Miten monta vuotta teillä meni yhdessäoloa, ennenkuin aloitte nukkumaan puolisonne kanssa eri sängyissä/eri huoneissa?
Meillä meni 15 vuotta. Nyt ei tulis miehen vieressä nukkumisesta enää mitään.
Kommentit (74)
Mikä pointti siinä vierekkäin nukkumisessa on? Kumpikin taju kankaalla kuorsaa, toivottavasti, ettei toinen vaan kärvistele vieressä! Seksi hoidetaan muulloin, uni on pyhää mannaa aivoille. Itse kärvistelin 10 vuotta kuorsaajan levottomien jalkojen sätkytyksessä ennenkuin tämän tajusin!
Yli 25v oltu yhdessä, vieläkin joka yö lusikassa.
T. Isolusikka
Vierailija kirjoitti:
Mikä pointti siinä vierekkäin nukkumisessa on? Kumpikin taju kankaalla kuorsaa, toivottavasti, ettei toinen vaan kärvistele vieressä! Seksi hoidetaan muulloin, uni on pyhää mannaa aivoille. Itse kärvistelin 10 vuotta kuorsaajan levottomien jalkojen sätkytyksessä ennenkuin tämän tajusin!
Pointti? Meillä ainakin se, ettei muuta mahdollisuutta ole, kuin nukkua samassa huoneessa ja sitten on se ja sama nukkua myös samassa sängyssä.
Yhdessä 35 vuotta, erillään nukuttu nyt 15 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Melkein heti, kun mieheni aloitti työnsä liikennelentäjänä. Aikataulut olivat niin sekavat, näin molemmat saavat rauhalliset yöunet. Yhdessä ollaan oltu jo yli 40 vuotta.
Siellä on mies kairannut vieraita vittuja vuosikymmenet. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein heti, kun mieheni aloitti työnsä liikennelentäjänä. Aikataulut olivat niin sekavat, näin molemmat saavat rauhalliset yöunet. Yhdessä ollaan oltu jo yli 40 vuotta.
Siellä on mies kairannut vieraita vittuja vuosikymmenet. :D
Kelpais mullekin: kodinhoitaja ja lastenhoitaja/kasvattaja kotona ja itse nussisi menemään ympäri maailmaa 😎
Vuotta?? Hullu. Meillä n. viikko.
Siis miksi nukutte eri huoneissa, en ymmärrä? Jos kerran aiemminkin ootte nukkuneet. En olis parisuhteessa jossa ei jaettais sänkyä! N38
32 vuotta, minulla ei seiso ja olen kova kuorsaamaan.
Miksi pitäisi nukkua samassa sängyssä?
Vierailija kirjoitti:
Pieneen makkariin on vaikea saada mahtumaan kahta erillistä sänkyä.
Ei siinä kovin kauaa mennyt, olisikohan viisi vuotta. Nyt ollaan oltu yhdessä 10 vuotta ja osaksi sen ansiosta, että saan nukkua kunnolla. Kyllä me välillä nukutaan yhdessä, mutta molemmille riittää parin yön jälkeen. Korvatulppien kanssa on inhottava nukkua ja kuorsaus kuuluu niistä huolimatta. Mies taas on hyvin tietoinen siitä, että häiritsee uniani, niin hän nukkuu huonosti silloin. Me nukutaan jopa eri kerroksissa eikä se tunteisiin vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieneen makkariin on vaikea saada mahtumaan kahta erillistä sänkyä.
Tämä! Jos ei vaihtoehtoja ole niin niitä ei ole.
ihan pakko kysyä ;kuinka tiheään harrastatte seksiä? meillä noin 1-2 kertaa viikossa ja me nukutaan samassa sängyssä ...42 vuotta jo pötkötelty
N60
Vierailija kirjoitti:
ihan pakko kysyä ;kuinka tiheään harrastatte seksiä? meillä noin 1-2 kertaa viikossa ja me nukutaan samassa sängyssä ...42 vuotta jo pötkötelty
N60
Monta kertaa viikossa/lähes joka päivä. Omat huoneet, kymmenisen vuotta oltu yhdessä (nelikymppisiä).
50 v, mutta terveyssyistä nukutaan nyt erillään, mutta edelleen on toisella se parisänky ja siellä ei aina nukuta😘
55 v yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
N60
Käsittääkseni nukkumapaikalla ja seksin harrastamisella ei ole mitään yhteyttä. Mielikuvituksen puutetta😅
Vierailija kirjoitti:
Erotkaa. On huomattavasti mukavempaa olla sinkku. Ei tarvitse kuunnella ketään muuta vaan saa olla kuten haluaa.
Vanhapiika taas yllyttää
Aikuisena kun ehkä saat puolison, niin se pieru ei välttämättä silloin niin jännä asia