Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko 14-vuotiaalla tyttärelläsi nenärengas?

Vierailija
20.07.2026 |

Otsikossa kaikki.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli vihreä keesi tuon ikäisenä

hiusvärit on vähän eri asia kuitenkin… 

Vierailija
22/32 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi enää sen jälkeen, kun on saanut remmiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoin tyttärelleni luvan ottaa nännilävistykset 13-vuotiaana. Olin itse valvomassa, että kaikki sujui asiallisesti. M58

Ilman rintsikoita, napapaita ja persefarkut? Täysi sotamaalaus?

Äidin ideoita ja siunaamia.

Vierailija
24/32 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli vihreä keesi tuon ikäisenä

hiusvärit on vähän eri asia kuitenkin… 

Ei se nenärenkaan reikä sen ikuisempi ole kuin korvanreiätkään

Vierailija
25/32 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoin tyttärelleni luvan ottaa nännilävistykset 13-vuotiaana. Olin itse valvomassa, että kaikki sujui asiallisesti. M58

Annoitko vielä kotona jälkeenpäin hänelle special pillulävistyksen?

Vierailija
26/32 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi tytär niin ei olisi. Ottakoon aikuisena jos haluaa, mutta toki puhuisin kuinka hölmöiltä ne "sonninrenkaat" näyttävät. Etenkään kasvoihin ei kannata mitään reikiä tai tatuointeja ottaa. Harvoin näyttää järkevältä tai hyvältä.

Vierailija
27/32 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko tuollainen väkivallalla uhkaileva kasvatustyyli muuten yleinen vielä nykyäänkin?

Vierailija
28/32 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko tuollainen väkivallalla uhkaileva kasvatustyyli muuten yleinen vielä nykyäänkin?

Ainahan aikuiset ovat lapsille rajoja asettaneet 300 tuhannen vuoden aikana. Jos ei muu auta.

Vierailija
29/32 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Mikä tuollaisen nenärenkaan tarkoitus yleensä on ? Sidotaanko siihen remmi ja siitä remmistä pidetään kiinni kun ulkoilutetaan tyttöä ettei pääse karkuun ?

Tuleeko sulle korvakoruistakin ekana mieleen, että sidotaan remmi ja ulkoilutetaan?

Ei ole koskaan tullut mieleen. Johtuu varmaan siitä, että korvakorut yleensä kaunistavat kantajaansa, kun taas tuo sonninrengas rumentaa ja sen ainoa tarkoitus, jonka tiedän, on sonnin kuljetuksessa.

Mä vähän veikkaan, että et ikinä ole nähnyt sonnia, jota kuljetetaan renkaasta. Ei avauksessa sanottu, kummanlaisesta nenäkorusta on kyse. Miksi oletit, että septumista? Toisen mielestä korvakorut ei kaunista (esim mun mummovainaan mielestä), toisen mielestä ei minkäänlainen nenäkoru. Jos nyt mietit korvakoruja, niin mikä kaunistava vaikutus niilläkään muka on? Ei kulaan tule kauniimmaksi siitä, että korvissa riippuu jotain.

Eijeijei, nyt meni ihan väärin. Ei tällä palstalla saa ilmaista minkäänlaista nuanssia tai ottaa huomioon mielipiteiden kirjoa. Kaikki on juuri niin kuin minä, random kommentoija, sanon ja sillä sipuli!

Vierailija
30/32 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin hankkia feikin, en oikeaa lävistystä. Saa kokeilla tuntuuko se omalta jutulta vai onko se vain väliaikainen innostus. Sitten aikuisena voi lävistää jos haluaa.

Vierailija
31/32 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

14-vuotislahjaksi sitten klittaläväri. Nam.

Vierailija
32/32 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimppikoru ollut jo 15+, nyt 18 vuotiaana tekee of. Ollaan niin ylpeitä. Isi aina tarkistaa tytön videot, aloitti itsetyydytyksestä, mutta nyt tekee jo ihan hc matskua.

Ylpeä mama

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi