MIljonääri sai tarpeekseen köyhien avustamisesta: "Nyt me mennään tästä eteenpäin niin, että jokainen pärjätköön omillaan", Aflect jyrähtää.
Vasemmistolta tullut kuraa niskaan 4 vuotta ja se riitti.
Kommentit (248)
Vierailija kirjoitti:
Hänen Suora Tuki ry;llä on ollut ongelmia pankkien kanssa. Menee omat ja lahjoitetut varat sekaisin. Espanjassakin on ongelmia ja tutkintaa. Hän on entinen vankilakundi.
Espanjassa ne on nähty Rostedt ja Valavuorikin.
On ne Suomalaiset kyllä kateellista kansaa. Valittaa kun Henkka käynyt jakamassa rahaa LEIPÄJONOSSA oleville ihmisille niin selvästi ois pitänyt sitten kaikille muillekkin jakaa tai se on huono ihminen. Hölmölandia.
Vierailija kirjoitti:
Vuonna 1997 hän sai 17 kuukauden ehdottoman tuomion muun muassa törkeästä kätkemisrikoksesta, josta hän suoritti kahdeksan kuukautta ensikertalaisena Suomenlinnan vankilassa.
Suomessa talousrikoksista rankaistaan paljon rankemmin kuin henkeen ja terveyteen kohdistuvista rikoksista
Vierailija kirjoitti:
Tarinahenry yritti saada itselleen sädekehää, mutta ei onnistunut. Ja nyt kiukutellaan?
Pitäähän hyväntekijän näkyä.
Vierailija kirjoitti:
Ja mistä tän tyypin rahat olikaan alunperin, ei itse tehtyjä ainakaan.
Suuttuu jos kysytään kultalusikasta suussa.
No mitä merkitystä sillä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miljonääri Henry Aflecht, 53, kertoo Instagram-julkaisussaan lopettavansa hyväntekeväisyyden tekemisen.
– Luovutan nyt tämän harrastuksen jatkamisen muille, jotka jaksavat kuunnella jatkuvaa vasemmistoloisten vinkumista. Päätöksestä ei voi valittaa, eikä mieli muutu millään argumentilla, hän kirjoittaa julkaisemansa videon saatetekstiin."
Tässä tulee esiin Aflechtin ajatus.
Eli se itse on äärioikeistolainen ääliö, joka odottaa kumartamista itselleen kolikoiden heittämisestä.
Narsisti se on.
Mieti kaksi kertaa. Joku vapaavuori on psykopaatti. Tämä ei
Tuosta sen kommentista ja sen käyttämistä sanamuodoista päätellen: onpas.
Ainakin narsisti: "minua tulee kumartaa, kun viitsin teille pari kolikkoa heittää maahan nenänne eteen."
On viisaampaa opettaa ihmiset kalastamaan, kuin antaa auliisti kalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vau, kaljuuntunut ja harmaantunut lapseton setä ryhtyy persuksi. Kuka olisikaan arvannut
Juna meni ja katkera persuilu alkaa.
Tolkun mies. Tervetuloa yhä alati kasvavaan joukkoomme. Suomi suomalaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mistä tän tyypin rahat olikaan alunperin, ei itse tehtyjä ainakaan.
Suuttuu jos kysytään kultalusikasta suussa.
No mitä merkitystä sillä on?
Ai et tiedä?
Hyväntekeväisyyttä tulee tehdä koska se on hyväntekeväisyyttä. Sitä ei tehdä vastapalveluksena vuoksi. Jos odottaa palkkiota, rahaa, valtaa, kunnioitusta tai edes kiitosta, on lähtökohdat tekemisellä väärät. Tärkeää ihmisten auttamista voi tehdä palkkatyökseenkin, mutta hyväntekeväisyyttä se ei tällöin ole.
Ihmiset jotka eivät auta muita ovat kovimpia inisijöitä ja valittajia. Heidän mielestään jonkun muun tulee hoitaa ja tehdä asiat, mutta tietenkin heidän mielestään tärkeisiin asioihin. Aidosti muita auttavat eivät kitise muiden auttajien valinnoista. Oikeisto tai vasemmisto ei liity tähän mitenkään muuten kuin valituksen kohteiden kannalta, molemmista löytyy näitä. Joku kitisee eläimien auttamisesta, toiset narkomaanien, jotkut aloittelevien yrittäjien.
Maailma olisi niin paljon parempi paikka jos kaikki auttaisivat toisiaan kykyjensä mukaan. Jos ei halua itse auttaa, niin sitten pitäisi olla edes hiljaa.
Mitä väliä vaikka "poseeraisikin ja hakisi näkyvyyttä?" Onko se rikos ?
Niinhän nää "some influensserit" tekee koko ajan, esittelevät ankkahuuliaan ja turboperseitään.
Henry kuitenkin tekee hyvää työtä köyhien eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vau, kaljuuntunut ja harmaantunut lapseton setä ryhtyy persuksi. Kuka olisikaan arvannut
Juna meni ja katkera persuilu alkaa.
