Kaverini iso kulli
Mustalla kaverillani 18 v. On lepotilassa yli. 20 cm kulli kun minun 18v. Suomalais kullini lepotilassa vain 5 cm ja kovana 14 cm. Hänen kullinsa myös lepotilassa paljon paksumpi kuin minun kovana.Näin hänen valtavan varustuksensa kun olimme yhdessä saunassa. Kerroin asiasta puolivahingossa tytölleni 18 v. Suomalaistyttö ja hän silmin nähden kiihottui kuultuaan tämän.oliko virhe kertoa hänelle?
Kommentit (14)
Miksi kirjoitit tuollaista paskaa.
Oli kyllä virhe. Nyt likkasi ottaa kaverias kakkoseen
Joo, sillä mustalla kaverillani on niin paljon isompi kulli kuin mulla että oikein nolotti.se on muutenkin hyvä kroppainen ja näköinen musta kundi.tyttöni on vielä jälkeenpäin monta kertaa kysynyt oliko sen kulli tosiaan lepotilassa yli 20 cm? Ja mä vastasin tytölleni että kyllä se oli. Tyttöni sanoi siihen sitten että sehän on varmaan kovana yli 2x pitkä mitä sun kulli kovana.niinpä, vastasin ja paljon paksumpikin.tyttöni nauroi ja sanoi "en varmaan pysty enää olee katsomatta hänen jalkojen väliään, sellanen valtava kullihan pullottaa oikein kunnolla".
Vaimo näki kaverini jättikalun saunottaessa. Kotona vaimo oli ihan kiimainen ja kyseli onko jollain kaverillani vielä isompi vai onko hänen näkemänsä isoin. Vastasin että en tiedä kenelläkään isompi ainakaan lepotilassa. Vaimoa piti naida takaapäin ja hän laukesi nopeasti. Luultavasti tuo iso kalu piti kokea myöhemmin.
Joo, naiset ovat isojen kullien perään, niinkuin tyttöni joka heti oli kiihottunut mustan kaverini valtavasta kullista ja vertasi sitä minun pikku munaan.minun pikku muna ei todellakaan kiihota tyttöäni.hän enemmänkin haukottelee kun nain häntä.minun kulli on kyllä liian pieni tytölleni.tiedän sen.
Oon kanssa todennut, että naiset haluavat isokullisen miehen.
Olen myös kuullut naisilta, että he vertailevat miestensä kulleja. Naisilla on puhelimessa kuvia miehensä kalusta.
Miehet ei koskaan jaa vaimonsa tai tyttöystävän nakukuvia kavereilleen.
Joo.tyttöni on jo nähnyt kuvan mustan kaverini isosta kullista; 22 cm levossa ja 27 cm kovana.tyttöni käy kuumana.ja he naureskelevat mun pienelle nysälle. Tyttöni taitaa olla valmis saada isoa mustaa munaa.
Täysipäinen nainen ei välitä mitään kullin koosta.
Kyllä minun tyttö täysipäinen on mutta hänellä kuumottaa niin paljon pillussa kun hän näki mustan kaverini ison kalun kuvan.näin salaa hänen puhelimesta miten he tekstailivat toisilleen ja tyttöni käy kuumana kun hänellä on tilaisuus saada isoa mustaa kullia.hän ihmettelee miten minun muna niin pieni verrattuna kaverini valtavaan mustaan kulliin.
Taitaa runkkari ukot taas haaveilla isoista kulleista, jotka uppoaisivat tyttiksien sisuksiin.
Aisuri ainesta, tosin naisenne vaihtaisivat mieheen, kun tietäisivät teidät rassukoiksi.
Olen aika varma että tyttöni nai parhaillaan mustan kaverini isoa kalua.kumpikaan ei vastaa puhelimeen ja tyttöni sanoi tapaavansa nais ystäväänsä mutta kun soitin nais ystävälle, hän ei ollut nähnytkään tyttöäni.ja se kiihoke mikä näkyi tyttöni viesteissä kun hän näki mustan kaverini valtavan kalun kuvan, niin asia on aika varma: tyttöni saa todella isoa kullia parhaillaan ja minun pikku kulli ei kyllä sen jälkeen tunnu enää missään.surkea tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Joo, sillä mustalla kaverillani on niin paljon isompi kulli kuin mulla että oikein nolotti.se on muutenkin hyvä kroppainen ja näköinen musta kundi.tyttöni on vielä jälkeenpäin monta kertaa kysynyt oliko sen kulli tosiaan lepotilassa yli 20 cm? Ja mä vastasin tytölleni että kyllä se oli. Tyttöni sanoi siihen sitten että sehän on varmaan kovana yli 2x pitkä mitä sun kulli kovana.niinpä, vastasin ja paljon paksumpikin.tyttöni nauroi ja sanoi "en varmaan pysty enää olee katsomatta hänen jalkojen väliään, sellanen valtava kullihan pullottaa oikein kunnolla".
Aika outoja keskusteluja käyt lapsesi kanssa. No, onhan se hyvä että isällä ja tyttärellä on hyvät välit ja puhua voi ihan kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa runkkari ukot taas haaveilla isoista kulleista, jotka uppoaisivat tyttiksien sisuksiin.
Aisuri ainesta, tosin naisenne vaihtaisivat mieheen, kun tietäisivät teidät rassukoiksi.
Se on aisuriainesta, ei aisuri - ja teksti jatkuu - ainesta.
Älkää tuhotko kulttuurimme kivijalkaa, äidinkieltämme.
Mustat miehet kovia saunomaan, porvoossa