Mikä on saavuttamasi etu, josta et ole valmis luopumaan mistään hinnasta?
Omalla kohdallani se on 2,5 kuukauden kesäloma. Olen ope. Mikä on sinun saavuttamasi etu, josta et tingi pätkääkään?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Oma rauha. En juuri kutsu vieraita tai järjestä juhlia. Ne on rasittavia.
Tämä minullakin. Oma koti, oma rauha, itse päätän keitä kotiini kutsun tai päästän.
Vanha sanonta "kotini on linnani" on minulle konkretiaa parhaimmillaan.
Saavutettu etuni : ihana hyvä mies. Liian hyvä minulle tiedän ja monet sanoneet. Yritetty viedäkin minulta mutta tuossa on ja luulisin että pysyy.
Paljon olen joutunut elämässäni kärsimään ja pettymään, mutta tässä asiassa olen onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Viihtyisä kerrostaloasunto. Ei enää koskaan rivarikämppää talkoohelvetteineen!
En ole osallistunut niihin ikinä. Ei ne pakko ole. rivari on kivempi noi muuten kun kerros.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä minullakin. Oma koti, oma rauha, itse päätän keitä kotiini kutsun tai päästän.
Vanha sanonta "kotini on linnani" on minulle konkretiaa parhaimmillaan.
Minulle myös! Oma pieni talo ja sen ympärillä pieni piha ja metsänreuna. Rakastan tätä!
En kaipaa kartanoita enkä hienoja lukaaleja, tämä riittää minulle ja on ikioma.
Vierailija kirjoitti:
Oma rauha ja yksinoleminen ehdottomasti!
Minulla on ollut "koko ikäni" auto, ja siitä luopuisin ihan viimeisenä. En osaa kuvitella elämää ilman autoa ja sen tuomaa helppoutta ja apua arkeen.
Olen mies minulla ei ole etuja. Joudun kaiken tekemään tai tienaamaan itse
Asuminen omakotialueella, jossa on rauhallista öisin.
Kun kuuntelee keskustassa asuvien kitinää, kun pojankollit rällää aamukuuteen asti kovaäänisillä rekisteröimättömillä, viritetyillä crossipyörillään, niin en vaihtaisi osaani. Mieluummin asun 3 km päässä tuosta metelistä. Poliisiahan ei meidän kaupungissa ole.
se on 44 tunnin palkka kun la-su tekee ylitöitä, pomo päästää aina jo kohta 4 tunnin päästä kotia.
Hyvä asuinalue ja hyvä kahvila 50m päässä kotiovesta. Sporapysäkki vieressä myös.
Olen nainen ja minulla ei ole etuja. Joudun kaiken tekemään tai tienaamaan itse
2-3 ulkomaan reissua joka vuosi.
Täältä on vaan rospuuttoaikaan pakko päästä lämpimään.
Vierailija kirjoitti:
Mielikuvitukseni
Minusta tämä ei ole etu, vaan jokaisen ihmisen synnyinoikeus.
Mahdollisuus asioida Alkossa sunnuntaisin.
Työeläke.