Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: "Parhaat miehet ovat jo varattuja, sanovat Helsingin sinkkunaiset". Palstamiehet! Tilaisuutenne on nyt koittanut!

Vierailija
17.07.2026 |

https://www.hs.fi/elama/art-2000012123893.html

"Kallion naiset eivät löydä kiinnostavia miehiä

Helsingissä on lähes 9 000 nuorta naista enemmän kuin miestä. Helsinkiläisnaiset kertovat, miten vaikeaa on löytää kiinnostava mies."

Palstamiehet! Helsinkiläisnaiset etsivät seuraa! Vain sinä voit auttaa! Tilaisuutesi on nyt tullut!

Kommentit (1016)

Vierailija
281/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin ongelma tuon ikäisissä naisissa on se että ne ovat niin naurettavan poliittisia. Se on maailman tärkein asia. Itse en ole vuosiin ollut kiinnostunut puoluepolitiikasta, ja aivan vihonviimeinen asia mistä treffeillä haluan keskustella on politiikka. Kaikkein vähiten haluan kuunnella jotain saarnoja sellaisilta ihmisiltä, jotka ovat todellisuudessa ajatelleet asioita paljon vähemmän kuin minä itse ja kuvittelevat opettavansa aikuista miestä.

Se mitä sinä sanot poliittiseksi onkin sitä, että tämän päivän naisilla onkin omat mielipiteet ja arvonsa. Emme elä enää 50-luvulla.

Vierailija
282/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako sinkulta kysyä miksi tällä ei ole kaveria. Sehän on sama kuin kyselisi persaukiselta miksi tällä ei ole rahaa. Me joilla on molempia tiedämme jotakin enemmän.

Pitää huomioida, että osa sinkuista on tyytyväisiä sinkkuuteensa. Se voi olla mukavakin vaihe elämässä, kun olet vapaa tekemään mitä lystäät, menemään milloin ja mihin huvittaa. Mitään aikatauluja ja elämäntapoja ei tarvitse sovitella yhteen eikä miellyttää jotain toista osapuolta, näin kärjistetysti ilmaistuna. 💃

Joku vanha nainen haikailee sitä hetkeä kun oli sinkku ja söi kaurapuuroa lounaaksi niin ihanan vapaana ja opettaa sitä nyt nuorille naisille mielet myrkyttäen. Kertoen miten parisuhde on kerrassaan rasite.

Väärin, en ole vanha. Miksihän muuten naiset ei saisi olla tyytyväisiä sinkkuuteen, näkyyhän vastaavaa kommenttia myös sinkkumiehiltä.

Millä hoituu seksitarpeet? Munakaruselli ei ole sinkkuutta sille on joku muu nimi.

Itse pitää täällä kaikki muukin tehdä. Niin tulee tehtyä kunnolla.

Eli nainen saa varmimmin orgasmin ihan itsetyydytyksellä. Tutkittu juttu.

-ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaakohan se, että joku on varattu, myös siihen, tuntuuko tämä henkilö houkuttelevalta?

Usein markkinoinnissahan on todettu, että jos huomataan jonkun asian olevan muille kiinnostava, se herättää omankin kiinnostuksen.  Eli jo se, että ei ole suhteessa, tavallaan laskee ihmisen kelpoisuutta suhteeseen. Siksi uudet suhteet alkavat usein syrjähyppyinä.

N58

Naisia houkuttelee varatut miehet, mutta miehet kokevat varatut naiset ensinäkemältä täysin epäkiinnostaviksi. Eli naisen kanssa kaupungilla oleva mies kerää heti naisten kiinnostusta, mutta sen saman parin nainen taas ei kiinnosta yhtäkään miestä. Tietenkin on eri asia, jos mies kunnolla tutustuu varattuun naiseen. Silloin voi miehelläkin syntyä kiinnostusta.

Onko naisilla näin? Täytyy myöntää että varattu nainen lähentelee ilmaa.

m

Sama, naisena. 😄 Se, että itseisarvona nimenomaan varattu mies kiehtoisi, niin ei tosiaankaan. Kyllä sen ohittaa mieluummin kuin että lähtisi pahimmillaan rikkomaan itseään jollain ihastumisilla. 

