Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mä haisen pahalta vaikka käyn joka päivä suihkussa?! :( :(

Vierailija
22.05.2007 |

Mun ominaishaju on sit kai vaan todella hirveä. Tää alkoi yläasteella (eräs poikapuolinen luokkakaveri kerran huomautti) ja jatkuu edelleen vaikka olen jo 24v.

Eilen taas exä kävi lastansa katsomassa ja sanoi ohimennen " kyllä haiset taas vähän hieltä vaikka oonhan mä jo tottunut siihen" . Kyllä tekee pahaa kun pidän hygieniasta huolta. Käyn joka päivä suihkussa (oon kokeillut ties mitä suihkussaippuoita ja shampoita) ja laitan puhtaaseen sheivatttuun kainaloon sitten dödöä (olen kokeillut hajustetut ja hajusteettomat), puhtaat alusvaatteet ja vaatteet jne.

En keksi mistä ihmeestä tää voi johtua?!?! Myös mun hengitys haisee aina pahalta (ja suussakin maistuu pahalta) olen jopa suuhygienistillä käynyt joka ei muuta syytä keksinyt kuin isot kitarisat joiden takana saattaisi olla proppuja...

Ja kaiken kukkuraksi mun valkovuotokin haisee pahalle :( Mä oon ihan epätoivonen. Jos aamulla käyn suihkussa niin illalla alapää tuoksahtaa jo päällishousujenkin läpi! En kyllä mitenkään erikseen päivän mittaan suihkuttele alapäätä ellei ole menkaat ja ongelma on vaikka kuin käyttäis kangashousuja tai farkkuja, kireitä tai löysiä. Mulla oli vähän aika sit joku tulehdus mihin käytin 10 päivän emätinpuikkokuurin ja ehkä vähän auttoi, mutta taas haisee.

Mä oon varmaan maailman kamalimmalle haiseva ihminen ja mua hävettää ihan sikana kavereiden ja ylipäätään muiden ihmisten seurassa jos ne luulee etten ikinä käy suihkussa tai vaihda vaatteita kun haisen pahalta vaikka tosiasiassa yritän olla tosi hygieeninen ja silti vaan haisen pahalta. Rehellisesti sanottuna tuoksun varmaan 1 tunnin suihkun jälkeen raikkaalta ja sit jo parin tunnin päästä hieman hieltä ja sit vähän myöhemmin alapään haju alkaa puskemaan housuista läpi ja illalla haisen jo ihan hirveelle. Tää on ihan kamalaa!!!

Ainut syy mitä keksin on se, että syön ihan hirveesti makeaa. Kielessä mulla on sammasta, mutta alapäässä ei kuitenkaan hiivaa (ei ole kökkönen valkovuoto ja lääkärikin sillon kurkkas ni sano, ettei ainakaan hiivaa ole). Niin voiko se sokeri sit aiheuttaa tällasen pahan hajuisen ominaishajun??? Voi että olen kateellinen kavereille jotka vielä illallakin tuoksuu hyvältä vaikka koko päivän ollaan oltu menossa tukka putkella... huoh :/

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä voisiko sitä käyttää jatkuvasti, mutta ainakin minulla haju on pahimmillaan viikko ennen menkkoja ja silloin surutta käytän kuppia =). En siis vuodon takia, vaan lähinnä hajujen takia. Hajut jää sinne kuppiin, ja vaikka jalkoväli hieman hikoilisikin ei haju ole enää lainkaan samanlainen kuin ennen.

Vierailija
22/24 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota sb12 suuainetta mulla onkin jo kaapissa seisomassa, mutta en ole kertaakaan sit kokeillut, mutta täytyypäs heti kokeilla! Ja täytyy lähteä apteekkiin ostamaan jompaa kumpaa noista dödöistä. Kumpaa niistä kahdesta nyt kannattas ostaa?

Ja sit mun täytyy yrittää toden teolla muuttaa mun ruokavaliota :( Syön joka päivä kahvin kanssa pullaa tai keksejä + suklaata kuluu paljon päivittäin. Ja hampurilaisaterioitakin syön monta viikossa. Hitsi kun toi syömistottumuksen muuttaminen on hirveän vaikeaa, mutta mun on nyt otettava itseä niskasta kiinni koska siitä johtuu tosiaan aivan varmasti kielessä oleva kate (pesen päivittäin hampaiden pesun yhteydessä kielen, mutta ei se kate täysin lähde) ja muutenkin toi huono ruokavalio on varmaan suurin syy mun pahaan hien hajuun ja alapään hajuun.

Voiko mulla tosiaan olla hiivaa (niin ku joku täällä väitti) vaikka ei mulla sitä varsinaisesti alapäässä ole (valkovuoto on nyt normaalia. Kerran hiivatulehdus oli ja sillon oli kyllä tosi kökköstä vuotoa)???

Toivottavasti pikkuhiljaa mustakin tulis hyvältä tuoksuva tai edes hajuton nainen ;)

t ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittäin taas ilmestyi kuukausi sitten otsa täyteen pientä ihon väristä näppyä. Raskausaikana ehkä tosiaan tuoksuin hivenen miedommalle nyt kun miettii jälkikäteen...

Oon ollut myös aika stressaantunut ja joku mainitsi, että sekin saattais olla syynä.

Täytyy sieltä luontaistuotekaupastakin käydä kysymässä jotain vinkkejä...

t ap jälleen

Vierailija
24/24 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla hormonaalista tai jostain sairaudestakin tai lääkkeistä tai vitamiineista johtuvaa. En sano että sulla olisi syöpä, mutta mä aloin löyhkätä, kun syöpä oli edennyt, ja vielä pahemmaksi muuttui lääkkeistä. Toisaalta jotkut ruuat lisäävät hajuja, esim parsa ja riisi, tai b-vitamiinit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan