"Salama iski kirkkoon kesken vihki- ja kastetilaisuuden Tampereella"
Uskikset, kun teillä niitä mielipiteitä riittää, niin mitä uskotte tästä: onko liitto ja lapsi nyt kirottuja?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4679468e-acbb-480c-92bb-b3ac20f5bcf7
Kommentit (59)
Kauheita varastamaan nämäkin . Pilkkaavat muita vaikka itse ovat lähinnä väärentäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi saa brassailla koko ikänsä tapahtuman vuoksi. Itse Ukko Ylijumalan noteeraama. Wau.
VALKOISEKSI KALKITTU SEINÄ JA UKKO YLIJUMALA INTIAANIN TOTEEMI PAALU . HERJAAT VIELÄKIN.
Vierailija kirjoitti:
– Alistukaa toistenne tahtoon, Kristusta totellen. Vaimot, suostukaa miehenne tahtoon niin kuin Herran tahtoon, sillä mies on vaimonsa pää, niin kuin Kristus on seurakunnan pää; onhan hän seurakunnan, oman ruumiinsa, pelastaja... Ja sitten pamahti. Ehkä myös jumalan mielestä tänä värssy oli vanhentunut ja yritti sanoa että älä anna miehen määräillä, olette tasa-arvoisia.
Itse olisin pitänyt tätä selvänä merkkinä ottaa jalat alle kirkosta ja parisuhteesta.
Jumala oli eri mieltä eli älkää alistuko ja mies ei ole perheen pää.
Onhan tää huvittavaakin, että salama iskee valot pois ja toimitus jatkuu loppuun. Ajatelkaa jos siellä olisi heti alkanut tulipalo 🙃
EI EDES OLE MITÄÄN YLIJUMALAA OLEMASSA . EPÄUSKOSI ON SYNTISI UHRAAT RUOKIA ! Estät muita saamasta elatusta ja evankeliumia väärennät. VOIT USKOA ETTEI JEESUS PUHUNUT VENÄJÄÄ EDES KREIKKAA .
Vierailija kirjoitti:
Jumala vihaa venäläisiä.
Tietysti vihaa CCCP kommunismi ateismi .
Vierailija kirjoitti:
– Alistukaa toistenne tahtoon, Kristusta totellen. Vaimot, suostukaa miehenne tahtoon niin kuin Herran tahtoon, sillä mies on vaimonsa pää, niin kuin Kristus on seurakunnan pää; onhan hän seurakunnan, oman ruumiinsa, pelastaja... Ja sitten pamahti. Ehkä myös jumalan mielestä tänä värssy oli vanhentunut ja yritti sanoa että älä anna miehen määräillä, olette tasa-arvoisia.
Itse olisin pitänyt tätä selvänä merkkinä ottaa jalat alle kirkosta ja parisuhteesta.
Toden totta. Että jotkut vielä nykypäivänä kuuntelevat tuollaista pskaa ja vielä juhlapäivänään.
Olikohan nuo juhlat, siis vihkiminen ja ristiäiset saman parin niin ehkä se sisälti pienen huomautuksenkin.
Eikö näissä korkeissa ole aina ukkosenjohdatin mikä poistaa nämä vahingot laskuista.
Onko tää Kalevala helvetti ortodoksien vai synagogan keksintöä kuin muukin teatteri.
Miten niitä avioliiton ulkopuolisia pääsee syntymään noin Pyhille vapaamuurareille ? Ja oliko vielä PARTIOLAINEN ja luterilaisten rahoilla !
Valot sammuivat ja palohälytin lähtenyt soimaan. Silti jatkoivat toimitusta. Outoa.
Kehtaako joku liikkua varastettu takki päällä sopii kunkin miettiä itseään .
Ei tuon selkeämpää viestiä voi olla. Millä todennäköisyydellä salama iskee kirkon ristiin juuri kaste ja vihkitilaisuuden aikaan?