Jos sulla ei olisi autoa käytössä eikä miehesi haluaisi lähteä käyttämään sua
Kommentit (67)
Miksi mies ei halua lähteä kyyditsemään tai mikset voi ajaa itse sillä autolla? Vai onko se toinen paikkakunta jossain tuhannen kilsan päässä?
Miksi mies ei halua lähteä kuskiksi? Onko sinulla itselläsi ajokorttia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyytäisin kyytiä yhdeltä tutulta, joka tekee mulle kaikenlaisia palveluksia suikkaripalkalla.
Perushuora siis.
Kuule ihan normi suominainen, inseli.
Kai nyt mies sen verran antaa sinun autoansa käyttää
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies ei halua lähteä kuskiksi? Onko sinulla itselläsi ajokorttia?
Miksi pitäisi lähteä kuskiksi? Vain koska jotakuta inhottaa istua bussissa?
Olen ratkaissut asian niin etten suostu muuttamaan paikkaan jossa olen riippuvainen autosta. Jos et halua autoa mutta asut paikassa jossa ilman eläminen on hankalaa, se on ihan oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, aika usein menen bussilla tai junalla, vaikka meillä kaksi autoa onkin.
Sinne menee kyllä julkiset, mutta inhoan bussissa istumista ja aikataulujen kyttäämistä. Lisäksi on eräs hankinta jonka mahdollisesti haluan ja se on painava. Ap
Et ole tosissasi. Jos et hanki ajokorttia ja autoa, varaudu kulkemaan pyörällä, julkisilla ja taksilla. Et voi odottaa kenenkään kuskaavan sinua. Ihmeellinen prinsessa.
T. Kortiton
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin auton.
En halua omaa autoa. Ap
Minä taas en mistään hinnasta haluaisi olla riippuvainen miehestä tai kenestäkään muustakaan omien menojeni ja autonkäyttötarpeen suhteen. Meillä on kolme autoa, julkisista täällä voi vain haaveilla.
Ihan uteliaisuuttani pitää kysyä että mikä se painava hankinta on?
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin miehen auton ja kävisin sillä. Koska jos mieheni olisi mahdollista ajaa toiselle paikkakunnalle, hänellä olisi auto.
Kunnon lompakkoloinen! Nyt lähtee jo autot pihasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyytäisin kyytiä yhdeltä tutulta, joka tekee mulle kaikenlaisia palveluksia suikkaripalkalla.
Perushuora siis.
Kuule ihan normi suominainen, inseli.
Eli perushuora, siis.
Onhan noita vehkeitä. Bussia junaa ja taksi muun muassa. Niitä normaalit ihmiset vissiin käyttää useimmiten Riippuu toki mikä on toinen paikkakuntakin ja mihin aikaan siellä pitäisi pyöriä.
Sitten on vielä lyhytvuokrausautot. Kohtuuhintaista ja helppoa vissiin nykyään jos on satunnainen autonhimo
Haluaa tai ei, ihan takuulla lähtisi kuskiksi ja kantoavuksi. Meinaan jos tolle linjalle lähdetään ettei huvita ja sitä kautta pyrkii vallankäyttöön niin tulee katumaan. Oma ukko tietää tämän eikä kokeile onneaan 🙃 Lisäksi olen elämäni aina pyrkinyt järjestämään sellaiseksi ettei asioiden hoitaminen jää kiinni puolison hyväntahtoisuudesta jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin miehen auton ja kävisin sillä. Koska jos mieheni olisi mahdollista ajaa toiselle paikkakunnalle, hänellä olisi auto.
Kunnon lompakkoloinen! Nyt lähtee jo autot pihasta.
Höpöhöpö. Meillä on aina ollut vain yksi auto. Ensimmäiset 10 vuotta ajettiin mun autollani, sitten mies osti auton ja nyt ajetaan molemmat sillä. Ei sillä niin väliä ole kuka sen omistaa, ei meillä ainakaan.
Menet sinne bussilla.
Tulet takaisin taksilla ostoksen kanssa.
Jos kauppoja ei synny, tulet takaisin bussilla. Ei se niin vaikeaa ole.
Mies varmasti veisi mut heti ja ilomielin toiselle paikkakunnalle ja ilmoittaisi että takaisin tuut miten tuut. Ainakin mä heittäisin miehen mielellään jonnekki muualle vaikka heti. Nää on näitä onnellisen avioliiton juttuja.
Minä hyppäisin bussiin.
Vähän outo kysymys. Olisitko halunnut vastauksen: Jätä se sika.? Vai mitä nyt oikein ajat takaa kysymyksellä?
Ei miehillä.ole tuommoista vaihtoehtoa. Miehen KUULUU PALVELLA JA TEHDÄ NIIN KUIN NAINEN HALUAA tai muuten mies voi olla sinkkuutta. Parisuhteen tarkoitus on se että mies tekee aina niin kuin nainen haluaa ja se että mies palvelee naista
Vierailija kirjoitti:
Menet sinne bussilla.
Tulet takaisin taksilla ostoksen kanssa.
Jos kauppoja ei synny, tulet takaisin bussilla. Ei se niin vaikeaa ole.
Tai sitten tulee takaisin ostoksen kanssa bussilla.
Yleensähän sitä tarvii itse.