Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää olla epäonnistunut miehenä

Vierailija
18.07.2026 |

En ole koskaan kelvannut yhdellekään naiselle, ja aika epätodennäköistä on, että koskaan kelpaisinkaan. Tuntuu, että varsinkin miesten maailmassa jää aika ulkopuoliseksi kun ei ole mitään kosketusta naisiin ja parisuhteisiin. En nyt tarkoita pelkästään mitään seksirehvasteluita vaan ihan normaalia keskustelua joihin vaimot, tyttöystävät ja lapset usein liittyvät. Aina kun noista aiheista keskustellaan niin tuntuu kuin puukkoa työnnettäisiin sydämeeni. Minäkin olen haaveillut kivasta naisesta rinnallani, ja lapsesta tai kahdesta. 

Naiset eivät yksinkertaisesti tunnu pitävän minua millään tasolla kelvollisena kumppanina. Ainoastaan hyvänpäivän tutuksi ja keskustelukumppaniksi kelpaan, niin se on aina ollut...

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma ettet vahingossa pidä naisia vain tavoitteena, unelmana?

Yksi tapa saada nainen kiinnostumaan sinusta on se, että kohtelet häntä ihmisenä etkä saatavana objektina tai palkintona. Kyllä me naisetkin ollaan vaan ihmisiä. 

Minusta taas on alkanut tuntua siltä, että pidän naisia liikaakin ihmisinä. Pitäisi olla varmaan paljon röyhkeämpi naisten seurassa, se naisten kanssa kommunikointi samalla tavalla kuin miestenkin kanssa ei ainakaan minulla tuota tulosta

Röyhkeys ei toimi suomalaisiin naisiin. Pitää olla sopivan leppoisa, hauska, mukava ja yleiskiltti, mutta ei nöyristelevä vässykkä. 

Niin kauan kun valitat friendzonesta, et ole ymmärtänyt ihmissuhteiden toimintaa. Naiset kommunikoivat vähän eri tavoin kuin miehet ja flirttailu on eri asia kuin ystävien kanssa kommunikointi. Sulta taitaa puuttua se flirttailun taito. 

Vierailija
82/86 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisee matalalta maskuliiniselta energialta. Mies, joka kaipaa, että nainen vie niin että itse saa vikistä, niin sellaisen miehen pitää olla sitten vastaavasti feminiinisen mukava huolenpitäjämies ja osata ns. feminiinin roolin flirtti. Onhan sulla ulkonäkö kunnossa? Hiukset leikattu, tyyli kunnossa, hymy herkässä ja ulottuu silmiin asti? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu minulla kuin aloittajalla. Yksikään nainen ei ole osoittanut kiinnostusta. Vaikka olen 185 cm normaalivartaloinen, terve ja kohtelias mies.

Nyt olen jo keski-ikäinen ja kaikki parisuhdejutut on kokematta ensisuudelmasta lähtien. Ainoa fyysinen kosketus naisen kanssa on se, kun halasin työkaveria. 

Elän liian tylsää elämää, jotta joku nainen kiinnostuisi. Toisaalta, en edes tiedä mitä.sen naisen kanssa tekisin, jos  sellainen jostain ilmestyisi vierelle. Olen niin tottunut olemaan yksin. 

Tämmöistä se on, kun routa ei aja porstasta kotiin eikä luonto tikanpoikaa puuhun. Jos ei tiedä mitä naisen kanssa tekisi, jos sellainen ilmestyisi vierelle, niin huomaako sitä edes, jos joku ilmestyy? Ei naiset ketään väkisin vie, vaan katselevat soitimella, että kellä olis pilkettä silmäkulmassa ja kiinnostusta johonkin. Jos ei kiinnosta, niin ei toinenkaan kiinnostu. 

Vierailija
84/86 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haisee matalalta maskuliiniselta energialta. Mies, joka kaipaa, että nainen vie niin että itse saa vikistä, niin sellaisen miehen pitää olla sitten vastaavasti feminiinisen mukava huolenpitäjämies ja osata ns. feminiinin roolin flirtti. Onhan sulla ulkonäkö kunnossa? Hiukset leikattu, tyyli kunnossa, hymy herkässä ja ulottuu silmiin asti? 

Stereotypiat taas jylläävät. Ettekö pysty kuvittelemaan paria, jossa kumpikaan ei ole oikein dominoiva? Jossa osapuolet antavat toisilleen tilaa olla hiukan ujoja ja kaikessa rauhassa odottavat kuulla, mitä toisella on sanottavaa? Se kyllä pitää paikkansa, että siististä ulkoasusta kannattaa pitää huolta ja hymyillä. 

Vierailija
85/86 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inselin itkua osa 97543245🙎. Onhan teitä vätyksiä neuvottu monta kertaa turvautumaan köyteen.🧒🙋

Vierailija
86/86 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muuten asiat kunnossa ja olen ihan hyvännäköinenkin, mutta sairastuin vakavasti psyykkisesti ja aina kun tuo tulee ilmi niin naiset lähtevät vaikka en ole mikään sekopää. En olisi koskaan arvannut että sairaus pilaa elämäni jo nuorena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä