Mistä löytää kunnollinen Nainen isolla N-llä joka ei pelkää ryhtyä äitipuoleksi lapsilleni?
Etsin 18-25v naista tositarkoituksella. Tuntuu olevan todella vaikea löytää Naista isolla N:llä eli sellaista joka voisi sopeutua myös äitipuolen rooliin. Minulla on kolme lasta kahdesta edellisestä suhteesta. En kuitenkaan halua mitään uusioperhettä, eli naisen tulisi olla itse lapseton. Eikö nykynaisilla ole äitiviettiä ollenkaan? Toki yhteisiä lapsia voisimme tehdä lisääkin tarvittaessa. Ainoat mätsit mitä saan ovat joko ikähaarukan yläpuolella tai heillä on itsellään ennestään lapsia ja ovat usein myös hieman pulleahkoja "tätinaisia".
Eikö oikeasti löydy yhtään nuorekasta naista, joka olisi valmis vakavaan suhteeseen miehen kanssa, kenellä on lapsia? Mistä kiikastaa?
M32
Kommentit (68)
Miksi ihmeessä joku haluaisi noin harkintaky vyttömän miehen, joka ei osaa pitää vaimoaan ja perhettään koossa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä joku haluaisi noin harkintaky vyttömän miehen, joka ei osaa pitää vaimoaan ja perhettään koossa.
Tämä. Haisee kilometrien päähän epäluotettavalta.
Ilmeisesti ei myöskään kerro tapailemilleen naisille heti, että hänellä on lapsia, jos kerta naiset liukenee myöhemmin. Eli epäluotettava. Itsehän en siis tapaisi lapsellista miestä edes ensimmäistäkään kertaa jos kuulen, että lapsia kuvioissa.
Voin tulla. Mutta minä laskutan 25 eukkua per tunti kun lapset on huushollissa. En siivoa, tiskaa enkä pese pyykkiä, sen saat hoitaa ite. Seksiä ei tipu. Lapset ruokin mutta pidäkin huoli että kaapissa on ruoka-aineet valmiina, minä en käy kaupassa. Jos tarvikkeet puuttuu, minä lähden kotiin siinä sekunnissa, volttaa sinä sitten jotain. Omat sapuskasi hoidat aina itse. Kai aikuinen kolme lasta siittänyt mies edes sen verran osaa.
Ota tai jätä, voi olla paras tarjous mitä saat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle ja lapsillesi ilmaiseksi kodinkoneeksi, hih :D
Naiselle mikään muu ei ole yhtä fullfilling kuin äitinä oleminen.
Kaikki muu on parempaa. -vela
Ethän sinä sitä tiedä, kun olet vela.
Kaikki on parempaa kuin käytetyn ukon ja hänen lastensa ilmaiseksi piiaksi alkaminen.
Ethän sinä sitä tiedä. Piste.
Mä olen äiti ja voin sanoa, että en huolisi edes 47-vuotiaana miestä jolla lapsia kahdelle eri naiselle ja joka etsii itselleen kotiorjaa. Lisäksi mies on valmis tekemään lapsia kolmannen naisen kanssa. Saati, että olisin 18-25v huolinut tuollaista.
Kertoo vain naisten kelvottomuudesta ja vastuunpakoilusta.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo vain naisten kelvottomuudesta ja vastuunpakoilusta.
Mikä vastuu lapsettomalla naisella tulisi olla muiden kakaroita? 😂
Luulisi sun kypsänä ymmärtävän, että jokainen saa itse valita kumppaninsa.