Millainen kesä sinulla oli kun se nyt loppui säiden puolesta?
Kommentit (52)
Säälittää ihmiset, jotka rypee itsesäälissä sään takia, joka kaikesta huolimatta on lämmin, vaikka olisi pilvistä. T-paitakelejä on pidellyt, pari viileämpää päivää oli juhannuksen jälkeen, mutta ei siinä sentään paleltumia tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella huonosti on mennyt ei ainuttakaan hellepäivää koko kesänä 🥲
Vai ei yhtään hellrpäivää? Eilenkin oli 27 astetta ja edellisenä päivänä 26. Yhteensä 13 hellepäivää. Kaakkois-Suomessa on edelleenkin maastopalovaroitus, meidän mökillä Juankoskella saatiin viimein sateita. Ei oluut satanut milliäkään vettä koko heinäkuussa ja kaikki nurmet palaneet karrelle.
Ei täällä lännessä ole ollut ainuttakaan, vain sadetta ja kylmää
Niinhän tuo meteorologi selitti, että tänä kesänä on Suomi ollut harvinaisen jakaantunut sään suhteen. Idän lämmin ilma on päässyt itäisen Suomen puolelle ja saderintamat puolestaan kulkeneet lounas-koillinen reittiä. Tornionjoenlaaksossa on ollut lämpimämpää kuin Turussa ja itäisessä Suomessa kuivaa ja lämmintä.
Vierailija kirjoitti:
Huono. Kaikki ulkorempat jäi tekemättä.
Mitä helvettiä? Teen ulkotöitä, viimeiseen puoleentoista kuukauteen on sattunut neljä sadepäivää arkena. Tämä kesä on ollut täydellinen ulkotöille.
Kiitos kysymästä, oikein hyvät fiilikset. Paras aika pohjoisen kesästä on vielä edessä, kun marjat ja omenat kypsyvät. Ja ne ihanat elokuun tunnelmalliset -hämärät mutta vielä lämpimät- illat.
Loppusyksystä jokavuotinen muutto talveksi maahan, jossa on ikuinen kesä. Ei siis stressaa talven rospuutto eikä se, jos lämpimät päivät Suomen kesässä jäivät harvalukuisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Säälittää ihmiset, jotka rypee itsesäälissä sään takia, joka kaikesta huolimatta on lämmin, vaikka olisi pilvistä. T-paitakelejä on pidellyt, pari viileämpää päivää oli juhannuksen jälkeen, mutta ei siinä sentään paleltumia tullut.
Lämpötilan pitää olla selvästi 20:n yläpuolella, että en mene kananlihalle pelkässä T-paidassa. Paitsi töitä tehdessä, parikymmentä astetta on ulkotöihin mitä mainioin sää.
Olin lomalla huhtitoukokuun vaihteessa, oli lämmintä ja aurinkoista. Toisen pätkän olin juhannuksen tietämillä pari viikkoa, oli aurinkoista ja lämmintä. Elosyyskuussa loput. Tykkään hajauttaa lomat niin edes johonkin kohtaan ehkä osuu säät kohdilleen.
Ihan hyvä kesä tämä on ollut.
Oikein ihana kesä, kiitos kysymästä, ja jatkuu vieläkin. Olen niin kiitollinen lempeistä kesäsäistä ja siitä, etteivät kammohelteet yltäneet tänne asti. Maailman paras paikka kesänviettoon. 💚 Hyttysiäkään ei ole näkynyt, eikä onneksi lähipiirissä ole hapannaamaisia valittajia niin kuin täällä palstalla. 😄
Vierailija kirjoitti:
Oikein ihana kesä, kiitos kysymästä, ja jatkuu vieläkin. Olen niin kiitollinen lempeistä kesäsäistä ja siitä, etteivät kammohelteet yltäneet tänne asti. Maailman paras paikka kesänviettoon. 💚 Hyttysiäkään ei ole näkynyt, eikä onneksi lähipiirissä ole hapannaamaisia valittajia niin kuin täällä palstalla. 😄
Helppo se on sieltä lämpimästä idästä nauraa muille
Ihanaa kun ei ole hellettä, ne pari päivää tälläkin viikolla oli ihan liikaa, helpottaa heti, kun tulee pilvistä. Olisi ollut hirveetä matkustaa jonnekin Etelä-Eurooppaan, onneksi matka peruuntui.
Täällä etelä-Euroopassa me elämme ihan normaalia elämää:)
Kukaan (muut kuin suomituristit) ei kulje vesipullon kanssa, ulkotöitä tehdään joka päivä, jengi käy juoksulenkillä ja fillaroimassa, laitetaan ruokaa, siivotaan ja nautitaan lämmöstä. Omalla kylällä 19.5 jälkeen ollut koko ajan 33 tai yli lämmintä, eilenkin 37 astetta.
Olisi ollut hirveää olla Suomessa - 15 astetta ja sade on mun painajaiseni "kesästä"
Mä en elä kesää säiden mukaan, mulla on kesä säistä riippumatta ja hyvin on menny.
Normikesä, välillä/usein paistaa ja on tosi lämmin, sitten mukavia vähän sateisempia päiviä ja taas paistaa. Ihanaa, kun tänä kesänä mökillämme ei ole hyttysiä juuri nimeksikään. Oikein unelmien kesä.
Näin sen kuuluu ollakin.