Jos sulla ei olisi autoa käytössä eikä miehesi haluaisi lähteä käyttämään sua
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, aika usein menen bussilla tai junalla, vaikka meillä kaksi autoa onkin.
Sinne menee kyllä julkiset, mutta inhoan bussissa istumista ja aikataulujen kyttäämistä. Lisäksi on eräs hankinta jonka mahdollisesti haluan ja se on painava. Ap
Varsin monia painavia hankintoja voi nykyään ostaa netistä kotiinkuljetuksella.
Minä myin oman autoni keväällä ja tilaamani uuden auton pitäisi tulla elokuussa. Tämän väliajan kuljen moottoripyörällä ja jos on jotain isompaa kuljetettavaa niin lainaan miehen autoa. Eli ap:n tilanteessa menisin moottoripyörällä.
N50v
Mulla on auto, mutta terveyssyistä välttelen ajamista. Mies onneksi ei huvikseen kieltäydy kuskaamasta, jos kieltäytyy niin on töissä tai tosi kipeä. Sitten siirrän menoa.
Mutta noin muuten. Meillä on kaksi autoa, toinen minun nimissäni ja toinen miehen, mutta ei ne mitenkään omia ole. Yhtä lailla molemmat on aina saaneet käyttää molempia autoja, eikä todellakaan mitään lupia ole tarvinnut koskaan kysellä 😀 Ne on vaan autoja, kulkuvälineitä, ei mitään henkilökohtaisia aarteita. Sama koskee muitakin talouden tavaroita.
Jospa nyt aikuistuisit: jokaisen pitää täällä kantaa itsensä läpi elämän eikä olla kenellekään taakka tai riippuvuussuhteessa. Kuoleman kynnyksenkin yli pitää päästä itse. Ota taksi/julkinen, aja ajokortti ja osta auto. Problem solved eikä tarvitse kärttää keneltäkään kyytejä.
Hankkisin ajokortin. En haluaisi olla toisen armoilla
En mä olisi tuollaista miestä alunperinkään ottanut, jolla on omat tavarat, joita ei saa edes lainata. Meillä on yksi auto, se on miehen nimissä ja sillä saa ajaa kuka perheenjäsen vaan.
Vierailija kirjoitti:
Hankkisin ajokortin. En haluaisi olla toisen armoilla
Eihän ap olekaan
Menen aina toiselle paikkakunnalle bussilla/junalla/taksilla/vuokra-autolla. En ole riippuvainen kenestäkään (vaikka miesystävä onkin), enkä omista autoa. Siinä hyvä ratkaisu sinullekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, aika usein menen bussilla tai junalla, vaikka meillä kaksi autoa onkin.
Sinne menee kyllä julkiset, mutta inhoan bussissa istumista ja aikataulujen kyttäämistä. Lisäksi on eräs hankinta jonka mahdollisesti haluan ja se on painava. Ap
Sitten vaikka vuokraisin auton, jos ei muita vaihtoehtoja.
Pyytäisin ystävättäreni viemään minua. Hän lähtee kyllä ja joskus käydäänkin. Toisinaan vaan sanotaan miehelleni näin. Todellisuudessa vietämme mukavaa iltaa hänen asunnolla.
Joko hankit oman auton,lainaat miehen autoa tai menenet julkisilla.Jos mikään noista ei käy niin odotat,että miestä huvittaa kuskata.
Otan en auton, mikä siinä pihassa on ja käyn siellä toisella paikkakunnalla. Mies on sit sen hetken ilman autoa. Ihan ihme kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on auto, mutta terveyssyistä välttelen ajamista. Mies onneksi ei huvikseen kieltäydy kuskaamasta, jos kieltäytyy niin on töissä tai tosi kipeä. Sitten siirrän menoa.
Mutta noin muuten. Meillä on kaksi autoa, toinen minun nimissäni ja toinen miehen, mutta ei ne mitenkään omia ole. Yhtä lailla molemmat on aina saaneet käyttää molempia autoja, eikä todellakaan mitään lupia ole tarvinnut koskaan kysellä 😀 Ne on vaan autoja, kulkuvälineitä, ei mitään henkilökohtaisia aarteita. Sama koskee muitakin talouden tavaroita.
Sama jatkaa, luin nyt vasta ketjun kokonaan.
Jos täällä julkiset kulkisi, enhän edes tarvitsisi autoa saati miehen kyytiä!! Voi kun pääsisikin julkisilla kulkemaan, ei olisi mitään ongelmaa.
Mitä vallankäyttöä on siinä ettei lainaa autoa toiselle?
Vierailija kirjoitti:
En mä olisi tuollaista miestä alunperinkään ottanut, jolla on omat tavarat, joita ei saa edes lainata. Meillä on yksi auto, se on miehen nimissä ja sillä saa ajaa kuka perheenjäsen vaan.
En halua ajaa autoa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Menisin miehen autolla, joko henkilöautolla tai kuorma-autolla. En ole mikään Saudi-Arabialainen nainen, jolle ei ajokorttia myönnetä.
en mää ainakaan saanu edes miehenä kuorma-auto korttia, ammattihenkilöitä tuppaa oleen C-kortilliset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua ajaa autoa. Ap
sitte mennään ku muille sopii ja kiitettään pyyteettömästi kyydistä.
Mikä on se sinun toivoma painava ostos?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on se sinun toivoma painava ostos?
Mitä väliä?
En voisi elää jonkun toisen vallan alla. Siksipä minulla on auto, muttei miestä, joka voisi oman mielensä mukaan hallita elämääni. Niin tärkeää ja ainutlaatuista yhdelläkään miehellä ei ole tarjota, että vapaaehtoisesti itsemääräämisoikeudestani luopuisin.