Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää olla epäonnistunut miehenä

Vierailija
18.07.2026 |

En ole koskaan kelvannut yhdellekään naiselle, ja aika epätodennäköistä on, että koskaan kelpaisinkaan. Tuntuu, että varsinkin miesten maailmassa jää aika ulkopuoliseksi kun ei ole mitään kosketusta naisiin ja parisuhteisiin. En nyt tarkoita pelkästään mitään seksirehvasteluita vaan ihan normaalia keskustelua joihin vaimot, tyttöystävät ja lapset usein liittyvät. Aina kun noista aiheista keskustellaan niin tuntuu kuin puukkoa työnnettäisiin sydämeeni. Minäkin olen haaveillut kivasta naisesta rinnallani, ja lapsesta tai kahdesta. 

Naiset eivät yksinkertaisesti tunnu pitävän minua millään tasolla kelvollisena kumppanina. Ainoastaan hyvänpäivän tutuksi ja keskustelukumppaniksi kelpaan, niin se on aina ollut...

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks sulla iso kulli? Monet naiset on tuollaisten miesten perään. Laita ilmoitus johonkin jossa kerrot mitat jos löytyy kokoa.

Vierailija
42/55 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä arvelet syyksi, ettei ole löytynyt?

En oikein osaa sanoa varmaksi. En ole mikään komistus, sen luulen olevan syy siihen, että esim. tinderistä ei tärppää. En ole myöskään vahvimmillani kun tapaan uuden ihmisen, eli ensivaikutelma kusee. Oletan, että minusta vaan puuttuu "se jokin" mikä saisi naisen minua haluamaan. 

Oletko ajatellut mennä terapiaan? Sosiaalisia taitoja voi treenata. 

Yks mikä voi myös auttaa ns. Esiintymisjännitykseen on liittyminen harrastelijateatteriin tai käymällä jonkun teatterikurssin. Improvisaatioharjoituksissa tulee harjoitelleeksi vuorovaikutusta. 

Teatteriharjoituksissa tehdään hassuja juttuja joten oppii olemaan nolostelematta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mitään menetettävää ei enää ole, niin voisit selvittää, pärjäisitkö oikeasti naisen kanssa vai onko tiedostamaton läheisyyden pelko mahdollisesti syynä ikuiseen sinkkuuteen. Sitä ei ole helppo myöntää, mutta voisiko olla niin, että läheinen suhde naiseen muodostaisi sinulle tällä hetkellä ylivoimaisen tunnekuorman pyörremyrskyn? Toinen elävä ihminen on hetkestä toiseen muuttuva ja jotain tahtova olio, jonka kanssa sinun täytyisi pärjätä menettämättä itseäsi. Myös pettymykset ja menettämisen pelko olisi kestettävä. Et kai tiedostamatta sabotoi omia mahiksiasi? Yksinhän olo on melko taattua ja tasaista.

Vierailija
44/55 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu minulla kuin aloittajalla. Yksikään nainen ei ole osoittanut kiinnostusta. Vaikka olen 185 cm normaalivartaloinen, terve ja kohtelias mies.

Nyt olen jo keski-ikäinen ja kaikki parisuhdejutut on kokematta ensisuudelmasta lähtien. Ainoa fyysinen kosketus naisen kanssa on se, kun halasin työkaveria. 

Elän liian tylsää elämää, jotta joku nainen kiinnostuisi. Toisaalta, en edes tiedä mitä.sen naisen kanssa tekisin, jos  sellainen jostain ilmestyisi vierelle. Olen niin tottunut olemaan yksin. 

Vierailija
45/55 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kkona? 

Vierailija
46/55 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naista kiinnostaa tasan yksi asia. RAHA!

Ei. Itseä kiinnostaa arvot, persoona, koulutus (kertoo ihmisestä paljon mitä valinnut, itselleni koulutus on osa identiteettiäni), harrastukset/kiinnostuksen kohteet plus kyllä ulkonäönkin pitää miellyttää omaa silmää, mutta siinähän on jokaisella omat mieltymyksensä.

Tämä. Älykäs ihminen, joilla on selkeitä tavoitteita elämässä on yleensä tosin taloudellisestikin menestynyt, mutta se raha ei ole se pääsyy miksi ne naiset kiinnostuvat tästä vaan se, että se mies on päättänyt tehdä elämällään jotain ja seurannut unelmiaan sen sijaan, että jäisi vaan valittamaan miten epäreilua elämä on.

Sama naisilla. Jos on älykäs, tienaa vähintään saman mitä mieskin.

Vierailija
47/55 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät ettet ole kelvannut kellekään? Eihän kaikkia ihastuksia kerrota.

No eipä ole kukaan asiaa ilmi tuonut, tai väkisinkään ottanut matkaansa. Enhän minä silloin ole kelvannut kuin ajatuksen tasolla. 

En minä ainakaan ihastuksiani tuo ilmi silloin kun olen parisuhteessa tai muuten sen johtaminen mihinkään ei sovi.

Vierailija
48/55 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla siskoja tai naispuolisia kavereita? Mitä heidän kanssaan juttelet muuta kuin seksirehvasteluita tai keskustelua joihin vaimot, tyttöystävät ja lapset liittyvät?

Vierailija
49/55 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avarra maailmaasi. Joo, onhan parisuhde todella antoisa juttu, mutta ei sen tarvitse ollajoku koko elämän ykköspäämäärä jota ilman on epäonnistunut miehenä. 
Keksi jokin muu tavoite itsellesi. Mikä kiinnostaa?

