Ex mies ja törky viestit
Olenko kamala jos ilmoitan poliisille ex miehen herja tekstareista? Arvostelee painoani, parjaa menneisyydestä ym henkilökohtasuuksia, vaikka olen sanonut että keskustelen vain lapsen asioista... meillä on 12v lapsi. Kova elatusriita nyt meneillään, kun lapsi muutti juuri exän luo ja nyt ex vaatii kohtuuttomia summia minulta, vaikka itse maksoi pientä summaa aijemmin minulle. Virallinen laskelma on tehty, mutta exän jättimäinen asuntolaina vääristää laskelmaa, enkä tätä hyväksynyt. Hän myös kiristää minua menneellä asialla että kertoo poliisille..
Kommentit (34)
Voit halutessasi hakea vaikka lähestymiskieltoa.
Vierailija kirjoitti:
Ex sekosi kun sain uuden miehen kanssa lapsen ja jotenkin sai lapsen muuttamaan hälle, eikä lapsi halua takaisin
Eihän tuo ole mahdollista. Eihän lapsi edes ole hänen.
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalityöntekijäkin sanoi että on ok asia kun isä antaa lapsen katsoa ja pelata sotajuttuja, raakoja k 18. En ymmärrä miten tämä järjestelmä on minua vastaan. Ex perusteli isoa elatusmaksua sillä, että minulla kuuluu maksaa rangaistuksena kaikesta hälle
Ei se exä niitä maksuja päätä ja rangaistukstuksistakin päättää Suomessa tuomari, eikä mikään kusinen exä.
Mitä jos ottaisit ykkösprioriteeksi sen, mikä olisi lspsen etu. Ksikki mitä kirjoitat liittyy suhun js sun exään
Äh siis saimme nykyisen miehen kanssa lapsen ja EXÄN kanssa saatu lapsi muutti sen luo..
Lapsen etu ei ole toteutunut 5 vuoteen. Ex maksoi minulle todella pientä elatusmaksua, koska suuri asuntolaina laski elatuskykyä ja työ bonukset jätti kertomatta. Hänellä on palkka liki tonnin käteen parempi kuin minulla. Minulta vaadittu summa on 3 kertaa se mitä hän maksoi
Hirvee ininä alkaa aina elatusmaksuista, jos nainen joutuu jotain maksamaan.
Sinulla mitään ex-miestä ole eikä nykyistäkään.
Maksun tulee olla minusta kohtuullinen. Ei mene ihan oikein että isopalkkasempi maksoi pientä summaa ja sitten pienipalkkainen joutuu maksamaan kolminkertaisesti
Tykkäätkö olla vankilassa? Jos tykkäät niin taidat tietää mitä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä sähköauto?
Ei, mutta pulsaattoripesukone 60-luvulta ja leipäkone.
Tuo on jo outo kuvio! Mitä se uusi miehesi tuumi, kun hänen lapsensa muutti sinun exäsi luokse?