Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Molemmat lapset pääsivät opiskelemaan! Huh helpotus. Tytär kävi välissä armeijan, ja meni nyt yliopistoon. Poika sivari, meni myös yo:oon.

Vierailija
19.07.2026 |

Tytär opiskelee matematiikkaa, pojasta tulee joku liikuntatieteen maisteri J:kylässä. 
Kummastakaan en tiedä, minkälaista työtä tulevaisuudessa voivat tehdä, mutta huh! mikä onni!
Olen nyt vapaa!!!! Ei lapsia koko huushollissa!
Jeee!
Tämän viikonloppuna to-pe vietiin muuttokuormat Jkylään ja Hkiin. Aivan loppu ja väsynyt. 
Mutta aah! niin ONNELLINEN!
Huomenna päiväkännit, tai aamusellaiset, aion olla rynkyttämässä alkoholiliikkeen ovenkahvaa klo 8.55. 
Tästä alkaa uusi elämä! 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi jo pikkuhiljaa alkaa elämää omien saavutusten kautta...

Vierailija
2/10 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän ei tiedä jos työttöminä ovat loppuelämän. Onnea tulevalle juopolle! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä asut Porvoossa.

Vierailija
4/10 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntatieteen maistereista taitaakin olla kova kysyntä... 🤔

Vierailija
5/10 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole kotona mitään viinaksia, voi, voi.

Vierailija
6/10 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi sivariutta minkäänlaisena saavutuksena. Lähinnä osoitus siitä jottei halua tehdä mitään "ikäviä juttuja", eikä hyvä ennuste koska elämässä tulee vastaan paljon pahempaakin.

Vierailija
7/10 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut vapaa, ei lapsia ollenkaan, elämä ei ole sen arvoista! On parempi olla syntymättä!

Vierailija
8/10 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi jo pikkuhiljaa alkaa elämää omien saavutusten kautta...

Kummastakaan en tiedä minkälaista työtä tulee tekemään. Näin kirjoitti ap. Ei nyt kuulosta, että eläisi liikaa lastensa kautta. 

Mulla saman ikäiset lapset ja nämä samat asiat ajankohtaisia.

Onhan mulla nyt toki ollut "oma elämä" tässä jo vuosia. Onhan he olleet isoja jo pitkään, ollaan vaan asuttu yhdessä. Ei noita pikkulapsifraaseja kannata laittaa keskusteluun missä puhutaan aikuisen ihmisen muuttamisesta eri paikkaan. Totta kai se muuttaa arkea, enkä ihan ymmärrä mistä ap:n helpotus tulee? Mua ahdistaa,  mut ei se sitä tarkoita, että mä 49v äiti olisin elänyt näihin aikoihin asti lapseni 20v elämää. 😆

Vierailija
9/10 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva sulle, mutta miksi haluat julistaa asian koko Suomelle? Provo?

Vierailija
10/10 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pitäisi sivariutta minkäänlaisena saavutuksena. Lähinnä osoitus siitä jottei halua tehdä mitään "ikäviä juttuja", eikä hyvä ennuste koska elämässä tulee vastaan paljon pahempaakin.

Armeija on ajan tuhlausta. Mullakin poika kävi sivarin ja jäi töihin samaan paikkaan. Nykyaikana kannattaa miettiä asiaa järjellä eikä jumittaa ja vouhottaa vanhoja asenteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi