Mistä löytää kunnollinen Nainen isolla N-llä joka ei pelkää ryhtyä äitipuoleksi lapsilleni?
Etsin 18-25v naista tositarkoituksella. Tuntuu olevan todella vaikea löytää Naista isolla N:llä eli sellaista joka voisi sopeutua myös äitipuolen rooliin. Minulla on kolme lasta kahdesta edellisestä suhteesta. En kuitenkaan halua mitään uusioperhettä, eli naisen tulisi olla itse lapseton. Eikö nykynaisilla ole äitiviettiä ollenkaan? Toki yhteisiä lapsia voisimme tehdä lisääkin tarvittaessa. Ainoat mätsit mitä saan ovat joko ikähaarukan yläpuolella tai heillä on itsellään ennestään lapsia ja ovat usein myös hieman pulleahkoja "tätinaisia".
Eikö oikeasti löydy yhtään nuorekasta naista, joka olisi valmis vakavaan suhteeseen miehen kanssa, kenellä on lapsia? Mistä kiikastaa?
M32
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Sinulle ja lapsillesi ilmaiseksi kodinkoneeksi, hih :D
Niin, sellaista on aikuisten ihmisten perhe-elämä, että asiat pitää hoitaa itse, eikä siitä saa edes viikkorahaa 😩
Miksi kukaan nainen haluaisi seuraavaksi ex-rouvaksesi ja lapsiaan seuraaviksi heittopusseiksesi?
Ei kyse ole pelkäämisestä, vaan yksinkertaisesti siitä, ettei ketään kiinnosta tuollainen helvetin työmaa. Hoida itse keittämäsi soppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että tuon ikäiset naiset ovat kiinnostuneita ikäisistäsi äijästä, jolla on vaivoinaan vielä kolme lasta?
Kyllä ovat. Ikävä kyllä kun lapset tulevat kuvioihin niin juttu kuivuu aina kasaan. Näillä naisilla ei ole selkärankaa.
AP
Joo, selkärangastahan se on kiinni, jos ei 18-vuotias ole kiinnostunut ikäisestäsi, jolla kolme kersaa. Uskottele vain itsellesi niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, sellaista on aikuisten ihmisten perhe-elämä, että asiat pitää hoitaa itse, eikä siitä saa edes viikkorahaa 😩
Perhe-elämä ei ole pakollista. Mitäs läksit.
Odotat tarpeeksi monta vuotta niin eiköhän ne jonkinlaisen sisäkkö robotin tee.
Ei muuta kun lykkyä tykö vaan etsinnöillesi. Saattaa mennä kyllä aika kauan, koska naisilla on aivot. Tarjoamasi "pesti" ei olisi mitään muuta kuin lisää työtä naiselle, ja vieläpä alueelta joka on sinun vastuusi alunperin. Mitä tuo nainen tästä hyötyisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle mikään muu ei ole yhtä fullfilling kuin äitinä oleminen.
Ja nyt sen voi toteuttaa ilman raskasta, kivuliasta ja jopa vaarallista synnytystä. Eikä mene kroppakaan pilalle, vaan säilyttää nussittavuutensa, mikä on naisille tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mihin ap sitten naista tarvitsee?
Hoida itse kakarasi. Luuletko tosiaan, että joku nuori lapseton nainen olisi halukas ilmaiseksi orjatyövoimaksi kauhuperheeseesi.
Mitä nainen jolla on jo iso N tekisi kolmilapsisen isän ja lasten kanssa? En halua edes ajatella vaihtoehtoja.
Juuri täysikäinen 18v. kolmen lapsen äitipuoleksi? Ei helvetti mistä kaltaisiasi latvalahoja oikein sikiää. (aloitus on kylläkin provo)
Älä odota naiselta enempää mitä itse olet. Eli yh äiti sinun ikäluokassa voi sopia hyvin.
Joudut Filippiineiltä tai Thaimaasta hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele jos on hiljaista :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muu on parempaa. -vela
Vierailija kirjoitti:
Mitä nainen jolla on jo iso N tekisi kolmilapsisen isän ja lasten kanssa? En halua edes ajatella vaihtoehtoja.
Toteuttaisi cuckin vaimon poikaystävä-fantasiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muu on parempaa. -vela
Ethän sinä sitä tiedä, kun olet vela.
Sori. Olen 25, mutta en halua noin ikälopun äijän kanssa suhteeseen. Lastentekoikä miehilläkin loppuu 30v, alkaa tulla sen jälkeen liikaa vaurioita siittiöihin.