Miten voi saada näin upean vartalon?
Minkälaisia elämäntapoja vaatii?
Kommentit (50)
Miehenä voin kertoa salaisuuden: helpompi pitää paino samana kuin laihduttaa. Sen pullan tai toisen lautasellisen buffassa voi jättää ottamatta 👍
M39 183cm/78kg
Vierailija kirjoitti:
Olen ehkä hieman lihaksikkaampi/jäntevämpi 43v nainen.
Liikumme miehen kanssa lähes joka päivä jotenkin ja syömme terveellisesti. Tällä hetkellä olen vegaani. Tänään olemme menossa sähköpyörillä uimaan.
Olen painanut teini-ikäisestä saman verran kuin nyt painan.
Uimaan sähköpyörillä? Jo on taas keksitty uusi villitys.
Ihan normaali vartalo. Rasvaprosenttikaan ei ole alhainen. Ei tarvitse tehdä muuta kuin olla ylensyömättä, ja alkoholia kohtuudella. m
X-vartalo luonnostaan. Minulla oli alle kolmikymppisenä tuollainen vartalo, mutta sain niin paljon inhottavaa huomiota (yhtäkkisiä kosketuksia rintoihin ja peppuun, otettiin kiinni vyötäisiltä) miehiltä, että rupesin tunnesyömään ja lihoin 50kg. Nykyään peitän itseni säkkiin, vaikka edelleen muotoja tuohon suuntaan löytyy. Tuossakin artikkelissa puhutaan miesten antamasta vääränlaisesta huomiosta. Suomessa on vaarallista omistaa hoikka X-vartalo.
Hänellä on mittasuhteiltaan sopusuhtainen kroppa. Sellainen tulee geeneissä eikä siihen voi vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
X-vartalo luonnostaan. Minulla oli alle kolmikymppisenä tuollainen vartalo, mutta sain niin paljon inhottavaa huomiota (yhtäkkisiä kosketuksia rintoihin ja peppuun, otettiin kiinni vyötäisiltä) miehiltä, että rupesin tunnesyömään ja lihoin 50kg. Nykyään peitän itseni säkkiin, vaikka edelleen muotoja tuohon suuntaan löytyy. Tuossakin artikkelissa puhutaan miesten antamasta vääränlaisesta huomiosta. Suomessa on vaarallista omistaa hoikka X-vartalo.
Sweet baby Jésus. Nyt on omaa luokkaa selitys isoluisuudelle.
Ei todellakaan kaikki normaalipainoiset näytä tuolta. Toki ylipainoa tulee välttää, mutta ei se kroppa todellakaan kaikilla muutu ihannevartaloksi vaikka laihduttaa.
kumman valitsisit; upean vartalon vai pään joka pysyy vain Botoxilla kasassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikumme miehen kanssa lähes joka päivä jotenkin ja syömme terveellisesti. Tällä hetkellä olen vegaani. Tänään olemme menossa sähköpyörillä uimaan.
Uimaan sähköpyörillä? Jo on taas keksitty uusi villitys.
Vesi ja sähkö on vaarallinen yhdistelmä.
Vierailija kirjoitti:
Onko toi X? Maha näyttää suoralta, ei tiimalasilta. Juuri tuollaiset suorat mahat on yleisiä, kitaran malliset kapeat vyötäröt harvinaisia.
Mutta hyvä kroppa hänellä tietysti on, kuten useimmilla nuorilla naisilla ja miehillä jotka viettävät normaalia aktiivista nuoren ihmisen elämää, eivätkä ole lihottaneet itseään.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kuvan nainen on nuori, hänen ei tarvitse välttämättä tehdä juuri mitään näyttääkseen hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan kaikki normaalipainoiset näytä tuolta. Toki ylipainoa tulee välttää, mutta ei se kroppa todellakaan kaikilla muutu ihannevartaloksi vaikka laihduttaa.
Mene rannoille katsomaan noin 20-30v naisia ja miehiä. Suurimmalla osalla hyvät kropat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko toi X? Maha näyttää suoralta, ei tiimalasilta. Juuri tuollaiset suorat mahat on yleisiä, kitaran malliset kapeat vyötäröt harvinaisia.
Mutta hyvä kroppa hänellä tietysti on, kuten useimmilla nuorilla naisilla ja miehillä jotka viettävät normaalia aktiivista nuoren ihmisen elämää, eivätkä ole lihottaneet itseään.
Näyttää minusta kyllä kapealta.
Vierailija kirjoitti:
kumman valitsisit; upean vartalon vai pään joka pysyy vain Botoxilla kasassa...
Mikä kysymys tämä nyt on olevinaan? Miten botox edes pitäisi kasassa mitään, kun se lamaannuttaa lihastoiminnan? Kuvan naiset ovat kauniita eikä mitään näyttöä ole siitä, että he olisivat ottaneet botuliinipistoksia.
Tuolla naisella on tosiaan sopusuhtainen X-mallin kroppa eli jalat suurin piirtein yhtä pitkät kuin ylävartalo, suht isot rinnat, kapeahko vyötärö ja leveämpi lantio. Sellaisen saa vain sopivilla geeneillä. Toki vartalon muodot peittyy jos on paljon ylimääräistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene rannoille katsomaan noin 20-30v naisia ja miehiä. Suurimmalla osalla hyvät kropat.
Miten se liittyy siihen mitä kirjoitin. Todellisuudessa kropat ovat hyvin eri mallisia. On lyhyttä kaulaa, leveitä hartioita, kapeaa lannetta jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene rannoille katsomaan noin 20-30v naisia ja miehiä. Suurimmalla osalla hyvät kropat.Miten se liittyy siihen mitä kirjoitin. Todellisuudessa kropat ovat hyvin eri mallisia. On lyhyttä kaulaa, leveitä hartioita, kapeaa lannetta jne.
Tuo on hyvin yleinen kropan malli, ei mitään huomiota herättävää. Veikkaisin pituudenkin keskiverroksi.
Harvoin näkee huomattavaa epäsuhtaa, kyllä suurin osa niistä ”eri mallisistakin” kropista on perus hyviä kroppia varsinkin nuorena ja aktiivisena. Jos siis puhutaan normaalipainoisista ja hoikista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sweet baby Jésus. Nyt on omaa luokkaa selitys isoluisuudelle.
Olet väärässä. En ole suomalainen nainen, vaan sukujuuriltani latino.
Nuori tyttönen 21v.