Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso ostoskeskus, nelivuotias kadottanut äidin. Mitä teet?

Vierailija
20.07.2026 |

Minä veisin lapsen henkilökunnalle ja pyytäisin kuuluttamaan.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postaisin siitä someen ja kertoisin sankaritarinan itsestäni, kuinka pelasti lapsen kuoleman kielistä.

Vierailija
22/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun sisko sai noutaa 4 vuotiaansa sossulasta toukokuussa. Siellä kunnon ripitys. Poliisilla kävi kuulustelussa viikko sitten. Sossut soittelee viikottain. 

Itse veisin infoon ja olen vienytkin. 

Juuri tuon lasuhomman takia kannattaa lapsiin liittyvissä asioissa vältellä viranomaisia jos suinkin mahdollista. Lasuista saa maanvaivan itselleen, ja jos vähänkin kokevat että vanhempi on yhteistyökyvytön niin lapsi lähtee huostaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka kadottaa lapsensa

Lapset ovat kovin vikkeliä liikkeissään. Kun vilkaiset toiseen suuntaan hän voi olla jo poissa näkyvistä. Onneksi ihmiset ovat yleensä avuliaita.

Miksi noiden vilkasliikkeisten annetaan olla irrallaan?

Vierailija
24/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jälleen äidit velvoittaa kaikkia muita huolehtimaan kakaroistaan kun itse ei viitsi

Vierailija
25/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

riippuu lähtömaasta. jos toisaalta, niin veisin postiin ja palauttaisin lähettäjälle, jos suomesta, niin suur-hälyytys, polliisit ja palokunta paikalle sekä vainukoirat myös, jotta vanhempi löydetään. 

sun lapselle sanoisin äiti lähti jo kotiin sossun täti hakee sut ja vie uuteen kotiin

Vierailija
26/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelen sille normaalisti ja katselen ympärille. Jonkinmatkan päässä saattaa olla nainen täysin puhelimeensa syventyneenä ja puhua kaakattamassa, eikä edes heti huomaa

Vierailija
27/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun sisko sai noutaa 4 vuotiaansa sossulasta toukokuussa. Siellä kunnon ripitys. Poliisilla kävi kuulustelussa viikko sitten. Sossut soittelee viikottain. 

Itse veisin infoon ja olen vienytkin. 

Juuri tuon lasuhomman takia kannattaa lapsiin liittyvissä asioissa vältellä viranomaisia jos suinkin mahdollista. Lasuista saa maanvaivan itselleen, ja jos vähänkin kokevat että vanhempi on yhteistyökyvytön niin lapsi lähtee huostaan.

Kummallista että Suomessa rangaistaan ihmisiä siitä että he pyytävät apua.

Vierailija
28/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin kakaran rääkyminen ja jatkaisin matkaa. Ei ole minun ongelmani.

Vierailija
29/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka kadottaa lapsensa

Lapset ovat kovin vikkeliä liikkeissään. Kun vilkaiset toiseen suuntaan hän voi olla jo poissa näkyvistä. Onneksi ihmiset ovat yleensä avuliaita.

Mihin ajattelit 4-vuotiaan sitoa kiinni?

Vierailija
30/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka kadottaa lapsensa

Valjaita käyttävät monessa perhepäivähoitopaikassa ainakin.

Vierailija
31/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin mukulalle että "odota tässä" ja katoaisin paikalta. Luultaisin pedofiiliksi jos taluttaisin kakaraa johonkin myyjän tai infotiskin suuntaa. Toisekseen en halua koskea moiseen millään tavalla enkä kommunikoida semmoisen kanssa koska inhoan niitä. Kyllä sen joku nainen sieltä pelastaa ja aika pian sitä etsitään kuitenkin henkilökunnan toimesta jos vanhempi kaipaa sitä.

Vierailija
32/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana persukin löytyi kommentoimaan 🥰🥰

Vain otetut lääkkeet auttaa persumaniaan.

Vierailija
33/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähimmän liikkkeen myyjälle vieminen ei oikein aina auta, koska vaateliikkeet ovat täynnä nuoria avuttoman oloisia henkilöitä, jotka tuskin osaavat tehdä asialle mitään. Veisin infoon tai jos sattuisin näkemään matkalla vartijan, pyytäisin häneltä apua.

Ideana onkin ongelman siirtäminen myyjälle. Se on sitten hänen asiansa mitä sille tekee ja itse saa jatkaa ostoksiaan.

Vierailija
34/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka kadottaa lapsensa

Ostoskärryyn istumaan. Tai jos ei onnistu niin valjaat tai rannehihna tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme