Mp: push uppien alta paljastuu pienet rinnat
Mitä mieltä siis miehet olette asiasta. Mun on pakko pitää push up liivejä, koska vaatteet vaan näyttää paremmilta. Mutta onko tuo sit ihan karmea pettymys, kun ruvetaan panemaan?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Tissit on ihanat kaikissa kokoluokissa.
Appelsiininkokoiset on jo ihan hyvänkokoiset, aika isotkin. Nuorilla naisilla voi olla ihan pienetkin kuin rypäleet, nekin ihanat
M52
Ai oikeasti? Oon jotenkin pitänyt niitä tosi pieninä. Siis pienen appelsiinin kokoiset ne on. Mut ehkä näyttää pieniltä, kun oon niin pitkä. Normaalipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Pidän kaikenkokoisista rinnoista. Kokisin silti tulleeni hieman petetyksi, jos rintavarustus kutistuu huomattavasti, kun liivit ottaa pois. Ei se silti olisi niin vakava juttu, että homma jäisi kesken, enkä kommentoisi asiaa mitenkään. Lähinnä hiukan ihmetyttäisi, miksi pitää yrittää olla jotain, mitä ei ole.
M44
No sen takia laitan, kun vaatteet näyttää mun mielestä paremmilta päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tissit on ihanat kaikissa kokoluokissa.
Appelsiininkokoiset on jo ihan hyvänkokoiset, aika isotkin. Nuorilla naisilla voi olla ihan pienetkin kuin rypäleet, nekin ihanat
M52Ai oikeasti? Oon jotenkin pitänyt niitä tosi pieninä. Siis pienen appelsiinin kokoiset ne on. Mut ehkä näyttää pieniltä, kun oon niin pitkä. Normaalipainoinen.
Vaimo on kanssa pitkä ja a-kupin tisut. Aina saa taistella, kun yrittää laittaa topattuja liivejä ja sitten kukaan ei näe , että on pienet. Pitkä hoikka nainen pienillä varustettuna on seksyintä ikinä.
Onko ap nuo sinun appelsiinin puolikkaan kokoiset tisut kuitenkin kiinteät ja nöpöttääkö nännin jos kiihotut? Jos em. ehdot täyttyvät niin veikkaan että 95% miehistä ei sitten kuitenkaan pety.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap nuo sinun appelsiinin puolikkaan kokoiset tisut kuitenkin kiinteät ja nöpöttääkö nännin jos kiihotut? Jos em. ehdot täyttyvät niin veikkaan että 95% miehistä ei sitten kuitenkaan pety.
Joo molempiin.
Vierailija kirjoitti:
Aivan yhdentekevää. Rinnat eivät ole kiinnostavat.
Sama, kunhan eivät löysät rasvasäkit tai muuten totaalioudot tuubit ole niin kaikki käy. En kiinnitä sen enempää huomiota kuin kantapäihin.
Pidän kaikenkokoisista rinnoista. Kokisin silti tulleeni hieman petetyksi, jos rintavarustus kutistuu huomattavasti, kun liivit ottaa pois. Ei se silti olisi niin vakava juttu, että homma jäisi kesken, enkä kommentoisi asiaa mitenkään. Lähinnä hiukan ihmetyttäisi, miksi pitää yrittää olla jotain, mitä ei ole.
M44