Vierailija
284/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin ongelma tuon ikäisissä naisissa on se että ne ovat niin naurettavan poliittisia. Se on maailman tärkein asia. Itse en ole vuosiin ollut kiinnostunut puoluepolitiikasta, ja aivan vihonviimeinen asia mistä treffeillä haluan keskustella on politiikka. Kaikkein vähiten haluan kuunnella jotain saarnoja sellaisilta ihmisiltä, jotka ovat todellisuudessa ajatelleet asioita paljon vähemmän kuin minä itse ja kuvittelevat opettavansa aikuista miestä.

Kommunismista on ehkä kiinnostunut joku kallioon maalta muuttanut nuori tai eläkeläisukko Kontulasta. 

Se ei ole kovin trendaavaa kun kaikki nuoret skloddid vetää sprigit päällä ja tekee fyffee osakkeilla.

Vasemmistolaisessa kuplassa elää yllättävän suuri joukkio. Kontulassa oikeasti kannatetaan enemmän persuja kuin vasemmistoa koska ne eläkeläisukot (ja akat) ei elä vasemmiston tiedotuskuplassa toisin kuin nää kulttuuripiirit, sun muut vasemmiston keskiluokkaiset ydinkannattajat keskustassa.

Ja viimeksi tänään joku vasemmiston nuori kellokas uhosi kapitalismin olevan bazzgaa lehdessä, joten noita kyllä vasemmistossa ja sitä tukevassa mediassa riittää. Eikä tuo uho ollut mitään ironista. 

Vihervassari-ideologia osoittaa naisen olevan parantumaton vesipää josta ei ikinä tule kelvollista kumppania. Miten sellaisen yhteiskuntalokin kanssa voi edes kunnon mies elää. Siis sellainen mies jonka arvomaailmassa omalla työllä ansaittu raha ja vaurastumisen avulla saavutettavat mahdollisuudet ovat elämässä päämääriä.

Vierailija
285/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriteerit täyttäviä "kiinnostavia miehiä" ei varmaan ole kuin korkeintaan 2 kpl?

Vierailija
286/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaakohan se, että joku on varattu, myös siihen, tuntuuko tämä henkilö houkuttelevalta?

Usein markkinoinnissahan on todettu, että jos huomataan jonkun asian olevan muille kiinnostava, se herättää omankin kiinnostuksen.  Eli jo se, että ei ole suhteessa, tavallaan laskee ihmisen kelpoisuutta suhteeseen. Siksi uudet suhteet alkavat usein syrjähyppyinä.

N58

Naisia houkuttelee varatut miehet, mutta miehet kokevat varatut naiset ensinäkemältä täysin epäkiinnostaviksi. Eli naisen kanssa kaupungilla oleva mies kerää heti naisten kiinnostusta, mutta sen saman parin nainen taas ei kiinnosta yhtäkään miestä. Tietenkin on eri asia, jos mies kunnolla tutustuu varattuun naiseen. Silloin voi miehelläkin syntyä kiinnostusta.

Nykyään tuossa on vaan se puoli, että miehestä tulee helposti lasten pääasiallinen huoltaja, mikäli ero johtuu miehen sivusuhteesta. Naiset ovat korkeasti koulutettuja, joten ero antaa mahdollisuuden vaihtaa vaikka mantereita kiinnostavan työpaikan perässä.

Miten houkuttelevana kukin sitten pitää kolmen pikkulapsen yh-isää, jolla on lapsivapaa viikonloppu kaksi kertaa kuukaudessa? 

Vierailija
287/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommunismista on ehkä kiinnostunut joku kallioon maalta muuttanut nuori tai eläkeläisukko Kontulasta. 

Se ei ole kovin trendaavaa kun kaikki nuoret skloddid vetää sprigit päällä ja tekee fyffee osakkeilla.

