Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 57v. Ei yhtään tatuointia. Olen ainoa tuttavapiirissäni, jolla ei ole tatskoja. Mitä se kertoo minusta?

Vierailija
19.07.2026 |

Miehet tykkäävät kyllä. 
Naiset eivät tykkää, koska häpeävät ja katuvat omia kulahtaneita "carpe diem" ja rupsahtaneita tribaaleja ja lässähtäneitä perhosia niskassa ja nilkoissa.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo sinusta sen, että olet hakeutunut sellaisten seuraan, joilla on tatuointeja. Itse olen 55-vuotias eikä tuttavapiirissäni ole kuin yksi, jolla on pieni tatuointi. 

No jaa, monilla ihmisillä voi olla pieniä (tai isompiakin) tatuointeja, jotka eivät käytännössä juuri koskaan näy vaatteiden alta. Mulla on useampia kollegoita (ja jopa lapsuudesta saakka tuntemiani kavereita), joiden tatuoinneista en ole tiennyt elleivät he ole itse asiasta jossain yhteydessä maininneet. Enkä menisi lyömään vetoa oikeastaan kaveripiirissäni kovinkaan monen osalta, etteikö heillä voisi olla tatuointeja vaikkei asiasta olisivatkaan koskaan puhuneet. 

Ne kun eivät kaikilla ole näkyvillä paikoilla eikä tatuoinnit nyt sinällään tule normaalisti keskustelussa aiheeksi mitenkään yleisenä aiheena. 

Vierailija
22/38 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttavapiirissä on ilmennyt tatskoja sellaisilla naisilla, joilla en olisi niitä uskonut olevan. Viime kesänä, kun oli sikakuuma, näin yhdellä papilla, opettajalla ja sosiaalityöntekijällä (naisia, 55+) kaikilla tatskoja, joita piilottelivat pitkähihaisten paitojen alla. Kuumalla säällä sitten näin rannalla, kun olivat spagettiolkaimissa - ja siellähän ne olivat! Ja herttileijaa, että olivat haalistuneita ja venyneitä ja huonosti tehtyjä alunperinkin! Opettaja varsin häpeili kun näki, että kävelin kohti, vetaisi nopeasti huivin suojaksi olkapäilleen, mutta ehdin nähdä ainakin kolme haalistuneen harmaata entistä tatskaa. Eivät ole kauniita uutena, eivätkä taatusti vanhana. Hyvä ap, ettet ole ottanut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ilman tatuointeja on voittaja

Aijaajaa. Mistä sen palkinnon voi noutaa?

Ihotautilääkäriltä

Vierailija
24/38 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemiä ja hatunnosto ettet ole ottanut tatuointeja. Taidat olla tuttavapiirisi ainoa rotunainen. Nam!

Vierailija
25/38 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo sinusta sen, että olet hakeutunut sellaisten seuraan, joilla on tatuointeja. Itse olen 55-vuotias eikä tuttavapiirissäni ole kuin yksi, jolla on pieni tatuointi. 

No jaa, monilla ihmisillä voi olla pieniä (tai isompiakin) tatuointeja, jotka eivät käytännössä juuri koskaan näy vaatteiden alta. Mulla on useampia kollegoita (ja jopa lapsuudesta saakka tuntemiani kavereita), joiden tatuoinneista en ole tiennyt elleivät he ole itse asiasta jossain yhteydessä maininneet. Enkä menisi lyömään vetoa oikeastaan kaveripiirissäni kovinkaan monen osalta, etteikö heillä voisi olla tatuointeja vaikkei asiasta olisivatkaan koskaan puhuneet. 

Ne kun eivät kaikilla ole näkyvillä paikoilla eikä tatuoinnit nyt sinällään tule normaalisti keskustelussa aiheeksi mitenkään yleisenä aiheena. 

Itse kyllä puhun kavereideni kanssa ihan kaikesta. He ihan esittelevät kuvaa, jos ovat ottamassa tatuointeja. Hassua, että sinun kaverisi haluavat salata noin tavallisen asian sinulta. 

Vierailija
26/38 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukava kuulla, että saat edes homosuhteita incelelämäsi lohdutukseksi. Ikävä kyllä olettamasi siitä, että tatuoimattomuus on syy siihen, miksi naiset eivät sinusta pidä, on väärä. 

