Asuntonäytöissä kiinnitti huomioni ettei asunnoissa ole enää puhelinpöytiä.
En todellakaan osta puhelinpöydätöntä kiinteistöä.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Olen asunnonvaihtoaikeissa ja käynyt useissakin näytöissä kuluvan vuoden aikana. Ihmettelen tätä nykyistä rakennustapaa sijoittaa asunnon - jopa kolmion - kaikki ikkunat talon samalle seinälle elikä samaan ilmansuuntaan. Vieretysten rivissä sijaitsevat huoneet ei voi olla järkevin mahdollinen ratkaisu!
Olisko päällekkäin toimivampi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman.
Mihinkä sen lankapuhelimen sitten laittaa?
Mitä sä sillä teet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen asunnonvaihtoaikeissa ja käynyt useissakin näytöissä kuluvan vuoden aikana. Ihmettelen tätä nykyistä rakennustapaa sijoittaa asunnon - jopa kolmion - kaikki ikkunat talon samalle seinälle elikä samaan ilmansuuntaan. Vieretysten rivissä sijaitsevat huoneet ei voi olla järkevin mahdollinen ratkaisu!
Olen ihmetellyt samaa että minne ne peräkammarin pojat nyt muka pitäisi laittaa?
Ne o ny sit vierekkäisten kammareiden pojat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman.
Mitä sä sillä teet?
Odotan että Lionel Richie soittaa.
Ap, et ole hauska vaikka niin luulet, samat sanat suurimmalle osalle kommentoijista.
Minä taas ihmettelen eniten sitä, että parin viime vuosikymmenen aikana valmistuneisiin asuntoihin ei ole tehty vaatehuoneita. Asuinhuoneet ovat niin pieniä (esim. alle 60-neliöisiä kolmioita olen nähnyt) ettei lisäkaappeja mahdu mihinkään, joten vaatehuone olisi välttämätön. Kaikkea ei voi kuskata kellarikomeroonkaan, mikäli sellaista on edes käytettävissä.
Hulluilla on halvat huvit ja idiooteilla ilmaiset.
Vierailija kirjoitti:
Mittaan aina keittiön kaapin, että leipäkone ja aromipesä mahtuvat hyvin.
Siis mitä meidän muijan aromipesä sulle kuuluu?
Meillä vielä on muttei se ole puhelinta varten enää käytössä. Puhelin pöydässä on vain hyvät säilytystilat ja siksi se on edelleen eteisessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myynnissä olleessa asunnossa, johon näytössä käydessäni viime vuonna ihastuin, ei ollut pistoketta lankapuhelimelle. Ei tullut kauppoja. Samaten järkevä paikka kirjahyllylle ja kirjoituskoneelle puuttui.
Puute tuo on koska vieläkin tulee elisan netti meille ainakin puhelinpistorasiasta modémille.
Minä hylkäsin Elisan kokonaan, myin osakkeetkin pois.
Puhelinpöytä on muuten esimerkki huonekalusta minkä olemassaolon tarkoitus katosi kun se naksuttava ja pirisevä kiekkovalintapuhelinkin katosi. Tai sitten ei! Keksin juuri retrokalusteelle uuden elämäntyylitarkoituksen: sijoita kännykkäsi puhelinpöydälle äläkä koskaan ota sitä mukaasi ulos? Tämähän olisi tosi hyvä stressiä poistava tapa käyttää kännykkää. Olenko nero? Olen.
En voisi milloinkaan ostaa asuntoa jossa ei ole puhelinpöytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman.
Mitä sä sillä teet?
Odotan että Lionel Richie soittaa.
Soitteleeko Lionel sulle? Voi vitsi, mulle ei soitakko vaan Elvis...Mä oon kade!
Vierailija kirjoitti:
Hulluilla on halvat huvit ja idiooteilla ilmaiset.
Ja sää joudut maksamaan!
Joo, ei kelpais. Kiinteä puhelinpöytä oltava.
Seuraavaksi varmaan aletaan myymään asuntoja joissa ei ole seinäpuhelinta.
Puute tuo on koska vieläkin tulee elisan netti meille ainakin puhelinpistorasiasta modémille.