Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauhea syyllisyys: itse kotona sairaana ja lapsi päiväkodissa

Vierailija
22.05.2007 |

järki sanoo, ettei pitäisi tuntea syyllisyyttä kun olen yh eikä ole muita mahdollisuuksia levätä, mutta tunne kuitenkin syyllistää. Muilla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa kertaa yksin kotona?

Opettele nauttimaan, noita hetkiä tulee aika vähän.

Vierailija
2/11 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellehän mäkippaisin ton lapsi lauman kun seuraavan kerran sairastun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toista kertaa kotona sairaana niin, että lapsi on päiväkodissa. Päiväkodin hoitajakin sanoi, että lepää nyt rauhassa, mutta itse vain syyllistän itseäni siitä, että vien lapseni pois, joka haluaisi kaikkein mieluiten olla kotona :(

Vierailija
4/11 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä kavereita, joille joskus laittaa lapsen leikkimään tai yökylään? Friskaa kummasti.

Meillä on tarhassa syntynyt yh-rinki, jota on jatkettu yh-olohuoneen äideillä. kaikki jaksaa paremmin, kun on apuvoimia!

Vierailija
5/11 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän taas pääsis sikiämään!!!!

Vierailija
6/11 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen syyllisyyttä tollasesta nyt pitäis tuntea, en tajua.

Vierailija
7/11 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän silloin pääse koskaan kuntoon. Kotiäideillä on miehensä tai sitten ostohoito, niinhän se on päiväkotikin ostohoitoa.

Olen nyt töissä, mutta olin 4v. lasten kanssa kotona, joten tiedän kyllä mistä puhun. Puolikuntoisesta äidistä/isästä ei ole mitään iloa lapsille, päinvastoin.

Vierailija
8/11 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on täysin ymmärrettävää että lapsesi on hoidossa, mitä iloa olisi olla kotona kun sinä sairastat. on parempi että hoidat itsesi kuntoon ja sitten taas vietät terveenä aikaa lapsesi kanssa. T. lastentarhanope

Vierailija
9/11 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on kokonaisuus, ja jos voivottelet siellä yksin surkeuttasi - sairaus paranee hitaammin.

Vierailija
10/11 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päikkärissä, saa olla ulkona ja on leikkikavereita. Ettehän te pääsis etes ulos kun oot kipeenä. Ei kannata syyllistää itseään asiasta, on maailmassa suurempiakin ongelmia... Ajattele vaikka että olet sitten paljon pirteämpi illalla ja jaksat paremmin leikkiä lapsen kanssa. Surutta vien lapsen hoitoon jos olen itse sairaana, eipähän tule lapselle minun takia tylsä päivä. Viimeviikolla oltiin miehen kanssa molemmat sairaina kotona ja lapsi oli hoidossa.

Vierailija
11/11 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet sairas ja silloin ei ole pakko jaksaa hoitaa lasta. Maksat varmaankin siitä hoitopaikastakin jotain, joten siinä on rahalle vastinetta, että sinulla on oikeus viedä lapsi sinne silloinkin, kun olet sairas.

Itse olen eronnut, tosin en yh, mutta kyllä vaan vien lapset tarhaan, jos itse olen sairas. Tosin muutaman kerran olen ollut niin kipeä, etten ole kyennyt lähtemään minnekään. Lapset ovat sitten temmeltäneet keskenään eikä se totta vie ole hyvä vaihtoehto! Paljon parempi, jos olisivat olleet päiväkodissa, kun siellä joku olisi sentään pystynyt katsomaan niiden perään. Ex-mies on myös pari kertaa hakenut lapset luokseen, kun olen ollut sairaana.