Jos mun lapsi puhuisi noin, niin nuhtelisin, että ihmisten ulkonäön kommentoiminen on rumaa. Koita sinäkin hankkia käytöstapoja, vaikka vanhempasi ovatkin epäonnistuneet kasvatuksessasi.
Etkö tiedä, että vasemmisto tuomitsee ulkonäön kommentoinnin vain silloin kun se koskee heitä itseään. Jatkuvasti he pilkkaavat niiden ulkonäköä, joita pitävät vihollisinaan,
Ei ole täysin tuntematon ilmiö minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä päätös.
Miljonääri kertoo tehneensä päätöksen hyväntekeväisyyden lopettamisesta kuunneltuaan neljä vuotta jatkuvaa huonoa palautetta asiasta.
– Sitä tuli ensin vain joulun aikaan, mutta nyt sitä tulee sitten myös joulun välissä pitkin kesää. Kuinka minä kiillottelen kilpeäni, hankin lisäpisteitä ja harrastan jotain poseerausta näillä lahjoitustoimilla. Nyt me mennään tästä eteenpäin niin, että jokainen pärjätköön omillaan, Aflect jyrähtää.
– En tule osallistumaan mihinkään hyväntekeväisyysasioihin, koska yksittäiset satunnaiset vinkumiset vielä ymmärtää, mutta kun tätä paskaa kipataan neljä vuotta niskaan nimenomaan sieltä vasemmalta, heiltä, joiden tulisi olla vähävaraisten tukijoita, ja ajaa heidän asioitaan.
Henkka on nyt käsittänyt väärin. Ei se ole vasemmisto joka valittaa. Kyllä ne kitisijät löytyy oikealta, ihan omista joukoista. Tosin, olihan se aika huonosti järjestetty koko lahjoitusrumba. Mennä nyt johonkin kauppakeskukseen rahaa jakamaan. Ei kenestäkään päälle päin näe onko köyhä vai rikas. Parempi on jakaa leipäjonoissa, kuten hän useammin tekikin. Nostan hattua vaikka en oikeistoa äänestäkään.
Mistä sinä tiedät, mikä taho on ollut valittamassa? Eiköhän tuo itse tiedä paremmin.
No persu nyt aina syyttää vasemmistoa kun jokin menee pieleen.
Varakas vihreiden köyhyystutkija ja meppi voisi antaa omistaan köyhille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miljonääri Henry Aflecht, 53, kertoo Instagram-julkaisussaan lopettavansa hyväntekeväisyyden tekemisen.
– Luovutan nyt tämän harrastuksen jatkamisen muille, jotka jaksavat kuunnella jatkuvaa vasemmistoloisten vinkumista. Päätöksestä ei voi valittaa, eikä mieli muutu millään argumentilla, hän kirjoittaa julkaisemansa videon saatetekstiin."
Tässä tulee esiin Aflechtin ajatus.
Eli se itse on äärioikeistolainen ääliö, joka odottaa kumartamista itselleen kolikoiden heittämisestä.
Narsisti se on.
Jos sinä autat toista joko rahallisesti tai teet jonkun palveluksen, niin
varmaan sopii, että sulle vittuillaan päin naamaa ja vielä selän takanakin.
Vierailija kirjoitti:
Meni maku. Miksi liittää tämän politiikkaan. Ei tiedä mitä ketäkin kannattaa. Hyvä että lopetti kun asenne on tuo.
Nousi persulle vasemmistoviha.
Jos on antipatiaa vasemmistolle, niin miksi kiukuttelee auttamilleen köyhille? Vai pitääkö heitä mainitseminaan "vasemmistoloisina", jotka eivät ole tarpeeksi kiitollisia avusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämöttä vihervasemmiston elättäminen on kuin kivirekeä vetäisi. Mikään ei riitä ja aina vaaditaan lisää. Itse ei kyllä viitsitä mitään tehdä itsensä elättämiseksi.
Mitä mahdat tarkoittaa elättämisellä? Ainakin oma vuosiansioni on 150 ja 200 teur välillä, enkä omasta mielestäni ole keneltäkään mitään pyytänyt? Päinvastoin tonnin verran laitan joulurahana järjestöille.
Sillä tonnilla ei ole enää mitään merkitystä kun menit sen kertomaan, kiiloitat vain omaa kilpeäsi - vasurien logiikalla. Anna koko omaisuutesi ja vaikene siitä täysin.
Tonni on aivan liian pieni määrä noilla tuloilla. Teet hyväntekeväisyyttä vain todistellaksesi jotakin. Lopeta tai anna oikea summa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti lahjoittaa eläinten- ja luonnonsuojeluun.
Tyyppi ei pidä vihreistä. Luettele muutama oikeistolaisten perustama luonnonsuojelujärjestö.
Vihreissä on tällaisia hahmoja https://de.wikipedia.org/wiki/Baldur_Springmann
On kyllä lapsellinen äijä, ei voi muuta sanoa.
Antaa viestin kerjuulla oleville, että turha tulla rahaa pyytämään enää.