Erosin kun nainen petti lupauksen lapsimäärästä. Sovimme kolmesta, hän lopetti ekan jälkeen
Olimme aina puhuneet kolmesta lapsesta. Naine ekan jälkeen muuttikin kantansa ja teki samalla suurimman petoksen joka minua kohtaan on tehty.
Erosimme, ja nyt etsin uutta naista suhteeseen ja tekemään lapsia, se on ehdoton kriteeri.
PKS ja 40v komea mies
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatko vastuuta edes siitä ensimmäisestäkään?
Kannan. Nytkin lapsi on hoidossani.
Ap
Hoidossa? Sitten kun lapsi ei ole sun hoidossa, niin onko lapsi sitten äitinsä hoidossa?
Tosi outo sanavalinta. Mun lapset eivät ole koskaan olleet mulla hoidossa. He elävät minun kanssani. Toki canhempans olen hoitanut ja kasvattanut heitä, mutta hoidossa he ovat olleet vain päiväkodissa. Isovanhempienkin luona vierailivat, eivät olleet hoidossa.
Miksi ex ei halunnut lisää lapsia? Hankala raskaus, pelottava synnytys? Koliikki? Koki jäävänsä yksin äitinä?
Kuinka vanha lapsi on? Mikä teillä on taoaamissopimus? Entä miten muuten hoidatte lapsen asiat?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha lapsi on? Mikä teillä on taoaamissopimus? Entä miten muuten hoidatte lapsen asiat?
2 vlapsi. Lapsi on luonani 2 päivää viikossa. Ihan normaalisti hoidetaan...mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 vlapsi. Lapsi on luonani 2 päivää viikossa. Ihan normaalisti hoidetaan...mitä tarkoitat?
Ajattele miten ihanaa olisi jos eksäsi hankkii lisää lapsia jonkun toisen kanssa etkä sinä löydäkään ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan hullu koske pitkällä tikullakaan eronneeseen 40-vuotiaaseen mieheen jolla on noin pieni lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Eronneet pienten lasten isät ovat kovaa kamaa deittisovelluksissa.
Hyi olkoon. Ei ikinä. Taakka 18v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hoidossa? Sitten kun lapsi ei ole sun hoidossa, niin onko lapsi sitten äitinsä hoidossa?
Tosi outo sanavalinta. Mun lapset eivät ole koskaan olleet mulla hoidossa. He elävät minun kanssani. Toki canhempans olen hoitanut ja kasvattanut heitä, mutta hoidossa he ovat olleet vain päiväkodissa. Isovanhempienkin luona vierailivat, eivät olleet hoidossa.
Miksi ex ei halunnut lisää lapsia? Hankala raskaus, pelottava synnytys? Koliikki? Koki jäävänsä yksin äitinä?
Juntit puhuu noin. Eivätkä hoida lapsiaa, koska ovat juntteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vain 2 päivää viikossa? Miksi ei 3 päivää yhdellä viikolla ja 4 seuraavalla? Miksi lapsi ei ole puoliksi kummallakin?
No se kaikki metahomma: Kuka ottaa selvää päiväkodeista, tekee anomukset, hoitaa mahdollisesti päiväkodin kanssa Vasut sun muut, neuvolat, lääkärit, huolehtii aina ettei ole pieniä kenkiä, vaatteita jne.
Toki, sun mukelo on niin pieni, ettet tiedä mikä homma on hoitaa koulutarvikkeet, huolehtia jo etukäteen luistimet, sukset, kaverisynttärit, harrastusrumba, koulun lomien ajan lapsenhoidot jne. Iso osa sitä kasvatustyötä on huolehtia asioita etukäteen.
Nimimerkillä: lapset jo täysi-ikäisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattele miten ihanaa olisi jos eksäsi hankkii lisää lapsia jonkun toisen kanssa etkä sinä löydäkään ketään.
Mikä on pointtisi?
Minun kanssani ainakaan ei halunnut enempää kuin yhden, vaikka toisin sovittiin. Voisin olettaa ettei muidenkaan kanssa halua.
Ja jos tekisi, niin miten se olisi jotakin muuttanut välillämme?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Juntit puhuu noin. Eivätkä hoida lapsiaa, koska ovat juntteja.
Siis kuka on juntti?
Toivottavasti saat mitä haluat. Mun silmissä sulla on kuitenkin nyt vähemmän lasta kuin ennen. Sulla on yhdestä lapsesta vain 2/7 osaa.
Vierailija kirjoitti:
Montakohan kertaa olet spämmännyt tätä samaa paskaa.
?????
Hoiditko lasta ja lapsen asioita suhteessakin ollessa noin vähän verrattuna äitiin?
Mua on aina näissä ketjuissa kiinnostanut se, että miksi ap:n ex ei halunnut lisää lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pointtisi?
Minun kanssani ainakaan ei halunnut enempää kuin yhden, vaikka toisin sovittiin. Voisin olettaa ettei muidenkaan kanssa halua.
Ja jos tekisi, niin miten se olisi jotakin muuttanut välillämme?
Ap
Siinäpä sinulle mietittävää.
Vierailija kirjoitti:
Mua on aina näissä ketjuissa kiinnostanut se, että miksi ap:n ex ei halunnut lisää lapsia.
Ei siinä ole mitään kiinnostavaa. Raskaudesta, synnytyksestä ja imetyksestä toipuminen vie naisen elimistöltä aikansa, eikä moni vielä silloin halua hankkiutua raskaaksi uudelleen. Mutta tämä urpo vaati sitä vaimoltaan eikä malttanut odottaa vaan erosi kun ensimmäinen lapsi on kaksivuotias. Ja nyt hän etsii uutta uhria voidakseen päteä isyydellään.
Vierailija kirjoitti:
Ja minkälainen suhde sinulla on esikoiseesi nyt eron jälkeen vai onko hän ex-lapsesi?
Ap hylkää ekan. Aloittaa alusta. Se on oltava kolme kerralla tai ei mitään!!
jos Seuraava vaimo lopettaa kakkoseen niin pitää taas vaihtaa🤔
Sellaiset fantasiat tänään.