Ja lopeta se vertailu. Ei kaikille löydy vastinparia varsinkaan jos ei ole keskiverto tallukka.

Oot hyvä just semmosena kuin olet.

Vierailija
50/55 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä arvelet syyksi, ettei ole löytynyt?

En oikein osaa sanoa varmaksi. En ole mikään komistus, sen luulen olevan syy siihen, että esim. tinderistä ei tärppää. En ole myöskään vahvimmillani kun tapaan uuden ihmisen, eli ensivaikutelma kusee. Oletan, että minusta vaan puuttuu "se jokin" mikä saisi naisen minua haluamaan. 

Millä tavalla kusee?

Siten, että olen hiljaisen ja epävarman oloinen. Ehkä jopa vetäytyväkin. En mä uskalla yleensä mennä naisen juttusille sillä hetkellä kun hänet näen ensimmäisen kerran. Ensin pitää aina vähän kartoittaa, että millainen ihminen on kyseessä, että osaa edes jotain kiinnostavaa rupatella. En tiedä, mutta voi olla että sillä jahkailulla pilaan vähäisetkin mahdollisuudet. Mutta eipä ne naisetkaan kyllä ikinä edes mitään signaalia anna, että toivoisivat minun heitä lähestyvänkään.

No sitten ei auta kuin pikkuhiljaa tutustua sosiaalisissa kuvioissa, harrastuksissa tai vaikkapa kursseilla. Työväenopistoon vain ja ryhmämatkoille, vapaaehtoishommiin ja yhdistyksiin. Johonkin, missä liikkuu ihmisiä, jotka ko. aktiviteetin tiimoilla voivat nähdä, millainen ihminen olet. Eli ihan vanhanaikaisesti vain, eikä millään kertapyyhkäisyllä.

Vierailija
51/55 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi naisen kanssa maksaa aina, oli kyseessä treffit, naisen takia aloitetut harrastukset, parisuhteeseen hommattu iso asunto, lapset, vääjäämätön avioero ja elatusmaksut.

Käy ammattilaisella: hintalappu palveluista on selkeä ja maksat vain siitä mitä sovitaan. Kaikki hyvin. 

Vierailija
52/55 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi naisen kanssa maksaa aina, oli kyseessä treffit, naisen takia aloitetut harrastukset, parisuhteeseen hommattu iso asunto, lapset, vääjäämätön avioero ja elatusmaksut.

Käy ammattilaisella: hintalappu palveluista on selkeä ja maksat vain siitä mitä sovitaan. Kaikki hyvin. 

Suomessa naiset ovat myös työelämässä ja maksavat osan elämisestä. Suuri osa naisista hoitaa myös lapsia enemmän kuin mies. Päivitä tietosi nykyaikaan.

Vierailija
53/55 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt mitä hyviä puolia ja ominaisuuksia sulla on? Mielestäni karismaattista on kun ihminen tuntee itsensä, eli jos on vielä tutustumisen paikka niin aloittaisin siitä. Ne kun näkyvät käytöksessä ja olemuksessa niin sen auran naiset huomaavat. Hiljaisuus tai epävarmuus karkoittaa, varsinkin tutustumisvaiheessa, se voi saada naisen vähän araksi siinä kuinka lähestyä sua. Eli älä kuitenkaan soimaa itseäsi jos sellainen olet, mutta voit harjoitella jutustelua rennommin ja olla miettimättä liikaa, olla oma itsesi vapaammin pikkuhiljaa. Se vaan vaatii sitä kontaktinottoa. Ehkä voisit koittaa jutella enemmän naisille niin ettet ole alkujaan edes kovin kiinnostunut heistä? En tarkoita flirttiä vaan sellaista normaalia jutustelua ilman paineita tehdä iso vaikutus, siitä vähitellen nostat rimaa.

Vierailija
54/55 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on sina nämä samat hyeenat kaikkien kimpussa heti jos joku avautuu jostain vähänkin henkilökohtaisemmasta asiastaan! Ei voi ymmärtää tätä ilmiötä. 

Palstahyeenojen on saatava jokapäiväinen verensä.

Vierailija
55/55 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mitään menetettävää ei enää ole, niin voisit selvittää, pärjäisitkö oikeasti naisen kanssa vai onko tiedostamaton läheisyyden pelko mahdollisesti syynä ikuiseen sinkkuuteen. Sitä ei ole helppo myöntää, mutta voisiko olla niin, että läheinen suhde naiseen muodostaisi sinulle tällä hetkellä ylivoimaisen tunnekuorman pyörremyrskyn? Toinen elävä ihminen on hetkestä toiseen muuttuva ja jotain tahtova olio, jonka kanssa sinun täytyisi pärjätä menettämättä itseäsi. Myös pettymykset ja menettämisen pelko olisi kestettävä. Et kai tiedostamatta sabotoi omia mahiksiasi? Yksinhän olo on melko taattua ja tasaista.

Toki mulla jotain pelkojakin jo alkaa olemaan kun on aina joutunut olemaan yksin. Kaikki suudelmat sun muut kun on kokematta niin epäilyttää, että osaako sitä yhtään mitään mitä normaalit ihmiset osaa. En pidä niitä ylipääsemättöminä jos oikea ihminen osuu kohdalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi