"Salama iski kirkkoon kesken vihki- ja kastetilaisuuden Tampereella"
Uskikset, kun teillä niitä mielipiteitä riittää, niin mitä uskotte tästä: onko liitto ja lapsi nyt kirottuja?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4679468e-acbb-480c-92bb-b3ac20f5bcf7
Kommentit (59)
Sipulikirkko kärähti. Tarvitaan marenkitornirakennus turistikohteeksi.
– Alistukaa toistenne tahtoon, Kristusta totellen. Vaimot, suostukaa miehenne tahtoon niin kuin Herran tahtoon, sillä mies on vaimonsa pää, niin kuin Kristus on seurakunnan pää; onhan hän seurakunnan, oman ruumiinsa, pelastaja... Ja sitten pamahti. Ehkä myös jumalan mielestä tänä värssy oli vanhentunut ja yritti sanoa että älä anna miehen määräillä, olette tasa-arvoisia.
Itse olisin pitänyt tätä selvänä merkkinä ottaa jalat alle kirkosta ja parisuhteesta.
Miksi joku on ängennyt pitämään ristiäisiä, kun toiset ovat menossa naimisiin?
Vierailija kirjoitti:
– Alistukaa toistenne tahtoon, Kristusta totellen. Vaimot, suostukaa miehenne tahtoon niin kuin Herran tahtoon, sillä mies on vaimonsa pää, niin kuin Kristus on seurakunnan pää; onhan hän seurakunnan, oman ruumiinsa, pelastaja... Ja sitten pamahti. Ehkä myös jumalan mielestä tänä värssy oli vanhentunut ja yritti sanoa että älä anna miehen määräillä, olette tasa-arvoisia.
Itse olisin pitänyt tätä selvänä merkkinä ottaa jalat alle kirkosta ja parisuhteesta.
Mielestäni oli merkki siitä, että parisuhteen tulee perustua tasa-arvoon.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku on ängennyt pitämään ristiäisiä, kun toiset ovat menossa naimisiin?
Kyllähän monet menevät naimisiin ja kastavat lapsensa samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin pitänyt tätä selvänä merkkinä ottaa jalat alle kirkosta ja parisuhteesta.Mielestäni oli merkki siitä, että parisuhteen tulee perustua tasa-arvoon.
TOI OLI VÄÄRÄÄ OPETUSTA JO HETI ALISTUKAA JUTTU ON MUSLIMIEN OPPIA !! Hyi väärä sana .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin pitänyt tätä selvänä merkkinä ottaa jalat alle kirkosta ja parisuhteesta.Mielestäni oli merkki siitä, että parisuhteen tulee perustua tasa-arvoon.
TOI OLI VÄÄRÄÄ OPETUSTA JO HETI ALISTUKAA JUTTU ON MUSLIMIEN OPPIA !! Hyi väärä sana .
Toistenne tahtoon kohta on väärää opetusta . Jahve lyö kyllä vääriä opettajia kirjoitusten kieroon kääntäjiä .
Kabbalaa niillä on . Numerologiaa siksi ne on aina pidetty oriental harhaoppina . Kuolemalla kuoleman juttuja.
NYT TOTUUTTA ORTODOKSIT ON ERONNUT KATOLISESTA KIRKOSTA ORIENTAL TYYPPISIIN OPPEIHIN .
Onkohan jollain varastetut räpylät vaaleanpunaiset ? Maski . Kenkiä ? Neopreeni puku. Mitä Jeesus nyt sanoikaan fariseuksista ? Että vääristelee. Kyl 30 shekeliä .
Kiusaajat kokee kurjan kohtalon kuolemansa jälkeen mitä tehneet Jeesuksen omille . Fakta homma.
Onhan nää varastanut huor ja vielä KRISTITYILTÄ varastaneet sanovat itse olevansa eivät kaikki ole vaikka sanoo .
Voi olla että suomalaiset luterilaiset on taivaassa ennen kuin nämä .
Lapsi saa brassailla koko ikänsä tapahtuman vuoksi. Itse Ukko Ylijumalan noteeraama. Wau.
Ehdottomasti. Kutsuisin manaajan. T. Päivi