Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilasin Hideyoshi-figuurin ja tyttöystäväni hermostui siitä

Vierailija
20.07.2026 |

Tilasin vähän aikaa sitten tällaisen ja viimein se saapui tänne muiden figuureideni sijaan. Tyttöystäväni hermostui täysin ja raivosi ettei halua nähdä enää yhtään figuuria kotonani ja että animetyttöjulisteet todella loukkaavat häntä. Hän kehtasi loukata ihanaa Hideyoshiani kutsumalla häntä "kimittäväksi animel*tkaksi". Hän ei edes tiedä että Hideyoshi on poika. Samaan aikaan hän itse kuolaa ulkomaalaisten urheilijoiden perään, mutta sanoo sen olevan ihan normaalia.

Jättäisin hänet mutta hän on ihan hyvä satunnaiseen panoon. Hideyoshin pilkkaaminen taisi kuitenkin olla viimeinen pisara. Hän on vain kateellinen koska ei tule koskaan olemaan yhtä täydellinen kuin ihanat animehahmot, sietääkin olla mustasukkainen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, mulla on paljon isommat tissit

Vierailija
2/6 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko sun kasvaa aikuiseksi, ja lopettaa noiden keräily, kun selkeästi aiheuttavat riitaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko sun kasvaa aikuiseksi, ja lopettaa noiden keräily, kun selkeästi aiheuttavat riitaa?

Ei ne aiheuta riitaa kuin tyttöystävälleni jonka itse olisi varmaankin syytä kasvaa aikuiseksi. Olemme muutenkin seurustelleet vasta 3 kuukautta joten mikä hän on mielenkiinnon kohteitani sanelemaan

Vierailija
4/6 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa tuo ap:n viesti niin, että "tyttöystävä" on waifu-pillow, niin ymmärrätte avauksen paremmin.

Vierailija
5/6 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksikin sinulla ei ole mitään tyttöystävää, se joka noista figuureista sulle paasaa on sun oma äitisi.

Vierailija
6/6 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla mitään tyttöystävää ole. Ei ole koskaan ollut, eikä tule olemaan. Sä olet ikuinen animeincelirunkkari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä