Mikä juttu naisten lenkkeilyssä on miesten mielestä niin viehättävää? Eilen kolme autoa tööttäsi ja
viisi miestä vislaili lenkilläni? Ja ei en ollut pukeutunut paljastavasti tai tiukkoihin vaatteisiin. Tätä tapahtuu aina, mikä juttu siinä oikein on?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Huomasin saman kun mökillä lomaillessa kävin juoksemassa pikitien reunaa. 45v nainen, okei oli aurinkolasit päässä ja olen solakka, silti. Joka toinen ohi ajava auto, jossa vain miehiä/mies kuskina teki jotain saadakseen huomioni, hiljensi tai tööttäili. Parista autosta avattiin ikkuna ja huudeltiin jotain mitä en kuullut kuulokkeiden musan läpi.
En päästäisi 13v tytärtä yksin juoksemaan maaseudulla tien varteen.
Älä höpise. Maaseudulla ei tööttäillä tai vislailla. Olit tietysti jossain Himoksen seksifestareiden liepeillä.
Vierailija kirjoitti:
Tunnistan käytöksen jo ysäriltä kun olin lapsi. Asuin maalla. Serkulle oli joku näyttänyt kullia ohiajasta autosta. Siskoani on ahdisteltu keskisuuressa kaupungissa ihan viime vuosina ja huudeltu hitaasti vieressä ajavasta autosta. Miehillä on taipumus seurata, ahdistella ja tehdä pahaa naisille jos saavat tilaisuuden. Eivät kaikki miehet, mutta monet, mikä selittää naisten kokemukset. Se, että miehet eivät tätä itse myönnä ja jotkut usko, ei muuta tätä tosiasiaa.
Näinpä. Ja edelleen sensuroidaan asiattomana puheena sitä että kerrotaan rehellisesti ääneen miesten asiattomasta käytöksestä.
Ei kannata tyttöjen elää illuusiossa että maailma olisi heille keskimääräisen miehen seurassa turvallinen tai hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin saman kun mökillä lomaillessa kävin juoksemassa pikitien reunaa. 45v nainen, okei oli aurinkolasit päässä ja olen solakka, silti. Joka toinen ohi ajava auto, jossa vain miehiä/mies kuskina teki jotain saadakseen huomioni, hiljensi tai tööttäili. Parista autosta avattiin ikkuna ja huudeltiin jotain mitä en kuullut kuulokkeiden musan läpi.
En päästäisi 13v tytärtä yksin juoksemaan maaseudulla tien varteen.Älä höpise. Maaseudulla ei tööttäillä tai vislailla. Olit tietysti jossain Himoksen seksifestareiden liepeillä.
Rumien naisten mielestä tätä ei tietenkään tapahdu koska kukaan ei halua heitä. Mutta se keskiverto ja sitä viehättävämpi nainen saakin sitten viisinkertaisen määrän ahdistelua, häirintää ja r aiskauksia niskaansa.
Kyllähän kunnon heteroukko aina perseet visuaalisesti tarkastaa.
Vierailija kirjoitti:
Maaseudulla lenkkeily nuoruudessa tuntui n. tuhat kertaa turvallisemmalta, kuin nykyään lähiön kuntoradalla lenkkeily. Maalla kaikki tuntee toisensa, joten ohiajaville autoille vaan käsi ylös. Lähiön kuntoradoilla taas tulee vastaan ties ketä hiippareita.
Häirintä on tilastollisesti huomattavasti yleisempää Latinalaisen Amerikan, Afrikan ja Lähi-idän suurasutusalueilla, kun taas ilmiötä raportoidaan vähiten Pohjoismaissa, Singaporessa ja Japanissa.
Vaikka häirintää voi yksittäistapauksina tapahtua kaikkialla, maiden välillä on valtavia eroja, jotka johtuvat mm. lainsäädännöstä ja kulttuurisesta suhtautumisesta naisten itsenäiseen liikkumiseen.
Pohjois-Afrikan ja Lähi-idän metropolit: Esimerkiksi Kairo on arvioitu useissa kansainvälisissä selvityksissä yhdeksi haastavimmista suuren mittakaavan kaupungeista naispuolisille liikkujille häirinnän intensiteetin vuoksi.
Ei mikään. Ei tulisi mieleenkään vislailla tai tööttäillä. Vaikka pidän siitä että nainen pitää itsestään huolta. Luulen että se on joillakin tapa olla ääliö, häiritä tavalla jolle ei voi mitään, vähän niinku nolot aloitteet "annatko pil.lua tai sulla on hyvä per.se" eihän kukaan mies niin tyhmä ole että olettaa sellaisella saavansa jotain. Haluaa osoittaa olevansa idiootti. Kyllähän naisetkin kyttäävät kun mies on lenkillä, mutta ei tööttää tai vihellä. M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistan käytöksen jo ysäriltä kun olin lapsi. Asuin maalla. Serkulle oli joku näyttänyt kullia ohiajasta autosta. Siskoani on ahdisteltu keskisuuressa kaupungissa ihan viime vuosina ja huudeltu hitaasti vieressä ajavasta autosta. Miehillä on taipumus seurata, ahdistella ja tehdä pahaa naisille jos saavat tilaisuuden. Eivät kaikki miehet, mutta monet, mikä selittää naisten kokemukset. Se, että miehet eivät tätä itse myönnä ja jotkut usko, ei muuta tätä tosiasiaa.
Näinpä. Ja edelleen sensuroidaan asiattomana puheena sitä että kerrotaan rehellisesti ääneen miesten asiattomasta käytöksestä.
Ei kannata tyttöjen elää illuusiossa että maailma olisi heille keskimääräisen miehen seurassa turvallinen tai hyvä.
Tähänkin ketjuun riittää miesjankuttajia väittämään, ettei tällaista tapahdu. Mistä he sen tietäisivät?
Kuitenkin nsisten arkikokemus on, että koko ajan tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet asiassa täysin väärässä. Kyllä nämä ovat kuitenkin huomattavasti keskimääräistä harvinaisempia tapauksia joissa mies näin käyttäytyy. En usko sekuntiakaan sellaiseen että keskimääräinen eli joka toinen mies käyttäytyisi huonosti naisia kohtaan. Se on erittäin harvinaista edelleen. Joka saadaskin tarkoittaa että sellaista tapahtuisi kymmeniä kertoja päivässä kaupungilla liikkuessa. Mutta valitettavaa silti on se yksi prosentti miehistä jotka eivät käyttäydy. Mies
Omalla kohdallani tuo onneksi loppui jo parikymmentä vuotta sitten. Siihen asti oli kyllä aika perseestä se touhu. Luulen että tuo on vallankäyttöä tai esitetään jotain niille omille junttikavereille (fiksut miehet tietenkään eivät tällaista tee).
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän kunnon heteroukko aina perseet visuaalisesti tarkastaa.
Toki. Mutta en nyt tööttiä niiden takia ala painaa.
Sinänsä ihan kiva tämä nykymuoti missä "vaatetus" vastaa sitä kuin alastoman alakerran päälle olisi vedetty spraypullosta vähän maalia. Peittää peittämättä yhtään mitään.
Olet varmaan poikkeuksellisen hyvännäköinen. Minulle ei ole koskaan tapahtunut tuollaista edes nuorena ja olen lenkkeillyt niin kaupungissa, maalla kuin taajamassakin. Nyt jo keski-iässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähänkin ketjuun riittää miesjankuttajia väittämään, ettei tällaista tapahdu. Mistä he sen tietäisivät?
Kuitenkin nsisten arkikokemus on, että koko ajan tapahtuu.
Koska miesten silmissä sellaista ei tapahdu ollenkaan, tuollaisia tilanteita näkee joskus. Sensijaan naiset väittävät niitä tapahtuvan siihen tahtiin että suurin osa miehistä niin tekee. Sehän tarkoittaisi käytännössä sellaista että naiset eivät pääsisi koskaan autolta kauppaan ettei joku olis viheltämässä, lässyttämässä minkälainen per.se on tai joka hetkellä vähintään paria naista raiskattais jossain parkkihallissa. Outoa on että mies ei omin silmin näe sellaista, vaan näkee tapauksia silloin tällöin, kaupungissa päivittäin muualla joka viikko. Eli hyvin vähän ihmismäärään nähden. Miehen silmissä suurin osa, 99/100 miehestä kulkee naisten ohi ihan normaalisti. Kyttäystä saa mieskin naisilta, mutta se on ihan normaalia. Mies
Vierailija kirjoitti:
Maalaisille kaikki muu kuin vanhalla toyotalla tai pappatunturilla liikkuminen on ihmeiden ihme.
Vierailija kirjoitti:
Omalla kohdallani tuo onneksi loppui jo parikymmentä vuotta sitten. Siihen asti oli kyllä aika perseestä se touhu. Luulen että tuo on vallankäyttöä tai esitetään jotain niille omille junttikavereille (fiksut miehet tietenkään eivät tällaista tee).
Mutta miksi naisten mielestä suurin osa miehistä tekee? Nainen ei ole turvassa keskivertomiehenkään kanssa. Sehän kertoo jo paljon. Mutta ei pidä paikkaansa. Miksi pitää valehella niin paljon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En päästäisi 13v tytärtä yksin juoksemaan maaseudulla tien varteen.Älä höpise. Maaseudulla ei tööttäillä tai vislailla. Olit tietysti jossain Himoksen seksifestareiden liepeillä.
Rumien naisten mielestä tätä ei tietenkään tapahdu koska kukaan ei halua heitä. Mutta se keskiverto ja sitä viehättävämpi nainen saakin sitten viisinkertaisen määrän ahdistelua, häirintää ja r aiskauksia niskaansa.
Olen kaunis nainen mutta niin saan kyllä olla maaseudulla eteenkin ihan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän häirinnän tai raiskausten pitänyt johtua uhrin ulkonäöstä tai vaatteista. Sehän on vallankäyttöä.
Ei tuollaista tapahdu.... Tai, ehkä sulla oli sellaset hellesään asut, halusit lenkkeillessä saada rusketustakin.
Hah.
Olivat varmaan teinejä, mopoautoilijoita.