Varhaiskasvatus. Aina joku valittaa jostain.
On todella vaikea työskennellä niin, että miellyttää kaikkia perheitä ja kollegoita. Vanhempien valitukset on joskus ihan järjettömiä.
Kommentit (72)
Vanhemmat on ihania ja kivoja toisin kuin työkaverit. Poliisi-Ellan (Emman?) kiusaamisetkin näyttää ihan kärpäsen paskalta verrattuna vakassa vellovaan työpaikkakiusaamiseen.
Lähden heti kun mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat on ihania ja kivoja toisin kuin työkaverit. Poliisi-Ellan (Emman?) kiusaamisetkin näyttää ihan kärpäsen paskalta verrattuna vakassa vellovaan työpaikkakiusaamiseen.
Millaisia sun työkaverit on? T. Väsy Ap
Vierailija kirjoitti:
Näin se on. Kauhulla odotan töihin paluuta. Vielä onneksi viikko lomaa.
Oletko Ope, Lh, Avustaja, Keittäjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko Ope, Lh, Avustaja, Keittäjä?
Lh
Koittakaahan vakalaiset jaksaa. Minä eläköidyin 5 vuotta ennen oikeaa eläkeikää toukokuun lopussa.
On se oikeesti aikamoista hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Koittakaahan vakalaiset jaksaa. Minä eläköidyin 5 vuotta ennen oikeaa eläkeikää toukokuun lopussa.
Minkä asian koit raskaimmaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä asian koit raskaimmaksi?
Kaikenmaailman hankkeet ym., liian isot lapsiryhmät ja huonosti toimivat tilat(vanhat rakennukset), tavallaan opettajien suosimisen ja vanhempien hurjat odotukset ja vaatimukset.
Tässä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Onnekas!
Miksi te passaatte niitä vanhempia? Itse äitinä ei olisi tullut mieleenkään vaatia mitään sen kummempaa. Jos jotain häviää, niin periaatteessa oma vika, kun en viitsinyt nimikoida edes.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te passaatte niitä vanhempia? Itse äitinä ei olisi tullut mieleenkään vaatia mitään sen kummempaa. Jos jotain häviää, niin periaatteessa oma vika, kun en viitsinyt nimikoida edes.
Onko sulla käsitystäkään siitä miten paljon vanhemmat valittaa päiväkodin johtajille? Jotta saa säilytettyä työpaikan, niin kannattaa olla vaan mielinkielin vaikka haukkuja tulee.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia sinun kokemukset kiusaamisesta on?
Kohta se alkaa. Olkaa onnellisia te joilla on vahva itsetunto ja omanarvontunto.
Pahinta on väheksyntä eli se kun nimitellään vakalaisia tädeiksi, hoitajiksi tms. Monet vanhemmat kuvittelevat vakan olevan joku lastenhoitopalvelu. Ei ymmärretä että jokaisella lapsella on oikeus saada varhaiskasvatus ja että kyseessä on osa lapsen koulutuspolkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla käsitystäkään siitä miten paljon vanhemmat valittaa päiväkodin johtajille? Jotta saa säilytettyä työpaikan, niin kannattaa olla vaan mielinkielin vaikka haukkuja tulee.
No olen itse töissä lastensuojelussa ja saahan ne asiakasvanhemmat valittaa. So what, ei niitä silti aleta erityisesti pokkuroimaan ja passaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olen itse töissä lastensuojelussa ja saahan ne asiakasvanhemmat valittaa. So what, ei niitä silti aleta erityisesti pokkuroimaan ja passaamaan.
Varhaiskasvattajalla ei ole oikeutta uhata hankalaa vanhempaa huostaanotolla. Joten hän on aika voimaton sen hankalan vanhemman edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varhaiskasvattajalla ei ole oikeutta uhata hankalaa vanhempaa huostaanotolla. Joten hän on aika voimaton sen hankalan vanhemman edessä.
Höpö höpö, jos toimenkuvaan ei kuulu seistä päällään, niin ette seiso vaikka joku mt-vanhempi kuinka vaatisi. Itsekunnioitusta kehiin.
On se ihmeellistä kuinka varhaiskasvatuksessa työskentelevät aina valittavat. Tehkää työnne ja kuunnelkaa mitä vanhemmat haluavat teidän tehdä. Ei ole kovinkaan vaikeaa.