Miten narsisti reagoi kun ymmärtää että hän on itse satimessa?
Hän on tottunut painostamaan ja manipuloimaan muita mutta ei tällä kertaa.
Kommentit (21)
Tätähän saamme seurata aitiopaikalta valtakunnanmediasta parhaillaan näin heinäkuun ratoksi 👍
Häipyy kuvioista jättäen savuavat rauniot taaksensa. On katkera ja kostonhimoinen. Tuhoaa uhrin elämän mikäli pystyy.
Narsisti raivoaa, uhriutuu, valehtelee ja projisoi. Syyttää uhriaan narsistiksi ja väittää, että uhri on tehnyt kaiken sen paskan mitä narsisti itse teki uhrille. Narsisti on omassa mielessään aina uhri (tais sankari) mutta ei koskaan väkivallan tekijä.
Itse sain seurata narsistin kuolemaa (syöpä) ja nautin joka hetkestä. Karma tuli kylään. Syöpä meni oikealle ihmiselle.
Valehtelee edelleen, että mitään ei ole tapahtunut. Olet hullu ja skitso.
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelee kohua ja vetää tuen pois.
Kertoo Janille vasta 2 vuotta myöhemmin, ettei ole lukenut sähköposteja.
-winner-
Narsistia harmittaa etenkin, jos uhri pärjää vainosta huolimatta. Olen itse poistanut työsomeni kokonaan tästä syystä.
Kun narsisti on satimessa, alkaa selitymaratoni. Oli väsymystä, työpaikkakiusausta, muuta sairautta, tuli muka aggressiiviseksi ja arvaamattomaksi lääkitkysestään. Tämä vaan ei ikävä kyllä päde, koska narsistin lapset ovat paljastaneet, että narsisti pahoinpiteli, raivosi ja manipuloi niitä lapsuudesta saakka.
Selitystä aina riittää ja narsisti on se ainoa, jolla on kaikki OIKEIN muistissa. Vääntää selkäsi takana esim. sukulaisille aivan uskomattomia juttuja sinusta, koska ne ovat ilmeisesti hänen oman vääristyneen mielensä mukaan kaikki TOTTA.
Tätä juttua on vaikea ymmärtää. Minulla menee siitä aivot solmuun, kun en tajua, että narsisti kertoo juttujaan ympäri kyliä. Miten ihmisen mieli voi olla niin kieroutunut? Olen kyllä lukenut vähän asiasta ja ilmeisesti tämä vääristelty totuus on narsistin sisäinen itsesuojelumekanismi. Jos kaikki menisi faktojen mukaan, on vaikeampaa muistella omia aggressioitaan ja omia kieroilujaan.
Yhdelle uskovaiselle narsistille olen sanonut että rukoilen Jumalan kostoa niin sitä hän pelästyy ja hiljenee
Vierailija kirjoitti:
Narsisti raivoaa, uhriutuu, valehtelee ja projisoi. Syyttää uhriaan narsistiksi ja väittää, että uhri on tehnyt kaiken sen paskan mitä narsisti itse teki uhrille. Narsisti on omassa mielessään aina uhri (tais sankari) mutta ei koskaan väkivallan tekijä.
Itse sain seurata narsistin kuolemaa (syöpä) ja nautin joka hetkestä. Karma tuli kylään. Syöpä meni oikealle ihmiselle.
Mun narsistiexä sairastui keuhkoahtaumaan. En toivo hälle mitään hyvää, mutta toi on vähän sellainen tila, mitä ei kuitenkaan toivoisi kelleen.
Aika ihme mystinen henkiö tuo "narsisti" joka turhanpäiten jaksaa kiusata läheisiään ja kiinn i jäätyään (paljastuttuaan) pistää kunnolla tuulemaan :D
Hommahan on alkanut siitä että narkissos ihaili liikaa itseään lammen pinnasta, jäi jumiin siihen että on niin kaunis ja komea ja muu menetti merkityksensä. Tuota tekevät luonnonkansat ja apinat edelleen, kun annetaan peili, niin alkaa innostus, minä, minä, tuossa olen ihana minä, eivät vielä tajua samaa kuin länsimaissa, että pärstä on kuin petolinnun perse ja aina kun näkee peilistä itsensä, pettyy ja pelästyy, masentuu.
Vierailija kirjoitti:
Peräsuoli laskeutuu järkytyksestä.
Uimahallissa oon nähnyt kun jengi nousee altaasta ja näyttää että uikkarit ovat liian väljät tai virahtaneet ja roikkuvat haarojen välissä, mutta taitaakin heillä peräsuoli vain olla pullahtanut ulos altaassa.
Hän pistää juoksupojat seurailemaan uhria. Se ei kuitenkaan välttämättä johda narsistin toivomaan lopputulokseen.