Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras naintiasento naiselle

Vierailija
19.07.2026 |

Olemme vaimon kanssa todenneet, että paras ja nautinnollisin naintiasento, niin naiselle kuin miehellekkin on kun nainen ratsastaa miehen kullin päällä kasvot mieheen päin.

Siinä on pari vaatimusta, että se onnistuu kunnolla, miehellä täytyy olla kova seisokki ja pitää olla myös kestävä, että ei laukea liian nopeasti niin, että nainenkin ehtii mukaan.

Siinä nainen voi todellakin itse hallita kuinka rajusti ja mitä kohtaa pillussa haluaa kiihoittaa. Kumartumalla eteenpäin voi hieroa klitorista kullin juureen ja lantiota pyörittämällä voi saada kullin mihin kohtaan pillua haluaa kiihoitusta.

Tuntuu itsestäkin todella nautinnolliselta kun vaimo painelee hitaaseen tahtiin kullia juurta myöten sisään ja puristelee kullin vartta pillun lihaksilla ja välillä pyörittelee lantiota vähän aikaa, että kulli oikein kirnuaa pillun sisällä ja taas välillä rynkyttää edestakaisin sisään ja ulos nopeaan tahtiin.

Se on niin kovaa menoa, että siinä kyllä joutuu tosissaan pinnistelemään, että ei laukea liian nopeasti. Samalla voi myös hyväillä vaimon tissejä mikä myös antaa lisää kiihoitusta.

Usein vaimo saa ensimmäisen orgasmin melko nopeasti ja kun vaan jatkaa ratsastusta, niin useimmiten saa vielä toisenkin oikein huuto orkun kun minulla räjähtää spermat sisälle pillun perukoille.

Välillä vaihteeksi käytämme toista versiota samasta asennosta ja siinä vaimo istuu kullin päälle niin, että hänen pakarat ovat minun kasvojen suuntaan ja hän on kumartuneena niin, että näen kiimasta turvonneet häpyhuulet ja miten kulli painuu hänen sisäänsä nopeaan tahtiin. Samalla voin sormilla tai pienellä dildolla hieroa hänen peräaukkonsa aluetta ja sekös vasta vaimoa kiihoittaa, niin että melko nopeasti saa rajun orgasmin.

Nämä asennot on niin hyviksi todettu, että käytämme näitä melkein aina, mutta aina joskus vaimo antaa minun naida takaapäin, että saan työnnellä omaan tahtiin ja onhan tuo takaapäin nainti toiseksi paras asento.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mukavalta.<3

Olette kylläkin todenneet että tuo on *teille paras asento. Minulla se ei pääse edes topvitoseen ja on yksi inhokeista. :) 

Vierailija
2/11 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa mukavalta.<3

Olette kylläkin todenneet että tuo on *teille paras asento. Minulla se ei pääse edes topvitoseen ja on yksi inhokeista. :) 

Koitapppa toisinpäin ja niin että mies istuu vaikka tuolilla ja voit itse hallita kuinka syvällä ja mistä kulmasta kaira toosassa käy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusikka tai takaapäin.

Vierailija
4/11 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan samat suosikit kun sulla Ap. Orkku on takuuvarma ratsastaessa ja melko varma takaapäin. 
N

Vierailija
5/11 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on usein käytössä vähän erilainen versio tuosta vaimon ratsastuksesta ihanalla loppuhuipentumalla.

Alussa vaimo on kontallaan päälläni niin, että takapuoli ja pillu on minun kasvojeni yläpuolella ja hänen kasvot on kullini kohdalla.

Minä alan sitten nuolemaan vaimon turvonneita isoja häppäreitä ja imemään niitten välistä roikkuvia pienempiä häppäreitä sekä kovana jöpöttävää klitorista. Noita pienempiä häppäreitä on kiva imeskellä ja venytellä huulilla vetämällä. Kun vielä lipoo kielellä ja imee klitorista sekä pyöräyttelee kielenkärkeä välillä perä aukolla, niin kyllä vaimo voihkii ja kiljahtelee.

Samaan aikaan vaimo runkkaa kulliani ja imuttaa terskaa sekä lipoo sitä kielellään ja puristelee toisella kädellä pallejani. Kun sitten vaimo on saanut kullin täyteen juhlakuntoon, niin hän kääntää pillunsa kullini kohdalle ja alkaa ratsastaa. Ensin hän painelee pilluaan rauhalliseen tahtiin kullin juureen asti ja alkaa sitten kiihdyttää tahtia kovemmaksi kunnes minulla spermat lentää kovalla paineella pillun sisään. Siinä hän sitten vähän aikaa puristelee pillun lihaksilla kaluani kunnes sperman joka tippa on lypsetty pillun sisään.

Sitten tulee se loppuhuipennus kun vaimo kääntää taas takamuksensa ja pillunsa minun kasvojeni päälle ja minä levittelen hänen häppäreitään, että sperma ja siihen sekoittuneet pillun limat pääsee paremmin valumaan ulos ja siitä sitten on hyvä lipoa niitä kielellä suuhuni.

Samaan aikaan vaimo nuolee kullin varresta ja terskasta niihin jääneet spermat ja limat. Tämän ihanuuden jälkeen mennään suihkuun ja pesemme toistemme vehkeet puhtaiksi.

Vierailija
6/11 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex ei pitänyt tuosta. Sanoi että tuntuu siltä että kalu tulee suusta ulos. Ihmettelin sitä kun kaluni ei ole mikään suuri. Hän on tosin hyvin siro.

Mut takaapäin toimii todella monille ja useimmat sanovat pitävänsä siitä todella paljon. Jos taas naiset ovat herkällä tuulella niin todella monet haluavat miehen tulevan päälle.

Vierailija
7/11 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa mukavalta.<3

Koitapppa toisinpäin ja niin että mies istuu vaikka tuolilla ja voit itse hallita kuinka syvällä ja mistä kulmasta kaira toosassa käy. 

Pystyn ihan kyykätessä tai istuessakin hallitsemaan siinä päällä miten se kulli siellä liikkuu tai pikemminkin miten minä liikun. Mutta kun ei sytytä yhtään tuollainen niin ei. 

Lemppari on takaapäin peppu pystyssä yläkroppa sänkyä vasten, sitten siitä seuraava joko lusikassa tai lähäri, jälkimmäisessä missä tuntee ihanasti minun ja miehen kokoeron ja miehen kehon painon päälläni. 

Asetelmana tykkään myös kaikista tiskipöytää vasten hommista ja siitä että mies nostaa minut seinää vasten ja ollaan kasvokkain, mutta ne nyt ei yleensä niinkään fyysisesti tunnu hyvältä. Se asetelma vain on tosi kiihottava vaikka siinä on vaikea saada. 

Sen sijaan ratsastus sekä tuntuu pahalta fyysisesti, että on asetelmana ihan plääh minulle. 

Vierailija
8/11 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin on hyvin kiihottava asento.

Vierailija
9/11 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle ratsastus, miehelle doggy. Meillä.

Vierailija
10/11 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää naisen jalkovälissä on paras!

Vierailija
11/11 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pää naisen jalkovälissä on paras!

Tuo ei meillä enää oikein käy, kun rouva joutuu laittamaan  jos jonkinlaisia voiteita, mutta lähäriä hän on enimmäkseen toivonutkin.