Taas naapurin kolmekymmenvuotias yksin kerrostalon pihalla!
Kommentit (10)
mutta jos se on insinööri, niin soita espoon insinöörien tuki-palveluun pikimmiten
ensin tarkistaa, onko toistuva juttu vai nyt vain tilapäisesti tämän yhden kerran näin. Jos on toistuvaa, niin sitten tottakai ilmoituksen teet!
Käy kysymässä siltä, mitä se siellä yksin tekee ja ota yöksi teille, jos on heitteille jätetty.
Sen jos havaitsee, niin syyllistyy itse rikokseen jos asialle ei tee mitään. Jos se ei ole kovin hyvän näköinen, niin sen voi laittaa kaljapullon ja lenkkimakkaranpätkän kanssa pyörävajaan nukkumaan. Jos taas hyvännäköinen, niin otat viereen lämmittämään.
Hitsit ärsyttää kun vaan sivusta katsotaan, miten toisen käy. Ajattele jos se on vielä rikaskin?
Kummallista miten vastuuttomia nykyisin ollaan. Tänne vaan kirjoitellaan ja hurskastellaan mutta ei toimita! Ja heti seuraavassa lauseessa kehutaan miten meidän nelikymppistä hoidetaan. Ja että ei meidän Kalevi ole koskaan yksin missään ja varmasti on reimatecit päällä.
en uskaltaisi omaani jättää yksin pihalle hetkeksikään.
Mitä jos joku tulisi lirkuttelemaan ja houkuttelemaan olutpullolla ja jääkiekon katsomisella, sinne lähtisi kolmekymppinen! Minä pidän omaa 27-vuotiastani valjaissa kun ollaan yleisillä paikoilla.
mä otin sen mukaani tänne Espooseen.
Pitää olla niin suvaitsevainen ja rasismiton, että jättää puuttumatta asiaan.
Ja ehdottomasti viesti vanhemmille, jos on! Ja voisit kyllä vähän uhkailla heitä lastensuojelulla...