Miten voi saada näin upean vartalon?
Minkälaisia elämäntapoja vaatii?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Pitää ensinnäkin olla sopiva luusto - jos on lyhyet töppösääret ja pitkä selkä niin ei näytä tuolta vaikka mitä tekisi. Jos on normaali ruumiinrakenne kuten tuolla naisella niin pitää harrastaa liikuntaa ja syödä terveellisesti, ei sen kummempaa.
Tisseihin tarvitaan apua silti, noin pinkeitä ei kyllä luontoäiti anna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Implantit jos ei ole luonnostaan. Muuten normi.
Miksi alapeukkuja? Eivät ne rinnat kasva mitenkään itsestään. Muuten ihan hyväkuntoinen nuori nainen.
Miten sä kuvittelet, että rinnat naiselle tulee? Kyllä ne ihan käskemättä kasvaa jos on kasvaakseen. Tuolta minäkin näytin nuorena, ihan normaali kroppa oli silloin. Nykyäänhän puolet nuorista on lihavia ja normaalin vartalon normi vääristyy.
Jos vertaa ysäriin, tuohan ei ole edes kovin hoikka.
Mittasuhteet on kaiken a ja o. Lyhytraajaisen on vaikea näyttää "tuolta". Itselläni oli mainitulla 90-luvulla alle 60 cm vyötärö ja muuta mukavaa, mutta auta armias miten rumat sääret voi ihmisellä olla luonnostaan. Oli se nuorena kovaa kun muuten oli rimpsessa Leia mutta koivet kuin Jabba the Hutilla, jos sillä olisi jalat eikä pyrstöä.
Hänellä on isot rinnat, ja ne saa joko geenilotosta tai Rolffin klinikalta. Mutta muilta osin hänen vartalonsa ei ole mikään erityisen ihmeellinen: näytin itse aika samalta parikymppisenä, ja siihen riitti että katsoi vähän mitä söi, ja harrasti liikuntaa 2-3 kertaa viikossa.
Tuota minäkin ihmettelen aina peilin edessä. On niin täydellinen.
Minulla oli tuossa iässä ihan luonnostaan tuollainen vartalo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää ensinnäkin olla sopiva luusto - jos on lyhyet töppösääret ja pitkä selkä niin ei näytä tuolta vaikka mitä tekisi. Jos on normaali ruumiinrakenne kuten tuolla naisella niin pitää harrastaa liikuntaa ja syödä terveellisesti, ei sen kummempaa.
Ihan normaalit tissit nuorelle
Minusta ihan normaali naisen vartalo. Toki kaunis vartalo. Rinnatkin suht sopusuhtaiset kai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiku sulla on vaan huonot geenit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Implantit jos ei ole luonnostaan. Muuten normi.
Miksi alapeukkuja? Eivät ne rinnat kasva mitenkään itsestään. Muuten ihan hyväkuntoinen nuori nainen.
Miten sä kuvittelet, että rinnat naiselle tulee? Kyllä ne ihan käskemättä kasvaa jos on kasvaakseen. Tuolta minäkin näytin nuorena, ihan normaali kroppa oli silloin. Nykyäänhän puolet nuorista on lihavia ja normaalin vartalon normi vääristyy.
Jos vertaa ysäriin, tuohan ei ole edes kovin hoikka.
Mittasuhteet on kaiken a ja o. Lyhytraajaisen on vaikea näyttää "tuolta". Itselläni oli mainitulla 90-luvulla alle 60 cm vyötärö ja muuta mukavaa, mutta auta armias miten rumat sääret voi ihmisellä olla luonnostaan. Oli se nuorena kovaa kun muuten oli rimpsessa Leia mutta koivet kuin Jabba the Hutilla, jos sillä olisi jalat eikä pyrstöä.
No sillon oli syömishäiriö taas vähän yleisempää. Ihan hoikka ja toki upea tuo kroppa on, muttei mitenkään luonnoton tai taivasteltava.
Vierailija kirjoitti:
1. Älä herkuttele itseäsi lihavaksi.
2. Liiku yleisten terveyssuositusten mukaisesti.
Naisilta ei muuta vaadita hyvään, jopa upeaan vartaloon.
Eipä ole ainakaan mulla toiminut tämä resepti. Leveä vyötärö ja pienet rinnat on ja pysyy vaikka tekisi mitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole ainakaan mulla toiminut tämä resepti. Leveä vyötärö ja pienet rinnat on ja pysyy vaikka tekisi mitä.
Ap
No mitä sä sitten kyselet tyhmiä?
Mulla on tuollainen samanlainen x mallinen kroppa. Kyllä se geeneissä tulee, olen puoliksi suomalainen. Vastaava kroppa on muulla yleisempi kuin Suomessa. Treenaan kohtuudella, joten ei ole siitäkään kiinni. Aina ollut nuoresta asti kokoa 36, vaikka lapsiakin on. N51
Geenit. Huomasin, että joku epäili silikoneja, ei kyllä näytä siltä. Bikineitä kiristämällä sopivasti saa luomurinnat pullottamaan tuohon tyyliin vielä paljon vanhempanakin. Rinnat voivat olla hoikalla naisella vielä paaaljon suuremmatkin, kiinteät ja luomut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No mitä sä sitten kyselet tyhmiä?
Jos olisi vielä joku mitä en ole kokeillut. Juoksu?
Ap
Eka asia, jota ajattelin nähdessäni uutisvirrassa kuvan oli se, että miksi ihmiset vielä paahtavat itseään rannalla. Kun kaikkien kuitenkin pitäisi tietää melanoomasta. Kaksi ystävää on jo siihen sairastunut, toinen heistä kuoli jo nuorena.
Aina kun näen ruskettuneen ihon, tulee mieleen syöpä. Nuo vartalot ovat normaaleja nättejä nuorten vartaloita kasarilla, muunlaisia ei ollutkaan. Siis ylipainoisia. Ei ainakaan Stadissa. Kaikki olivat hoikkia. Ei kenelläkään nuorella ollut aikaa ajatella syömistä, syötiin jotain jos ehdittiin.
Vierailija kirjoitti:
Geenit. Huomasin, että joku epäili silikoneja, ei kyllä näytä siltä. Bikineitä kiristämällä sopivasti saa luomurinnat pullottamaan tuohon tyyliin vielä paljon vanhempanakin. Rinnat voivat olla hoikalla naisella vielä paaaljon suuremmatkin, kiinteät ja luomut.
Okei. Minulla on aina ollut audrey hepburnin povi itsellä, ja vähänkään isommat näyttää ainakin kavereilla/ uimahallissa riippuvan jo 25-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Minulla on aina ollut audrey hepburnin povi itsellä, ja vähänkään isommat näyttää ainakin kavereilla/ uimahallissa riippuvan jo 25-vuotiaana.
Tottahan toki kaikilla kavereillasi on riippurinnat navassa asti. Toisin kuin sinulla.
Nyt oli kyse siitä miten rinnat asetellaan bikineihin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaali vartalo. Rasvaprosenttikaan ei ole alhainen. Ei tarvitse tehdä muuta kuin olla ylensyömättä, ja alkoholia kohtuudella. m
No ei mulla silti ole tuollaisia sääriä, vyötäröä ja hartioita ja rintoja. (Lyhyet lenkosääret, leveä lantio, mutta pötkövyötärö, paksu rintakehä, mutta pienet rinnat ja kapeat hartiat).