Millainen kesä sinulla oli kun se nyt loppui säiden puolesta?
Kommentit (52)
Oikein hyvä kiitos. 3 viikkoa oltu etelä-Euroopassa ja saman verran jäljellä. Ehkä elokuun tarkenee Suomessa?
Huono. Kaikki ulkorempat jäi tekemättä.
Ihanaa kun tulee normaalit säät ja jaksaa ja viitsii jotain tehdä ja jonnekin mennä. Välillä paistaa ja väillä sataa. Uimaan voi mennä, hyvin tarkenee. Ihanaa!
Hyvä kesä on ollu, ja jatkuu se vielä 3 viikkoa, oli kelit mitä hyvänsä 😎
Hyvä kesä on ollut. Kun teen töitä, nissä ollaan ulkona paljon, ehdin jo töissäkin nauttia hyvistä ulkoilusäistä keväällä ja huomioda luonnon muutoksia yhdessä lasten kanssa.
Nyt oltiin sopivasti pari viikkoa Norjassa, missä välillä oli vain kymmenisen astetta😁
Sain flunssan heti kesäkuun alussa. En tiedä mikä ihmeen flunssa se oli, mutta podin sitä noin kuusi viikkoa sisältäen toipumisen. En jaksanut yhtään mitään. Nyt olen jo toista viikkoa taas täynnä energiaa ja kesäni alkoi lopultakin. Ihan sama sataa tai paistaa, kunhan on vielä kesää jäljellä.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Sittenkö huvipuisto suljetaan?
Mulla alkaa loma vasta viikon päästä!
Nyt on keskikesä. Elokuu on vielä kesäkuukausi ja usein lämmin. Ettekö muista niitä tuskastuttavia koulupäiviä elokuussa, kun hiki virtasi ja mieli oli uimarannalla?
Ihana kesä kun ei ole liikaa hellettä! Vietän kesäni mieluummin 15 asteen pilvipäivässä kuin 25 asteen kuumuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Sittenkö huvipuisto suljetaan?
Sitte on enää lauantaisin auki
Vietän kesälomat pääasiassa ulkomailla joten ei väliä minulle millainen sää Suomessa on. Uimaan tuskin tänä kesänä Suomessa pääsen, liian viileää vettä minun makuuni mutta ei sitä joka kesä tarvitse.
Säät ei määrittele mun kesää, ei haittaa helle eikä sade. Elokuu on vielä kesäkuukausi ja mulla loma vasta edessä. Enkä muutenkaa pyöri surkutellen asioissa joille en itse mahda mitään.
Vielä on kesää jäljellä, vielä tulee kauniita päiviä.
Mikä saa sut luulemaan, että säät on loppu? Aina on jonkinlainen sää.
Vierailija kirjoitti:
Huono. Kaikki ulkorempat jäi tekemättä.
Laiskuus ei ole kesän syytä.
Ihanaa kun ei ole hellettä, ne pari päivää tälläkin viikolla oli ihan liikaa, helpottaa heti, kun tulee pilvistä. Olisi ollut hirveetä matkustaa jonnekin Etelä-Eurooppaan, onneksi matka peruuntui.
Jalkapalloinen.