Femcelillä on tatuointeja 😂😂😂

Vierailija
27/38 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukava kuulla, että saat edes homosuhteita incelelämäsi lohdutukseksi. Ikävä kyllä olettamasi siitä, että tatuoimattomuus on syy siihen, miksi naiset eivät sinusta pidä, on väärä. 

Femcelillä on tatuointeja 😂😂😂

Voi olla. Miksi sen pitäisi jotenkin vaikuttaa minun elämääni?

t. lainaamasi, jolla on niin paha piikkikammo, ettei tulisi mieleenkään ottaa tatuointia

Vierailija
28/38 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä olen 67v ja tuttavapiirissäni ainoa jolla on tatuointeja.

Vierailija
29/38 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pahalla mutta tatuoidit naiset näyttää sairailta

Luulet vaan. Ethän sä tiedä, onko tapaamallasi naisella tatuointi esim nilkassa piilossa vai ei.

Vierailija
30/38 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vaan mitä ne tatuoinnit merkkaa teille varsinkin selkään hakatut, niskat naksuu kun peilistä niitä koitatte tuijottaa, ette edes tiedä mitä kuvia  sinne on hakattu. 

Vierailija
31/38 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoitu nainen on pilalla, lopullisesti.

Ei.

Mutta tatuointinsa ansiosta hän saa elää rauhassa sulta. Onnen tyttöjä tuollaiset.

Vierailija
32/38 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ja mieheni ollaan meidän tuttavapiirin ainoat, joilla ei ole tatuointeja. Se kertoo meistä vaan sen, ettei ole tullut otettua tatuointeja.

Keskiluokkaista populaa ollaan, on keittäjiä, it-alaa, insinööriä, hoitajia, toimistopirkkoa, remppaukkelia, ihan tavan duunareita. Osalla on enemmän ja osalla vähemmän. Eikä oikein kukaan ole katunut kuvitustaan. Joskus lähinnä naurettu parin "roikkuvaa" tissitatskaa, mutta se on ajan kuvaa. Ei niiden olekaan tarkoitus olla sen hohdokkaampia nyt.

Vierailija
33/38 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin pohtisin, mitä se kertoo tuttavustasi.

Jos tuttavansa lukisivat tämän aloituksen ja mitä ap oikeasti ajattelee, ei olisi tuttavia enää.

Vierailija
34/38 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh kertoo että olet edelleen lähinnä pinnallisilta asioista kiinnostunut ihminen jos 57 vuoden elämänkokemuksella mietit jotain hiton tatuointeja. Tai haluat etsimällä etsiä syitä miksi olet parempi kuin ystäväsi. Mua säälittää ja harmittaa sun puolesta. Ja ei mullakaan ei ole tatuointeja, mutta en pidä tätä minään hyvän naisen ominaisuutena. 

Vierailija
35/38 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä puhun kavereideni kanssa ihan kaikesta. He ihan esittelevät kuvaa, jos ovat ottamassa tatuointeja. Hassua, että sinun kaverisi haluavat salata noin tavallisen asian sinulta. 

Ei, en todellakaan puhu kavereideni tai kollegoideni kanssa "kaikesta". Yksikään kavereistani (saati kollegoistani) ei tiedä esimerkiksi minun tatuoinnistani, sen on nähnyt tasan kumppanini ja tatuoija. Ei kukaan muu. Ihmisillä on erilaisia rajanvetoja sen suhteen, mitä he kokevat henkilökohtaisiksi asioiksi tai mitä ovat valmiita jakamaan ulkopuolisille ihmisille. Ja ilmeisesti omassa tuttavapiirissä moni haluaa pitää tietyn yksityisyyden ja sitä arvostetaan puolin ja toisin. 

Vierailija
36/38 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuointeja on merimiehillä, linnakundeilla ja huurilla. Ehkä piripäät voisi nykyään lisätä joukkoon.

Et siis ole mikään näistä?

Huorîa on palstatädit

Vierailija
37/38 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annatko?

T. Tatuoitu jännämies 32v

En. Oot liian vanha.

Vierailija
38/38 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä olen 67v ja tuttavapiirissäni ainoa jolla on tatuointeja.

Ja sinua kaduttaa aivan hirveästi, eikö? Siltähän nämä tatuointijankkaajat yrittävät saada asiat näyttämään, oman mielensä mukaiselta konsensukselta.