Vasemmistolaisessa kuplassa elää yllättävän suuri joukkio. Kontulassa oikeasti kannatetaan enemmän persuja kuin vasemmistoa koska ne eläkeläisukot (ja akat) ei elä vasemmiston tiedotuskuplassa toisin kuin nää kulttuuripiirit, sun muut vasemmiston keskiluokkaiset ydinkannattajat keskustassa.

Ja viimeksi tänään joku vasemmiston nuori kellokas uhosi kapitalismin olevan bazzgaa lehdessä, joten noita kyllä vasemmistossa ja sitä tukevassa mediassa riittää. Eikä tuo uho ollut mitään ironista. 

Vihervassari-ideologia osoittaa naisen olevan parantumaton vesipää josta ei ikinä tule kelvollista kumppania. Miten sellaisen yhteiskuntalokin kanssa voi edes kunnon mies elää. Siis sellainen mies jonka arvomaailmassa omalla työllä ansaittu raha ja vaurastumisen avulla saavutettavat mahdollisuudet ovat elämässä päämääriä.

Suuri osa Kallion yksiöiden Vege-tytöistä hankkii koiran ja sitten omaksuu feminismi marxismin. Elämänkaari sellaisilla menee jostain syystä näin: Kivenlahdesta osteaan rivari ja yksiöstä tulee sijoitusasunto, veget muuttuu sisäfileeksi ja koira ehkä miesölliäiseksi ja feminismi marxismi muuttuu shamppanja sosialismiksi.

Vierailija
288/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikisinkkuja

nuoruus menny matkustaessa ja kuoharissa

biologinen kello tikittää

kohta rupsahdus ja katkeruus

Vierailija
289/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ovat äänestäneet suomen täyteen vieraskielisiä

Vierailija
290/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mitä sinä sanot poliittiseksi onkin sitä, että tämän päivän naisilla onkin omat mielipiteet ja arvonsa. Emme elä enää 50-luvulla.

Höpö höpö, ensinnäkin naisilla on aina ollut omat mielipiteensä ja arvonsa, 50-luvulla ja ennenkin sitä. Toiseksi tässä on sellainen juttu että minä oikeasti tunnen lukuisia naisia, joilla on kiinnostavaa sanottavaa asioista ja aito arvoperusta. Sinä sen sijaan todistat juuri sitä mistä puhun, toistelet papukaijana jostain muualta kuulemiasi juttuja ja kuvittelet minusta ja motiiveistani ties mitä vaikka et tiedä minusta mitään.

Vierailija
291/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten äänillä jännät ulkomaat tuotiin Suomeen korvaamaan suomalainen tylsä kulttuuri.

Vierailija
292/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä kallion punavihreät naiset kiinnosta.

Tämä.

Vierailija
293/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy "hyviä" miehiä  -syy on miehissä. Ei peilissä, tietenkään...

Vierailija
294/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten äänillä jännät ulkomaat tuotiin Suomeen korvaamaan suomalainen tylsä kulttuuri.

joukkoraiskaus on rikkaus

Vierailija
295/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin 2010-luvun alussa yliopistossa filosofiaa, sosiologiaa ja psykologiaa. Olin noin  5-6 vuotta muita vuosikurssilaisia vanhempi, ja kyllä oli naisseuraa tarjolla, aivan eri tavalla kuin lukiossa tai sen jälkeisten välivuosien aikana. Varmaan keskimäärin joka toinen kuukausi tuli jotain treffi- tai jatkoehdotuksia tai suoria ehdotuksia makuupussin jakamisesta mökkibileissä.

T: Bodari-Make

Vierailija
296/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutku! Eihän tuo voi pitää paikkaansa. Maahan on lampsinut tuhatmäärin nuoria salskeita miehiä ja naisia ei riitä halukkaille. Vai miten ne faktat menee?

Ilmeisesti mikään ei kelpaa, vaikka tuhansia tuodaan vuosittain ulkomailta saakka. En osaa auttaa, en tiedä mitä vielä voisi tehdä kallion kukkasten eteen.

Niistä tuhansista 90% on ylijäämämiehiä.

Rumia, sivistymättömiä orjatöihin raahattuja muslimiukkoja. Ei niillä ole mitään saumaa löytää täältä naista. Eikä moni varmaan haluakaan, vaan mieluummin perheen yhdistämisellä omasta maasta. 
Eikä noi saa edes seksiä täältä, ei ketään kiinnosta tuo maahan raahattava aines. 

Miksi näitä sitten pitää väkisin tuoda tänne, sillä työmarkkinatkaan eivät ole heistä järin kiinnostuneita. Eikä ole mitään mieltä sovittaa isojen poikien syntejä sen perusteella, että jaamme saman ihonvärin...

Näitä tulee Suomeen niin kauan kun kansa äänestää demareita ja RKP:ta, jotka haluavat näitä lisää. Demarit yrittää saada näistä äänestäjiään ja RKP yrittää käyttää heitä orjatöihin. Tämä on nykyajan orjakauppaa.

Vierailija
297/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on ne mielipiteet ja arvot jotka he imuroivat naisten somesta ja naisiin kohdennetusta vihervasemmistolaisesta mediasta YLE HS IS DEMARI. 

Oikeasti naiset eivät ota yhteiskunnallaista poliittisista asioista itse selvää eivätkä ajattele ja tee itsenäisä arvioita. Heitä ei vaan kiinnosta. Eikä se ole väärin. Kyllä miehet hoitavat, mutta yhteiskunnan menestyksen rakentaminen markkinatalousmaailmassa vaatii muitakin arvoaja kuin verotukseen ja velanottoon perustuvan sosialismin.

Jaa. Minä olen ollut Kokoomuksen jäsen vuodesta 2004. Vaikuttajakoulu jäi kesken kun Kansallisena ylioppilaana tutustuin tunnollisesti vihreitä äänestävään mieheen. Nyt naimisissa 19 vuotta. Kokoomuksen jäsen olen edelleen.

Vierailija
298/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutku! Eihän tuo voi pitää paikkaansa. Maahan on lampsinut tuhatmäärin nuoria salskeita miehiä ja naisia ei riitä halukkaille. Vai miten ne faktat menee?

Ilmeisesti mikään ei kelpaa, vaikka tuhansia tuodaan vuosittain ulkomailta saakka. En osaa auttaa, en tiedä mitä vielä voisi tehdä kallion kukkasten eteen.

Niistä tuhansista 90% on ylijäämämiehiä.

Rumia, sivistymättömiä orjatöihin raahattuja muslimiukkoja. Ei niillä ole mitään saumaa löytää täältä naista. Eikä moni varmaan haluakaan, vaan mieluummin perheen yhdistämisellä omasta maasta. 
Eikä noi saa edes seksiä täältä, ei ketään kiinnosta tuo maahan raahattava aines. 

Miksi näitä sitten pitää väkisin tuoda tänne, sillä työmarkkinatkaan eivät ole heistä järin kiinnostuneita. Eikä ole mitään mieltä sovittaa isojen poikien syntejä sen perusteella, että jaamme saman ihonvärin...

Näitä tulee Suomeen niin kauan kun kansa äänestää demareita ja RKP:ta, jotka haluavat näitä lisää. Demarit yrittää saada näistä äänestäjiään ja RKP yrittää käyttää heitä orjatöihin. Tämä on nykyajan orjakauppaa.

Kaikki hyötyvät kehitysmaista tuotavista työttömistä. Paitsi suomalaiset tukieläjät jotka joutuvat jakamaan tukensa ulkomaalaisten tulijoiden ja heidän perheiden kanssa.

Vierailija
299/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitan aloituksen täysin. 8 vuoden tinderöinti tuloksetta, todisti minulle sen kuinka laiskoja naiset ovat sijainnin suhteen. Kaikki 25-35 sinkkunaiset pääsääntöisesti löytyy Helsingissä. Eivätkä ole valmiita yrittämään suhdetta 80 km junamatkan päähän. Pitäisi naapurista löytyä se mies. 

Vierailija
300/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin uhrautua ja ottaa kolme tyttöystävää. Saadaan edes osa pelastettua yksinäisyydestä ja läheisyyden puutteesta.

Halukkaat voi ilmoittautua tähän alle:

-

-

-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä