tekisit?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä olisi tuollaista miestä alunperinkään ottanut, jolla on omat tavarat, joita ei saa edes lainata. Meillä on yksi auto, se on miehen nimissä ja sillä saa ajaa kuka perheenjäsen vaan.

En halua ajaa autoa. Ap

Mene julkisilla, taksilla tai pyörällä ja käy katsomassa se painava ostos. Jos sitten haluat sen niin tilaat kotiinkuljetuksen tai pyydät lähettämään postitse.

Vierailija
62/67 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaisin siitä vauvapalstalle ja tekisin itkuisen tiktokin.

Mutta onneksi on niin päin, että auto on ja miestä ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ratkaissut asian niin etten suostu muuttamaan paikkaan jossa olen riippuvainen autosta. Jos et halua autoa mutta asut paikassa jossa ilman eläminen on hankalaa, se on ihan oma valinta. 

Nuo ovat kaksi eri asiaa. Asun itse paikassa, jossa en tarvitse autoa, mutta vanhempieni luo en ilman autoa pääse. 

-eri

Vierailija
64/67 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostaisin auton.

En halua omaa autoa. Ap

Miten tämä liittyy mihinkään? Sinä halusit tietää, mitä muut tekisivät tuossa fiktiivisessä tilanteessa. Et sinä pyytänyt apua omiin ongelmiisi.

Vierailija
65/67 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla ei olis autoa käytössä ja pitäis päästä toiselle paikkakunnalla. Se mitä tekisin riippuisi tilanteesta.

Jos mies ei voi kuskata, mies saisi mennä menonsa moottoripyörällä ja auto jäisi minulle. Minä en uskalla ajaa moottoripyörällä sekä olisin vaarasi itselle ja muille. Miksi mies lainaisi autoa? Miksi minä lainaisin autoa miehelle?

Jos miehen meno on sen luonteinen, että ei voi mennä moottoripyörällä ja olisi neuvottelun jälkeen minun menoa tärkeämpi. Pyytäisin poikaa kuskiksi tai autoa lainaan. Miksi poika lainaisi autoaan minulle? Muistuttaisin kuka sen auton on maksanut. 

Mutta mikäli matkakohteeni olisi Helsingin keskustaan menisin junalla huolimatta siitä olisiko autoa käytössä tai ei.

Meidän perheessä ollaan onneksi reiluja toisia kohtaan. Ei ole vain "minun auto" ja sinä et voi sitä lainata. 

Vierailija
66/67 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mulla olisi autoa käytössä? Pihasta löytyy useampi auto jota voin käyttää. 
Jos sulla ei ole korttia eikä autoa, niin mene julkisilla. Jos asut paikassa jossa julkiset ei kulje, tilaa taksi.

Vierailija
67/67 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulkisin julkisilla. Ei kenelläkään ole velvollisuus kuskailla minua, oli sit perheenjäsen tai ei. Poikkeuksena se jos minä maksaisin kysyisen auton kulut ja olisi sovittu että kuskaa kun haluan, silloin loppuisi ukon ajelut sillä autolla siihen paikkaan ja kottero lähtisi välittömästi myyntiin. Ei onneksi ole tuollaista ongelmaa kun on oma auto jolla ei aja kukaan muu kuin minä kun minä sen olen maksanutkin ja sen ylläpidon kaikkineen kustanna. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi